10~Lilykin

96 9 1
                                    

(Helouuu! Noniin pian pääset lukee, TÄTÄ TARINAA ON LUETTU 98 KERTAA, MITÄ IHMETTÄ? ♡)

Yksisarvinen tuojotti suoraa Siriusta, emme kukaan liikkunut. Olimme käsitelleet jo yksisarvisia tunneillamme, aikuiset yksisarviset eivät siedä poikia, ja tämä näytti siltä että tämä poika, Sirius, oli hyökäämässä varsan kimppuun.

"Hei.." Sirius sanoi rauhoittelevasti. "Tiedätkö, tiedän mitä ajattelet, minä yritän hyökätä varsasi kimppuun. Se ei ole sitä, tarvitsen vain yhden pikku hiuksen." Sirius sanoi ja ojensi kättään yksisarvisen harjaa kohti. Uhkarohkeaa. "Tai itseasiassa, tarvitsen kolme." Sirius sanoi muistaessaan että teemme liemen kolminkertaisena.

Sirius ei saanut harjasta kolmea hiusta, hän peruutti rauhoittelevasti takaisin luoksemme. Mutta varsa huomasi hänet. Kaikkien yllätykseksi, varsa tuli uteliaana Siriuksen luo, se selvästikkin oli hyvin pieni, korkeintaan kaksi vuotta. "Hei!" Sirius sanoi ja taputti varsan turpaa. Aikuinen yksisarvinen rauhoittui hieman. Se tajusi varsan luottavan Siriukseen. James ja Peter melkein kuulivat Siriuksen aivojen raksutuksen. Jos hän vetäisi varsaa harjasta, sen äiti varmasti talloisi Siriuksen kuoliaaksi.

Sirius silitteli varsaa aika kauan, sitten hän teki siirtonsa. Hän lähestyi aikuista yksisarvista, se antoi Siriuksen koskea itseään. James haukkoi henkeä kun Sirius hyppäsi yksisarvisen selkään.

Yksisarvinen ei pitänyt siitä se hyppi ja pomppi ja Sirius pysyi kumman kauan kyysissä, kunnes tippui. Yksisarvinen lähestyi häntä uhkaavasti, varsa meni väliin, se meni kerjäämään taas taputuksia. Sirius taputti sitä, ja tuli takaisin siihen puskaan jossa James ja Peter olivat.

"Sattuiko?" James sanoi. "Hieman, mutta mennään." James oli ymmällään, he eivät olleet saaneet yksisarviselta hännän hiusta. Miksi he siis lähtivät. "Miksi lähdemme?" "Näiden takia." Sirius sanoi ja nosti kätensä, hän oli saanut napattua viisi harja jouhta. "Mutta, miten?" Peter kysyy. "Tiesin että yksisarvinen ei pitäisi jos hyppäisin sen selkään, joten käytin sitä hyväkseni ja kiskoin sitä harjasta. "Ahaa.."

2.10 suuri sali
"Mitä te teitte?" Remus sanoi tultuaan pöytään suureen saliin. "Mistä tiedät?" Kauhistunut Peter sanoi. "Sh.." James aloitti. "Ei, minä vain arvasin ja sinä vahvistit arvaukseni." Remus sanoi. "Loistavaa." Sirius sanoi.
"No.. ehkä me menimme metsään, ja etsimme yksisarvisen." James aloitti. "Ja sitten hommasimme kolme yksisarvisen hännän jouhta." Sirius sanoi. "Mitä?!" Remus sanoi ja tökkäsi haarukkansa ohi lautasen. "Niin, menimme sinne ja revimme pari hiusta yksisaeviselta." Sirius sanoi niin kuin kaikki tekisivät joka päivä. "Aivan, kenet seivästettiin?" Remus sanoi.

Kuukausi vierähti, ja he aloittivat liemen teon, Remus käci muodonmuutoksessa, ja tuli pois riutuneena ja naama verillä.

"Eikö noita voisi poistaa?" Peter kysyi pahoinvoivan näköisenä aamiaisella kun Remus tuli jälleen naama aivan verillä ja isot syvät viillot jotka vain syvenivät syvenemistään. "Ei, Matami Pomfri ei saa niitä pois, ihmissuden haavoja ei saa pois." Remus selitti kyllästyneenä tuijjottaen lautastaan.

He lähtivät tunnille, Remus yhä maha muristen koska hänen ei tee mieli ikinä syödä muodonmuutoksen jälkeen.

Lilyn nk. (Oho vaihtelua)

Taas Remus näyttää kamalalta, Lily ajatteli katsoessaan kun tuo nelikko käveli hänen ohitseen rohkelikon pöydässä. Ja tuo. Hän tuhahti itselleen kun James näki hänen katseensa ja virnisti Lilylle. Eikö hän ikinä voisi lopettaa esittämistä? Olen sanonut sata kertaa että en pidä hänestä. Riiputtelee ihmisiä nilkoista ja on olevinaan niin cool.

The MaraudersWhere stories live. Discover now