Kun Sirius, Remus, James ja Peter lähtivt kentältä, kaikki olivat iloisia, paitsi Remus, Remus mietti, kuinka kauan hänen salaisuutensa pysyisi salisena, hän pelkäsi, että hänen ystävänsä jättäisiväthänet siinä silmänräpäyksessä jos kuulisivat mikä hän on.
"Lupin!" Matami Huiski huudahti. "Lentotunti on kesken, kuuntele minua." "Kyllä professori." Remus sanoi ja nosti katseensa polvistaan. "Noniin, kaikilla menee nyt ihan hyvin, harjoittelemme vielä lentoa muodostelmissa, koska viime tunnilla tuli vielä monta ketjukolaria, ei kaikilla." Hän lisäsi kun näki Jamesin ilmeen.
Lento tunnin jälkeen, he menivät syömään. Ruuan jälkeen oli liemiä. Professori kuhnusarvio antoi läksyksi opetella ulkoa kutistusliemen. "Miten me muka se opetellaan?" James sanoi. "Lukemalla." Remus sanoi ja luki liemi kirjaansa. "Lukeminen on tylsää." Sirius mutisi nojatuolista. "Eikä ole." Remus sanoi. "Ei sinun mielestäsi." Sirius sanoi virnistäen.
"Jos tällä on ihmissusi, hänen pitää olla pelottava." Sirius sanoi. "Professori Kasbanan?" James kysyi.
"Ei, hän oli koulussa, kun me olimme metsässä." Sirius työnsi ehdotuksen pois. "Miksi teitä kiinnostaa?" Remus kysyi. "Koska se on ihmissusi!" Sirius huusi. "Se on.." mutta he eivöt saaneet tietää mikä se on. Professori Kasbanan kutsui heitä, he lähtivät kirjastosta tekemästä läksyjään, ja menivät professori Kasbanin synkkään huoneeseen."Huoneestani löytyi tämä." Professori kasbanan sanoi ja heitti räjäytetyn limapommin pöydälleen. "Kesti kauan saada se pois seinistä." Hän jatkoi. "Vai niin." Sirius sanoi tyynesti. "Noniin, kuka teistä sen teki?" Kasbanan kysyi. Sirius osotti Jamesia ja James Siriusta, Remus seisoi heidän välissään ja osoitti molempia.
"Ja jälleen jälkiistuntoa teille." Remus sanoi huvittuneena. "Niin, mutta mitä muuta sinä odotit?" James kysyi.
"En mitään muuta." Remus sanoi. He kävelivät rohkelikon oleskeluhuoneeseen, ja tekiväy läksynsä loppuun."Selvä, nyt kun Remus on tekemässä läksyjään, meillä on aikaa puhua." James sanoi Siriukselle ja Peterille. "Tiedämme minne hän menee.. tiedämme miten sinne mennään.. me menemme sinne." James sanoi. "Hän menee sinne taas 28. Päivä, eli huomenna, me, menemme sinne jo tänään." James sanoi. "Tuota, mitä?" Peter sanoi. "Selvä." Sirius sanoi. "Olen mukana." Hän lisäsi ja nosti kätensä ylös. "Minä voin jäädä tänne varoittamaan teitä." Peter sanoi. "Huomenna on sunnuntai, ei ole tunteja, täydellistä." Sirius sanoi.
Ja niin sinä iltana, Sirius ja James katosivat Jamesin isän näkymättömyysviitan alle, ja lähtivät kohti tällipajua. "Noniin, mitä hän tekikään?" Sirius kysyi Jamesilta. "Tökkäsi pitkällä tikulla tuota kyhmyä." James sanoi, ja otti vaasta pitkän tikun, hän tökkäsi kyhmyä, ja puu pysähtyi. "Mennään!" Sirius sanoi. He menivät sisään, ja kulkivat pientä käytävää, kuin jätti kanin kaivama kolo, joka johti taloon, talo oli sisältä päin laudoitettu ja kun he hieman tutkivat, sieltä ei päässyt pois.
Aamu neljältä, Remus tuli sinne. "Remus!" Sirius sanoi ja heitti varovaisuuden taivaan tuuliin riisumalla viitan, James ei voinut muuta kun riisua myös viitan. "Mitä te täällä teette?!" Remus huudahti pelokkaana. "Teidän pitää lähteä!" Hän jatkoi, "heti!" "Me ei lähdetä, ennenkö kerrot miksi käyt täällä!" Sirius sanoi. "Pian en voi enää kertoa, ja te olette vaarassa!" Remus sanoi pelästyneenä, ja katsahti laudoitetusta ikkunan raosta kuuta. "Olkaa kilttejä!" Remus kiljui jo. Sitten James tajusi. "Sirius meidän täytyy häipyä, heti!" James sanoi. Sirius hätkähti hieman, kum huomasi värin kadonneen Jamesin kasvoilta.
"Miksi me lähdetään?" Sirius sanoi, kun James raahasi häntä tunmelis pitkin pois talosta. "Ei nyt!" James sanoi ja raahasi Siriusta eteenpäin.
"No?" Sirius kysyi kun he olivat turvallisesti rohkelikon oleskeluhuoneessa. "Hän se on." James sanoi, yhä kasvot värittöminä. "Mikä on, kuka?" Peter kysyi. "Remus on ihmissusi." James töksäytti. Kaikki hiljenivät. "Mitä? Miksei hän kertonut?" Siriu kysyi. "Ei hän tietenkään halunnut kertoa." Peter sanoi. "Eikai hän luullut että hylkäämme hänet?" James sanoi. "Luultavasti." Peter sanoi surullisena. "Minä en jätä häntä." Sirius sanoi päättäväisesti. "En minäkään, tietenkään, en ikinä." James sanoi. "Enkä minä." Peter sanoi.
Remus tuli 31. Päivä taas kouluun, "hei.." hän mutisi ja istui kauemmas heistä. "Tänne sieltä!" Sirius tiuskaisi. Remus katsoi häntä pelokkaana ja tuli lähemmäs. "Miksi olet tuollainen?" Sirius sanoi. "Senkö takia että tiedämme ett olet.." "Shh!!" Peter sihisi. "Te.. te.. te." Remus änkytti. "Tiedämme mikä sinä olet. Kyllä, mitä väliä?" James sanoi. "Nii mutta.. pidättekö te vielä.. minusta?" Remus sanoi. "Tottakai?" James sanoi. "Mitä sinä luulit?" Sirius sanoi. "Niin." Peter lisäsi. "Oikeasti?" Remus sanoi ja hymyili. "Niin." James sanoi.
Siitä eteempäin, Remus oli iloinen, ja hän oli enemmän Siriusksen, Jamesin ja Peterin kanssa. Hän jopa suostui sillä viikolla käydä heittämässä sontapommin voron huoneeseen.
Muodonmuutostunti: "Noniin, olen lukenu.." James aloitti, Sirius keskeytti: "olet lukenyt?!" "Niin.. ihmissusista, ne ovat vaarallisia vain ihmisille, eivät eläimille." "Mitä siitä?" Peter kysyi. "Jos voisimme muuttua eläimiksi, voisimme olla Remuksen kanssa." James jatkoi, piittaamatta Peteristä. "Mutta ihmisen muodonmuutos on S.U.P.E.R tason muodonmuutos?" Sirius sanoi. "Niin.. mutta.. on muitakin tapoja muuttua eläimeksi.." James sanoi. Professori McGarmiva muuttui juuri luokan edessä kissaksi, ja takaisin ihmiseksi. "Animaagius." Hän selitti luokalle.
"Et kai sinä tarkoita.." Peter sanoi. Sirius virnisti. "Kyllä minä tarkoitan." James sanoi virnistäen Siriukselle ja Peterille. "Mitä te kuiskitte siellä?" Remus sanoi nostettuaan katseensa muistiinpanoista.Kesäloma, 20. Päivä kesäkuuta, Potterien talo. James katsoi ikkunasta ulos, hän näki pöllön liitävän katulampun yli, se oli varmaan Siriuskelta. Hän avasi ikkunan ja pöllö liisi sisään, pöllö laskeutui hänen sängylleen. Hän avasi kirjeen ja luki, 'löysin pari kohtaa miten tulla animaagiksi, -pitää tehdä joku vaikea liemi, -pitää pitää ruusu juuren lehteä kuukauden suussa, ja vaikka mitä muuta vielä, tässä kestää ikuisuus. Mitä sinulle kuuluu? -Sirius.' Hänen ja Siriusksen kirjeet olivat nykyään aika lyhyitä, mutta he lähettivät pöllö postia toisilleen päivittäin, Remuskin kirjoitti Jamesille, mutta vain pari kertaa viikossa, Peter kirjoitti ehkä kerran kahdess viikossa.
"Hei Sirius, loistavaa, lisään ne listaan, löysin itsekkin yhdn asian, sitä lientä kestää tehdä 1 vuosi, kamalaa. Miten sinulla menee? Onko Remus kirjoittanut? Mikäköhän on sinun animaagi eläimesi? -James." James mutisi samalla kuin kirjoitti kirjettä.20. Päivä, kesäkuu. Lupinien talo.
Remus istui ulkoportailla, juomassa kurpitsamehua. Hän huomasi että häntä kohti lensi pöllö, hän tunnisti sen Siriuksen pöllöksi. Pöllö laskeutui ja ojensi jalkansa. Remus otti kiinnostuneena Siriuskselta saamansa kirjeen ja luki 'löysin jälleen lisää animaagiksi tulemisen rituaaleja, kerron ne kun nähdään, lisäsin ne jo omaan listaani, meillä on vasta pari juttua koossa, ja on kiire, koska emme halua että joudut olemaan yksin sutena. -Sirius' selvä, Remus ajatteli taitteli kirjeen ja meni sisälle, hän vastasi parilla sanalla Siriukselle, ja meni takaisin ulos, päivä oli kuuma joten hän meni ulos riippumattoon makoilemaan.Luku.5 loppu✌
YOU ARE READING
The Marauders
FanfictionBTW TAUOLLA kosk en jaksa lol James Potter istahtaa samaan vaunuosastoon Sirius Mustan, Remus Lupinin ja Peter Piskuilanin kanssa.