James Potter työnsi matkatavaroitaan, vanhempiensa edellä. "James!" Jamesin isä sanoi. "Odota vähän, ei ole mitään kiirettä, ehditään kyllä." Jamesin isä jatkoi. Matkalla kohti laituria 9 ja 10, James näki kaavussa olevan ruskeahiuksisen pojan, poika oli selvästi myös velho, hänen asustaan päätellen. James jatkoi matkaa, ja näki tummahiuksisen komean pojan, joka oli perheensä kanssa laiturin 9, ja 10 välissä.
James kuuli miten tämä sanoi vanhemmilleen "Hei sitten!" James seurasi poikaa katseellaan,
Ja noin vain, poika katosi, törmättyään pylvääseen, 9 ja 10 laiturien värissä. "Noinko isä?!" Hän sanoi isälleen. "Kyllä, noin." Jamesin isä sanoi otti Jamesia olkapäästä ja hymyili tälle, "Mennään."
Ja he juoksivat nopeasti kohti pylvästä.Kun he koskettivat pylvästä, he eivät kumminkaan törmänneet, vaan ilmestyivät laiturille 9, ja kolme neljäsosaa.
"Anteeksi Petunia! Mutta minun pitää mennä! Sitäpaitsi, rehtori Dubledore vastasi sinulle aivan ystävällisesti!" James kuuli punatukkaisen tytön sanovan ilmeisesti sisarelleen. Sitten hän näki mustatukkaisen pojan, joka katsoi tyttöä, jolla oli koukkunenä, ja upouusi velhon kaapu. Sitten hän näki pojan jonka oli aikaisemmin nähnyt laiturilla 9, ja 10 välissä. Hänen perheensäkkin oli tullut laiturille. Vähän vasemmalle siitä pojasta, hän näki ruskea tukkaisen pojan, joka oli ollut laiturilla 8, hän oli siis ollutkin velho.
James hyvästeli vanhempansa, ja kantoi matkatavaransa, ja pöllönsä, tylypahkan pikajunaan. Hän meni vielä halaamaan äitiänsä ja meni junaan, hän otti matkatavaransa, ja lähti etsimään vapaata juna osastoa. Melkein kaikki olivat jo tulleet junaan, joten melkein kaikki osastot olivat jo täynnä. Melkein junan päässä hän tuli junaosastoon jossa oli vain se tumatukkainen, ilmeisesti hänen ikäisensä poika.
"Saanko tulla tänne?" James kysyi.
"Toki." Poika sanoi ja hymyili Jamesille. "James Potter." James sanoi pojalle. "Sirius Musta." Poika vastasi. "Oletko sinäkin menossa ensimmäistä kertaa Tylypahkaan?" Sirius kysyi. "Olen, sinäkin, siis?" "Joo, olen." Sirius vastasi. Vaunu osaston ovi aukesi ja ruskeatukkainen poika jonka James oli nähnyt laiturilla, astui sisään. "Hei.. saanko tulla tänne?" Poika mumisi. "Toki." Sirius ja James sanoivat yhtä aikaa ja katsoivat toisiinsa virnistäen. "Remus Lupin." Poika sanoi ja kätteli Jamesia. "James Potter." James sanoi. "Sirius Musta." Sirius sanoi kätellessään Remusta.Hetken kuluttua, vaunuosaston ovi aukesi jälleen, ja pieni pulska poika astui sisään, "He, hei!" Poika sanoi ujosti. "Hei?" James kysyi. "Voinko tulla tänne.. muualla on täyttä?" Poika mumisi. "Toki." Sirius sanoi. "Kiitti," poika sanoi. "Peter Piskuilan." Poika sanoi. "Tässä on Sirius," James sanoi ja osoitti Siriusta, "Minä olen James, ja hän on Remus." James jatkoi ja osoitti ensin itseään ja sitten Remusta.
Hetken kuluttua vaunuosaston ovi aukesi kolmannen kerran, ja sisään astui se mustatukkainen poika, ja punatukkainen tyttö, jotka James oli nähnyt laiturilla. "Hei!" Tyttö sanoi. "Hei.." James sanoi, hän ei voinut olla huomaamatta että tyttö oli hyvin kaunis, Sirius virnisti hänelle. "Saadaanko me tulla tänne?" Tyttö kysyi. "Joo, toki." James mumisi ja antoi tilaa tytölle. Sirius virnisti taas. "Olen Lily Evans." Tyttö sanoi. "Tuo on Severus Snape." Lily sanoi ja osoitti koukkunokkaista mustatukkaista poikaa, joka oli tullut hänen kanssaan sisään.
"Toivon että sinusta tulee Luihuinen." Severus sanoi Lilylle. "Kuka haluaa olla Luihuinen?!" James kysyi järkyttyneenä Severukselta. "No mikä itse olet?" Severus kysyi ivallisesti. "Rohkelikko tietenkin," James sanoi ja heilautti näkymätöntä miekkaa. "Minun koko sukuni on ollut Luihuinen.." Sirius sanoi. "Hitsi, luulin että olet hyvä tyyppi." James sanoi järkyttyneenä. "Ehkä olen sitten erilainen." Sirius sanoi virnistäen, James virnisti hänelle. "Tule, Severus, mennään jonnekkin muualle." Lily sanoi mulkaisten Jamesiä "Nähdään myöhemmin Snivellus!" Sirius huudahti heidän peräänsä. He nauroivat.
James ei sitä tiennyt, mutta kaikkien mielestä, oli onni, että he neljä olivat istuneet samaan vaunu osastoon, koska, he kaikki pitivät toisistasn paljon, vaikka, he eivät vielä olleet edes tutustuneet kunnolla. Matka meni yllättävän nopeasti, he puhuivat Tylypahkasta, toisistaan ja velho maailmasta. Lopulta, kun aurinko oli alkanut laskea, he saapuivat Tylypahkaan. Ykkösluokkalaisina, he kulkivat kohti rantaa jossa iso hahmo, Rubeus Hagrid, odotti ykkösluokkalaisia. He kulkivat järven yli, ja Hagrid selosti Tylypahkasta.
"Vau, aika iso paikka." Peter sanoi. James, Remus, Sirius ja Peter olivat samassa veneessä. "Jep, olen kuullut, että täällä on salainen kammio!" Remus sanoi. Kaikki katsoivat häntä. "Luin sen.. kirjasta.." Remus mumisi.Kun he tulivat kiviportaiden alapäähän, ovet avautuivat, ja professori McGarmiva astui portaiden yläpäähän. "Hei! Minä olen professori McGarmiva, vararehtori. Tervettuloa Tylypahkaan, pian menette saliin, otatte lajitteluhatun, istutte pallille, ja teidät lajitellaan tupiin, tuvat ovat, Puuskupuh, Korpinkynsi, Rohkelikko.. ja Luihuinen. Kun olette täällä, tupanne, on kotinne." Professori McGarmiva sanoi. Professori nyökkäsi, ja avasi suurensalin ovet ja lähti kävelemään kohti opettajien pöytää, jonka edessä oli pieni kolmijalkainen jakkara.
Professori McGarmiva huuteli välillä nimiä, ja lopulta oli Jamesin, Siriuksen, Remuksen, Severuksen, Lilyn ja Peterin vuoro. "Mr. Potter!" Professori sanoi. James käveli istui pallille, ja hänen päähänsä laitelliin lajitteluhattu. Lajittelu hattu mietti pienen hetken, ja huusi:, "ROHKELIKKO!" Rohkelikon pöytä hurrasi. Pian Lajitteluhattu huusi, "ROHKELIKKO!" Jälleen, kun Sirius oli istunut pallille, samoin se huusi "ROHKELIKKO!" Myös Remukselle, ja Peterille. Rohkelikon pöytä hurrasi. Sitten tuli Lilyn vuoro.
Melkein heti, kun hattu oli koskenut Lilyn punaista tukkaa, hattu huusi: "ROHKELIKKO!" Rohkelikot hurrasivat. Sirius teki tilaa Lilylle, mutta Lily tunnisti siriuksen, laittoi kädet puuskaan, ja käveli kauemmas heistä. James näki Severuksen pettyneen ilmeen ja kun professori McGarmiva sanoi Severus Snape, ennen kuin hattu oli kunnolla Severuksen päässä, se huusi: "LUIHUINEN!" Luihuisten pöytä hurrasi, ja James katsahti Lilyä, joka oli kauempana Rohkelikon pöydässä, tyttö oli hieman harmistunut, mutta kun professori Dubledore nousi, koko sali oli hiljaa. "Hyvää päivää! Tervettuloa Tylypahkaan, jälleen kerran vuodeksi! Pikemmittä puheitta, käykää kiinni!" Ja kun Dumbledore sanoi 'käykää kiinni' kultalutaset täyttyivät mitä ihanimmilla ruuilla.James katsoi ystäviään virnistäen, ja huomasi, että Remus oli jo käynyt lihapataan kiinni, ja Siriuskin katsoi häntä hymyillen. "Mahtavaa!" Peter sanoi ja kävi hänkin kiinni ruokiin.
Sirius, James, Remus ja Peter söivät niin paljon kun olla ja voi. "Noniin! Nyt kun olemme syöneet niin paljon kuin jaksoimme, voimme mennä nukkumaan, hyvää yötä!" Dumbledore sanoi, kun viimeisetkin jälkiruuatkin oli syöty.Remus, Sirius, Peter ja James lähtivät erään Rohkelikon valvojaoppilaan perään, joka saatteli ykkösluokkalaiset rohkelikko torniin. Lihava leidi päästi heidät sisään kun valvojaoppilas sanoi, "Neilivesi" joka oli tunnussana. Mukavan lämmin oleskeluhuone oli täynnä Rohkelikkoja. Sirius, Remus, James ja Peter kumminkin olivat niin täynnä ja väsyneitä, että he menivät jo nukkumaman, he saivat yhteisen makuuhuoneen. Heidän matkatavaransa oli jo tuotu heidän makuuhuoneeseensa.
Noniin, tossä on nyt luku 1, ja tota tässä on ny 1000 sanaa ja toivon et se on hyvä ja käyn myöhemmin läpi, että onko noita kirjotus virheitä.
YOU ARE READING
The Marauders
FanfictionBTW TAUOLLA kosk en jaksa lol James Potter istahtaa samaan vaunuosastoon Sirius Mustan, Remus Lupinin ja Peter Piskuilanin kanssa.