2018 kasım
Grup 24 Kasım Öğretmenler günü için sahneye çıkacaktı. Kasımın başlarında grup sahnede giyecekleri kıyafetleri ayarlamak için buluşmuştu.
Kerem"gösteride giyicez ayağına yeni eşofmanlar da alıyoruz ya ne güzel zaten hiç eşofmanım yoktu(!)" diye sitem eden Kerem,Gece'ye öyle bir bakış atmıştı ki, uzaktan bakan her hangi bir kimse çocuğun kızı öldüreceğini sanardı.
Selin"kanka,eğer güzel bir eşofman takımın varsa alma.Seni al diye zorlamıyo kimse(!)" diye karşılık vermişti.
Kerem, sinir bozucu tavrını hiç bozmadan'benim burada ne işim var peki' demişti.
Sude gün içinde yaşadığı saçma kıskançlık olayında Emre'nin sevgilisinin onu dinlememesi üzerine daha sesli bir şekilde anlatınca(!) kız susmuş ,sude ise acıyan boğazı ile gününe devam etmişti. fakat şimdi Kerem'in bu sinir bozucu tavrına dayanamayıp ona patlamıştı.
Sude"yeter artık kapa şu çeneni.pratik yapmaya gidicez bundan sonra(!)"diye bağırmıştı.Etraftakiler Sude'ye 'derdi ne bunun' bakışları atsada o önemsememiş hızlıca ilerlemeye devam etmişti. Tuğçe kızı sakinleştirmek adına onun koluna girmiş ve
Tuğçe"kanka boşver bunu bu ortaokuldayken de böyleydi bu mal" demiş ,Sude'yi güldürmüştü.Gece hemen ileride olan büfeden su almak için Emre'yi dürtüp para istemişti,sonuçta gün boyunca Sude tüm suları ona kitliyordu biraz Emre'ye kitlese hiç fena olmazdı.
-
kızlar kıyafetleri almanın rahatlığı ile mağazadan çıkmış yerde oturan çocuklara bakmışlardı.çocuklar kızların geldiğini görünce kalkmış pratik yaptıkları yere yürümeye başlamışlardı.çocuklar birlikte gülüp eğlenirken Sude'nin aklındaki tek şey Emre'nin sevgilisi olan o kızı daha da sinir etmekti,sonuçta tüm okulun ortasında onu bağırtmış yetmemiş sesini kısmıştı.Neyse ki gösteriye kadar sesi düzelecekti, cypher söyleyecekti bu onun için çok önemliydi çünkü ilk defa sahnede insanlara rap yapacaktı.
Emre Sude'nin bu düşünceli halini görmesi ile çocukların yanından hızla ilerleyerek modu yerlerde olan kızın yanına ilerledi,
Emre"aklın hala İrem de ise takma onu,zaten ayrılacağım"demesi ile sude şaşkın bir şekilde emre'ye dönmüş bakıyordu.
Sude"cidden mi? neden ayrılmak istedin ki kızdan?"diye sorularını yöneltmiş di kız için de olan minik kelebeklere rağmen.
Emre"neden olmasın?beni bunaltmaktan başka yaptığı hiçbir şey yok,yoruldum artık saçma kavgalarından ve tabii kıskançlıklarından."demişti bıkkın bir ifade ile sude'ye bakarken.
Sude'nin yüzünde bir anlık tebessüm olsa da çocuk bunu görmeden toparlanmıştı,sonuçta birinin sevgilisinden ayrılması onu mutlu etmemeliydi.
Sude "her şey olacağına varır,belki de hayırlısı bu değilmiş"demiş Emre'nin omuzuna elini koymuştu "her şey daha iyi olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mooonlight Effect
General FictionYeni hayatlar ve hayaller, Her insan hayallerinin gerçek olmasını isterdi,ne kadar gerçekleşme imkanı olmasa bile. Şimdi her şeye en baştan başlayıp yeni bir sayfa açma zamanı...