16~Tarvehuone

55 5 4
                                    

Klo 9.07, sairaalasiipi, päivä täysikuun jälkeen.

Remus avasi silmänsä, hänen edessään seisoi neljä hahmoa, James, Peter, Sirius ja matami pomfrey. "Noniin hän heräsi, nyt voitte viedä hänet makuusaliin, eikä liikaa rasitusta jalkaan." Pomfrey sanoi ja pyyhälti pois kaapu lepattaen. "Huomenta!" Sirius hymyili Remukselle ja he lähtivät makuusaleja kohti. "Nukuit vaatteet päällä." James huomautti. "Joo niin näemmä, pitää käydä suihkussa." Remus sanoi ja katsoi päällään olevia jästi vaatteita.

Pojat kulkivat kohti makuusalia, ja samalla Remus kertoi pelostaan. "Niin että pelkään että hän tietää etten ollut yksin." Remus sanoi toisille. "Ei hän mitään aavista." Sirius sanoi ja heilautti kättään. "No mutta minne me nyt menemme?" James kysyi kun he olivat kääntyneet väärään suuntaan. "Näytän teille sen huoneen." Sirius sanoi ja virnisti.

He kulkivat kohti sitä mystistä kartta huonetta, mutta kun he saapuivat sille käytävälle, missä Sirius kertoi oven olevan, sitä ei ollutkaan. "Mutta tässä se oli, ihan varmasti, tuossa on tuo maalauskin." Sirius sanoi hämmentyneenä, kääntyi ympäri ja osoitti maalausta jossa peikot hakkasivat nuijillaan miestä. "Tämä on tylypahka, pitää ajatella laatikon ulkopuolelta. "Remus sanoi ja tutki seinää. "Olen juuri saanut tylypahkan historian luettua, ja siinä kerrtoaan että tylypahka on täynnä kaikenlaista taikuutta." Remus sanoi ja siveli kädellään seinää. "Kerroppa Sirius tarkkaan, mitä teit ennen oven ilmestymistä." Remus sanoi kääntyen katsomaan Siriusta.

"No minä tulin tähän, mietin miten päädyin eksyksiin, kävelin tuonne, kävelin takaidin tänne, tein sen kolmesti, ja mietin missä päin makuusalimme oli, kolmannen kävelykerran jälkeen, ovi oli ilmestynyt." Sirius sanoi osoittaen välillä käytävän toista päätä ja sitten taas toista. "Aivan, nyt tiedän." Remus sanoi ja hymyili seinälle. "Seiskää tuolla." Remus sanoi ja viittoi maalauksen eteen. "Minä hommaan meille oven." Remus sanoi ja käveli käytävän toiseen päähän.

Remuksen näkökulma

*noniin, tarvitsen huoneen josta näen jokaisen tylypahkan kolkan, tarvitsen jokaisen pikku tiedon, haluan löytää paikkoja, haluan kartan.* Remus ajatteli mielessään, kun kulki seinän ohi, sama uudestaan. *tarvitsen huoneen josta näen jokaisen pikku tiedon, haluan löytää paikkoja, haluan kartan.* Hän ajatteli kulkiessaan seinän ohi toisen kerran. *tarvitsen huoneen josta näen jokaisen pikku tiedon, haluan löytää paikkoja, haluan kartan. * Hän mutisi kulkiessaan kolmannen kerran seinän ohi. Hän kuuli takanaan Peterin huokaisevan. Hänen taakseen oli ilmestynyt ovi.

Jälleen poikien yhteinen näkökulma, mikä tää nyt onkaan

"Nyt minua häiritsee!" Sirius huudahti kun mies hänen takanaan huudahti kovaa. "Kuka sinä olet ja miksi nuo peikot lyövät sinua?" Remus naurahti Siriuksen kysymykselle, "Ensinnäkin hän on Barnabas Bauka-Aivo, ja toisekseen nuo peikot hakkaavat häntä nuijilla koska hän yritti opettaa niille balettia." Remus vastasi ennenkö itse Barnabas pystyi. "Mennään sisään, tuo ei ole tuossa kauan." "Voiko sinne jäädä jumiin?" Pelokas Peter kysyi. "Ei sinne voi." Remus sanoi rauhallisesti ja astui ovesta. Sirius katsahti Peteriä ja astui Remuksen perässä.

*remuksen nänökulma*

"Vau.." Remus sanoi astuessaan huoneeseen, jossa oli pyöreät seinät, ja kun muutkin olivat astuneet sisään, ovi sulkeutui kuin itsestään. Siinä missä ovi oli ollut, oli vain seinää nyt. "Tervetuloa tarvehuoneeseen." Remus sanoi ystävällinen hymyillen, "minä luin tästä, toiselta nimeltään se on tulee menee huone." Hän lisäsi tutkiessaan karttaseinää. "Katsokaa, huone lisäsi pienet pilkut nimikyltteineen." Sirius sanoi ihastellen.

"Eikö niitä ollut aikaisemmin?" Remus kysyi kiinnostuneena. "Ei, ei ollut." Sirius vastasi, hän vastasi katsellen ympärilleen kiinnostuneena. "Aivan niin, ajattelinkin että lisäsin jotain itse, lisämakua." Vastaat hymyillen. "Mitä tarkoitat?" Peter kysyi. "Tältä huoneelta pitää kysyä sitä mitä haluaa, sille pitää selittää mitä tarkoittaa, se ei ole aina niin helppoa, mutta kun tiesin mitä sinä olit ajatellut, tiesin mitä minun suurin piirtein pitää sanoa." Remus vastaa edelleen tutkien seinää.

"Tietäisimpä mitä loitsua tähän seinään on käytetty.."Hän mutisee. "Siitä päästäänkin takaisin ideaani.." Sirius sanoo, ja kaikki kääntyvät häntä kohti. "Miettikää, tälläinen kartta mutta paperilla.." Hön sanoi ja pyörähti ympäri. "Katsokaa, tässä, piirtäisimme kartan, ja jotenkin saisimme sen elämään, kuten nämä?nimikyltit." Hän sanoi osoitellen nimiä jotka kulkivat käytävillä. "Siihen tarvittaisiin paljon todella vaativaa taikuutta, ja siinä kestäisi monta vuotta!" Remus sanoo hämmentyneenä, ajatellen mitä kaikkea he tarvitsisivat. "Sano loitsu mitä emme ole vielä pystyneet sanomaan." James sanoo tyytyväisenä.

"Niin juuri, kyllä te pystymme." Peter sanoi. "Tarkoitit varmaan me." "Ei, tarkoitin te, minä en pysty." Peter sanoi. "Kyllä sinä jotenkin voit auttaa." James sanoi.

"No ensimmäinen asia mitä meidän pitää tehdä, on piirtäminen, joka on tietenkin vaikein osuus." Remus sanoi mietteliäänä. "Ja tietenkin pitää päättää mihin asti kartta ylettää.. " "No, se voisi ylettää vaikka kielletynmetsän reunaan asti?" Sirius sanoi hämmentyneenä. "Miksi sinä kuulostat nyt tuolta?" Remus sanoo yllättyneenä. "Koska sinähän suostut!" Sirius sanoi. "En ole missään vaiheessa sanonut etten suostuisi! Sitäpaitsi, jos joku niin me pystymme tekemään sen." Remus sanoi. "Miettikää mikä ihme se olisi.." James sanoi.

"Miettikää jos joku saisi tietää tästä.. Uutisten otsikot:'neljä poikaa selvitti Tylypahkan sanaisuudet, ja piirsi koko Tylypahkan'.." Sirius sanoi viittoen kaukaisuuteen. "Mutta kukaan einsaa tietää.. Eihän?" Remus sanoi. "Koska emme saisi kulkea Tylypahkassa missä milloinkin, ja meidän pitäisi selvittää jokainen paikka." Remus lisäsi. "Tajuatteko?" "Tajuam että se ei ole sallittua, mutta säännöt ovat lähinnä suosituksia." Sirius sanoi.

"Pian meidän pitää lähteä, emme voi olla täällä koko yötä, mitäköhän kello on?" Peter sanoi, ja juuri kun hän oli sen sanonut, seinälle ilmestyi kello. "... Vau." Hän henkäisi. "Tuo on outoa jopa taikahuoneelta." Sirius sanoi. "Jep, mitäköhän kaikkea voi pyytää?" James sanoi. "Minulla on nälkä!" Peter huudahti siinä samassa. Mitään ei tapahtunut.. "Ruokaa huone ei voi taikoa, taikomisen yksi sääntö, sitä voi kut.." "Okei tuli selväksi.." Peter keskeytti.

Pojat kulkivat kohti rohkelikkotornia, yhä jutellen huoneesta. "Tarvehuone.. Kuvaa kyllä sitä aika selvästi." Sorius sanoi pohdiskellen sanaa. "Jep, ja parasta on etteo sinne ole edes vaikea päästä, eikä se ole paikassa jonne ei saisi mennä!" James sanoi. "Jep, kerrankin olemme innoissamme asiasta joka ei ole kielletty." Remus sanoi. "Mutta varoitan teitä silti, tuollaisen tekeminen vaatii kamalan edistynyttä taikuutta, sekä pimeitä loitsuja." Remus sanoi ankareasti Jamesille ja Siriukselle. "Hei, Remus kuule, oletko vielä löytänyt loitsua jota emme osaisi?" James sanoi omahyvöisen näköisenä kävellessään eteenpäin.

*Muodonmuutosten tunti*
Klo. 12.37
Luokka.

"Ja muistakaa, kokeessa teidän pitää todellakin saada ruukku edes muistuttamaan kilpikonnaa, kaikilla tähän mennessä.." Professori McGarmiva katsahti erästä oppilasta, joka tökki möykkyä, joka ei oikein ollut kilpikonna, mutta ei ruukkukaan. ".. On mennyt siedettävästi tähän mennessä, kovalla työllä saatte kokeesta oikein hyvän arvosanan." Hän jatkoi huomioimatta poikaa. "No nyt olen löytänyt." Remus naurahti katsellessaan Jamesin yritystä muuttaa kissa kulhoksi. "Kuule, se on vaikeampaa näin päin, kokeile itse!" James sanoi hieman ärtyneenä. "No selvä, yritä sinä tällä kilpikonnalla." Remus vastaa huvittuneena.

Noniin. Tähän loppuun haluun vielä kiittää koska.. Öö mitä ihmettä, näitä on luettu jo yli tuhat kertaa😩, en kestä, en oikeesti oo kauheen hyvä kirjottamaam ainakaan omasta mielestä, enkä todellakaan ajatellu että tätä luettais näin paljon. Ja aijon kyl yrittää parantaa laatua, koska kun jälkikäteen oon ekoja lukuja lukenut, ne on ollu aika kamalia. Mutta toivon tosiaan että edes joku on tykännyt. Muistakaa myös et voitte ehdottaa mulle parannuskeinoja koska en oikeestaan ite tiedä mitkä on sellasia juttuja jotka ois hyvä muuttaa, ja pahoittelen jälleen kirjoitusvirheistä, koska niitä varmasti on. Kiitos❤️

The MaraudersWhere stories live. Discover now