2018 mart,
gösteriye az kalmıştı,Sude'nin grup üzerinde kurduğu baskı yüzünden son iki gündür en ufak hatada bile baştan başlayan grup arkadaşları bıkkınlık ile Sude'ye 'yeterli artık çok iyi dans ediyoruz' demişlerdi, fakat Sude insanların önünde en ufak bir hatanın olmamasın istediğini dile getirmişti kimse ile 'bu neden dans grubunda ,hata yapıp duruyor' gibi yorumlar almasını istemiyordu.
Sude grubu yöneten bir lider gibiydi dikkatli düşünür,dikkatli takip ederdi dans hareketlerini, hep iyi olsun ve insanların onları sadece(!)çok iyi dans ettikleri hakkında konuşmalarını istiyordu.Grup arkadaşlarına bunu anlattığında arkadaşları onu onaylamış ve onun yolundan çalışmaya devam etmişlerdi.
-
Yeni güne uyanan Sude heyecanlıydı bugün performans sergileyeceklerdi.Her okul günü yaptığı gibi alarmını duymayan Gece'yi uyandırmak için telefonu eline alıp arkadaşını aradı.
uzun bir bekleyişten sonra telefonun açılması ile her gün duyduğu ve alıştığı 'hığğğ' sesini duyması ile gülümseyerek 'uyan artık bugün büyük gün' dedi Sude.Kız uyandığını belli eden sesler çıkarmış telefonu kapatmıştı.Uyandığına pek inanmadığı arkadaşını 10 dakika falan sonra tekrar arayacaktı nasıl olsa .
-
kız rutin işlerini halledip performansta giyeceği siyah pantolonu,beyaz kısa kollusu ve Emre'den aldığı kırmızı kareli gömleği giymişti.Makyaj masasına oturup normalde pek sürmediği dans ederken domatese dönüşeceğini bildiğinden yüzüne kapatıcı bir fondoten sürdü zaten beyaz olan teni daha pürüzsüz bir beyaz renge boyanmıştı,ardından hafif bir far ile abartılamayacak bir eyeliner çekmişti, güzel olmuştu.Çok severek sürdüğü mat rujunu da sürünce kendine son bir kez baktı ,saçını düzeltti çantasını alıp kapının yanına koydu . ayakkanbılarını giyerken abisi için yolu açmıştı abisi kendisi gibi pek dakik değildi koşarak evden çıkarken kardeşine 'bol şans'demeden gitmedi.
Sude, Gece'yi tekrar aradığında telefonu 'pekiğh' diye açmıştı, kız yolda bir anda gülmeye başlayınca az bir mesafe önde yürüyen çocuk Sude'ye bakmıştı.Kız içinden 'ne rüya görüyor da telefonu peki diye açtı'diye düşündü.
Gece'yi tamamen uyandırınca yakın da olsa erken gittiği okuluna yürümeye devam etmiş, 5 dakika sonra okula varmıştı.
kız heyecanlıydı,öyle ki her zaman aklında olan derslik yerlerini unutmuş panoya bakmak zorunda kalmış kalmıştı,Hakkı hocanın dersi olduğu bile panoya asılı duran kağıt parçasından görmüştü,neyse ki hoca daha gelmemişti yoksa bir de görüseydi kıza 'kendi sınıf hocanın dersini mi unutuyorsun?' diye söylenirdi.Hoca kıza takıntılıydı.
-
Grup son hazılıklarını da tamamlamış isimlerinin anons edilmesini bekliyorlardı,gruplarının bir ismi vardı 'first class' demişti bu gençler kendilerine,bir numara olmak için ölesiye antrenman yapan gençler bu ismi uygun bulmuşlardı.
işte sunucunun grubun ismini okuması ile sahneye çıkan 7 genç aynı anda selam verip dans pozisyonlarını almışlardı,
-
-
Grubun yaptığı dansı hayranlıkla izleyen hocalar performans sonunda şiddetli bir şekilde alkışlamışlardı.Çocuklar aldıkları alkış ile etrafa gülücükler saçıyordu
Sude"Tüm dünyada ki Kadınların Kadınlar gününü kutlarız"demiş,grupça teşekkürlerini belirten bir selam verip sahneden inmişlerdi.
Artık her şey başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mooonlight Effect
General FictionYeni hayatlar ve hayaller, Her insan hayallerinin gerçek olmasını isterdi,ne kadar gerçekleşme imkanı olmasa bile. Şimdi her şeye en baştan başlayıp yeni bir sayfa açma zamanı...