0.3

16 3 3
                                    

İşte imza atılmıştı, dört kız çığlıklar ile birbirine sarılmış sevinçten gülücükler saçılıyordu birbirinden farkı hayalleri olan bu kızlar kendi hayallerini bir kenara bırakıp içlerinde hiç gerçekleşmeyecek hayallerini birleştirdiler.

Kızların aileleri verdikleri bu kararı desteklemiş ,hatta çok sevinmişlerdi.eski grup arkadaşları ile grup sarılması yaptıktan sonra heyecanla Seul sokaklarını dolaşmaya çıkmışlardı. Kore'de geçirdikleri bu iki gün çok güzeldi şirket akşama bunu kutlamak için parti ayarlıyordu ve kutlamada şirketin tüm grupları olacaktı,tabii kızları heyecanlandıran en büyük şey de buydu, Bangtan ile tanışacaklardı 'fanları olduğu adamlar ile' içlerindeki heyecanı saklayamayan kızlar bir an önce otele gidip süslenmek istiyordu nede olsa güzel olmalılar dı değil mi?

-

Akşama doğru otele varan kızlar çabuk bir şekilde 'bir yayına katılırız belki' diye getirdikleri güzel elbiseleri giyinip hoş bir makyaj yaptılar bu sırada erkekler de giyindikleri kıyafetler ile lobide oturmuş kızları bekliyorlardı .Üç senedir süren arkadaşlıklarında kızların hazırlanmasını bekleyen erkekler alışmıştı artık ne de olsa asla geç kalmıyorlardı veya 'hadi artık' demiyorlardı kızlara,güzeldi arkadaşlıkları.

kızlar hazırlanıp aşağı inmiş birlikte grup fotoğrafı çekilmişlerdi. arabanın kornasını duyan grup arabaya binmiş şirkete yola çıkmışlardı.

-

Bighit yıllar sonra ilk defa kız grubu çıkarmanın verdiği heyecan ile güzel bir parti düzenlemiş,tedbirli davranmıştı.Bu sefer kız grubu içinde kaos olamayacağından emindi nasıl olsa birbirine çok yakın dört kız ile sözleşme imzalamıştı.

Bangtan ve TXT'ı erkenden çağırmışlardı çünkü  yeni grubu karşılayacaklardı.

-

Grup arabadan inip şirkete girdi, partinin düzenlediği kata çıkıyordu içlerinde heyecan ve mutluluk vardı,asansör durduğunda derin bir nefes veren Selin Tuğçe'nin tutuğu elini gevşetmiş ilerlemeye başlamıştı.Emre kolunu hemen Sude'ye uzatmıştı girmesi için Sude karşısındaki 'wet' yazan tabelayı görüp ikiletmeden koluna girmişti sonuçta biraz(!) yüksek topuklu ayakkabı giymişti ayağına . Çok geçmeden arkadan gelen Gece Sude'nin boşta kalan koluna girmişti.Anında Emre'nin koluna giren Kerem,

Kerem"ayıp oluyor ama ben buradayım aşko yanlış kollara girme."demişti

iki kız gülmeye başlamıştı grup arkadaşlarının bu hareketlerine, tabi Kerem böyle diyince arkadan Can'da,

Can"ıyy yılışık sevgililer sizi az ötede yiyişin!" demesiyle kızlar daha şiddetli gülmeye  başlamışlardı.

partinin olduğu odaya geldiklerinde derin bir nefes alan Tuğçe selin'le tutuştuğu eline bakıp içeriye adımlamıştı .Grup içeriye girdiği gibi patlayan konfetiler kızların hoşuna gitmişti.

Sude Bangtanı'ın ve TXT'nin onlara selam verdiğini görünce gruba dönmüş ve diğerleri gibi onlarda selam vermişti.

Sude selamını vedikten sonra dikeldiğinde gözleri ilk Jungkook'a kaymıştı içinden 'çok tatlı ama bu ' diye geçirmiş,sonrasında herkes ile bire bir selamlaşmıştı tıpkı diğerleri gibi.

-

Gece geç saatlere doğru erkeklerin TXT ve Bangtan ile konuşmaları için çevirmenlik yapmaktan bıkmış Selin Kerem'e,

Selin"kerem kankam şunları sustur da artık otele gidelim yorulduk artık."demişti sırf artık çevirmenlik yapmamak için böyle diyordu ama onlarla iletişime geçmek mükemmeldi çok anlayışlı iyi insanlardı ,ama zaman geçtikçe daha iyi tanıyacağından emindi.

Tüm geçe boyunca kızlar dönerek erkeklere çevirmenlik yapıyordu,Gece diğerleri kadar akıcı konuşamasa da çevirmeye çalışıyordu bu hali Jimin ve Namjoon'un dikkatini çekmişti istemsizce.

Kızlar kendilerini tanıtmışlardı biraz sonuçta artık kardeş gruplardı, partinin başında menejerleri ile tanışmışlardı Türkçe biliyordu menjerleri ama aynı Gece gibi pek iyi değildi ama olsun ne de olsa menejerleri ilk defa Türkçe iletişim halinde olacaktı.

Yarın gece Türkiye'ye uçuş yapacaklardı,yarın erkenden yapmaları gerekenler olduğundan parti bittiği gibi otele dönmüş ve uyumuşlardı.

Mooonlight EffectHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin