0.2

25 4 4
                                    

işte,cuma günü gelmişti.Bugün çalışmalara başlayacak olan grup heyecanlıydı.

saat 16.00 olmuştu herkes sınıflarından ayrılmış okuldan çıkmaya çalışıyordu,milli marş okunacağından kimse bahçeden çıkmıyor sıralarına geçiyordu. 'Müdürün yarım saat konuşacağını' söyleyen sude'ye Gece dönüp 'Hakkı hoca yine bizim yanımıza geliyor.' demişti .Kızlar aynı anda 'neden buraya'diye içinden geçirdi.

Hakkı hoca bu iki kızın sınıf hocasıydı ve arkalarında Can ile sınıflarında olmayan Emre duruyordu. yan sınıfta zaten Kerem ile Selin vardı, hızlı bir şekilde pratiğe gitmek istediklerinden ayrılmamışlardı tabii Hakkı hoca gelene kadar.

Hakkı hoca"senin ne işin var burada seni Arslan hocanın sınıfından değil misin?"

diye söyleyince Emre ufak ufak kendi sırasına doğru ilerledi. Gece pek Can ve Sude kadar nefret etmesede sevmiyordu bu adamı.  

sonunda milli marşın da okunması ile dağılan öğrenciler çıkma için birbirini eziyordu,bunu fark eden grup kapı da sıkışmamak için bahçede durmaya karar vermişlerdi bir, süre sonra da Emre'de yanlarına gelmişti zaten . 

birkaç dakikanın ardından boşalmış kapıya ilerleyen grup okuldan çıkabilmişti. yolda ilerlerken herkes ailesine saat 7 gibi eve döneceğini söylüyordu.Selin telefonu kapatıp tam cebine koyacakken Tuğçe aramış 'ben sizi izmek'te bekliyorum' demişti. 

 grup sonunda pratik odasına girmiş , karşısında eşofmanları ile duran Tuğçe ile karşılaşmıştı. 

Tuğçe"hadi gidip üstünüzü değiştirin başlayalım" demişti.


-

Grup Sude'nin önderliğinde esnemeye başladı çünkü Sude ısrarla 'hadi ama ben yapayım, noooolur ' diyordu.Ee tabi durum böyle olunca onu kırmamış esneme hareketlerini yapmaya başlamışlardı.

dans kareografisine geçmeden hangi üyeyi dans edeceklerine karar vermelilerdi.Kızla biaslarını dans etmek istemişlerdi bu yüzden ;

Sude - Jungkook'u

Gece - Taehyung'u

Selin - J-hope'u

Tuğçe - Suga'yı

geriye kalan Jimin,Namjoon ve Jin'i de erkeklere paylaştırdılar

Emre - Jimin'i

Kerem - Namjoon'u

Can - Jin'i dans edecekti.

Sıra gelmişti dans kareografisini öğrenmeye ,


-

kızlar sonunda erkeklere duygulu dans etmeyi göstermişti, yani en azından kalas gibi dans etmiyorlardı artık.Kızlar kareografiyi az çok bildiğinden erkeklere öğretmeye başlamıştı. yorgunluktan kendini yere atan erkeklere bakıp gülen kızlar onlar dinlenene kadar random dance yapmaya başlamışlardı.

pratiğin sonuna gelen grup yorgunlukla kendilerini dışarı atmış evlere dağılacaklardı

Gece"pazar günü saat 3.30 da buradayız unutmayın."demişti.


herkes evlerine gitmek için ayrılmıştı Can ile Emre birlikte travnvaya , Sude,Gece ve Kerem otobüs durağına, Selin ve Tuğçe de birlikte evlerine yürümeye başlamıştı bile.

herkesin aklında 'başarılı olabilecek miyiz' düşüncesi vardı.





her şeyi başaracaklardı,her şeyi.




Mooonlight EffectHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin