2020 temmuz
Grup Atatürk havalimanına iniş yapmışlardı , aileleri onları bekliyordu.herkes bavulunu bant'tan aldı ve çıkışa ilerledi, sağ tarafta kalan bekleme alanında ailelerini gören grup onların yanına gitti.
herkes ailesi ile İzmit'e yola çıktı.
-
kızlar saat 4 gibi buluşacaklardı Sude 3.20 geçe evden çıkmış arkadaşı Gece'nin evine gidecek oradan Tuğçe ve Selin'in yanına fethiye caddesine gidecektiler.
Sude içindeki saçma his ile aralarına 10 dakikalık yol olan arkadaşının evine gidiyordu,Gece ise Sude gelene kadar kardeşi İlker'e bakıyordu daha nisanın sonunda doğan bu bebek çok tatlı bir şeydi.
-
Tuğçe yine dakikliğini kullanarak Selin'in evine gitmişti fakat onun kadar dakik olmayan arkadaşı Selin onu kapıda bekletiyordu.
yaklaşık bir 5 dakika sonunda evden çıkabilmiş olan Selin Tuğçe'ye kocaman bir öpücük verip koluna girmişti.
-
Sude'nin bebek çılgınlığından yaklaşık 3 dakikadır kardeşini seven kıza,
Gece"hadi ama kızlar çıkmış fetiye'ye varmak üzereler hatta." demişti bıkkınlıkla .
Sude acele ile İlker'i son kez öpmüş Gece'nin annesine de bir öpücük verip ayakkabılarını giymeye koyulmuştu, Gece bu bebek düşkünü ile ne yapacaktı onu düşünmeye başladı asansörün çağırma tuşuna basarken.
_
Fetiye de diğer arkadaşlarını bekleyen Tuğçe ve Selin geçenlerde eski okullarından ir çocuğun yaptığı şeyi konuşmaya başlamışlardı, ne de olsa uzun süredir eski arkadaşları ile pek konuşmuyorlardı bir tek aynı grupta olan ve eskiden aynı okulda olan arkadaşları Emre ve Kerem ile konuşuyorlardı arada pratiklere gelen turan ile konuşuyorlardı.
En sonunda gelmeyi başaran Sude ve Gece'ye ,
Tuğçe"sonunda gelebildiniz ya tebrikler"demişti,hazır cevap olan Gece ise,
Gece"bu bebek düşkünü yüzünden!"diye sitem etmişti.gülmeye başlayan kızlar paylaştırdıkları yarışma ödülü ile kendilerine Kore'de gereke bilecek şeyleri almış,geri kalan paraları ile kendilerine bolca kıyafet ve kendi ihtiyaçları olan şeyleri de almışdardı.
-
Saat 6 gibi yorgunluktan ve açlıktan(!)ölen kızlar fetiyenin girişinde olan garnitur'e gidip oturmuşlardı.aldıkları poşetleri yanlarına bırakan kızlar menüden yemekleri söylemiş gelmesini beklerken de grup ismi düşünmeye başlamışlardı.
Sude"aslında benim aklımda bir isim var,ama ne dersiniz bilmem?"demişti.Kızlar söylemesini belirten cümleler kurunca Sude,
Sude "grubumuzun ismi 'moonlight' olabilir."demişti.Büyülenen gözler ile ona bakan grup arkadaşlarından Selin öne atlayıp,
Selin" fandom adımız da 'sunshine' olur diye atılmıştı.
kızlar bunun güzel bir fikir olduğunun farkındaydı bu yüzden de grup ismi ve fandom ismi kabul edilmişti,artık resmi olarak grup adları 'moonlight' olacaktı artık tek gereken şey Sude ve Gece'nin şarkı sözü yazmaya devam etmesi ve grubun sembolünün tasarlanması kalmıştı,neyse ki bu tasarlama işi onlar için en kolay şeydi gruptaki herkes resim çizme konusunda yetenekliydi.
kızlar gelen yemeklerini yedikten sonra parayı ödeyp evlerine yola koyulmuşlardı Sude ailesi 'Gece'lerdeyiz oraya geliyorsun sende' demişti bu yüzden birlikte eve çıkıyorlardı.
-
Kızlar eve vardıklarında onlar için bir kutlama ayarlamışlardı.
zaman geçtikte aileler kendi aralarında sohbete girmişti , kızlar ise Gece'nin odasına gitmiş ve yatakta uzanmış gelecekte görecekleri tepkileri düşünüyorlardı.insanlar onları sevebilirdi fakat sevmeyenler de olacaktı işte bundan dolayı kendilerine gelebilecek linçlere karşı şimdiden hazırlıyorlardı.şirket ile konuştukları sırada yaklaşık 1 yıl stajyerlik yapacaklar 2021 yılının nisan ayında çıkış yapmayı planlıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mooonlight Effect
General FictionYeni hayatlar ve hayaller, Her insan hayallerinin gerçek olmasını isterdi,ne kadar gerçekleşme imkanı olmasa bile. Şimdi her şeye en baştan başlayıp yeni bir sayfa açma zamanı...