0.1

39 4 6
                                    

İşte imza atılmıştı, dört kız çığlıklar ile birbirine sarılmış sevinçten gülücükler saçılıyordu birbirinden farkı hayalleri olan bu kızlar kendi hayallerini bir kenara bırakıp içlerinde hiç gerçekleşmeyecek hayallerini birleştirdiler.

bunlar nasıl mı olmuştu ,işte böyle;

2018 şubat

Selin, panodan arkadaşlarının hangi sınıfta olduğuna baktı 210'da dersleri vardı hemen merdivenlere ilerledi, yukarı çıktığı gibi biraz ileride sağında kalan sınıfa adımını attı.

Selin "Geceee, Sudee size bir teklifim var"

Sude, sınıfa giren arkadaşının sesini duyar duymaz oturduğu sıradan kalkıp cemreye sarıldı ve yanağına büyük bir öpücük kondurdu.Selin de aynı şekilde onu öptü ve Gece'ye her zaman yaptığı gibi esprili bir şekilde mesafeli bir selam verip öpücük attı ve çok sevdikleri tarih hocasının masasına yaslandı.

Tam önünde ki sırada oturan arkadaşları tüm dikkatlerini onun üzerine vermişti.

Gece"Ee Selin nedir bu teklif?"

Selin"Önümüzdeki kadınlar günü için sahne almalıyız."

Sude "Bebeğim teklif dedin ama yapmalıyız diyorsun ne iş?"

Selin arkadaşına dönüp "ığğ" diye bir ses çıkartıp konuşmaya devam etti,

Selin"Nigarcığım biraz ısrar etti aslında, biliyorsun sınıfta kim bilir kaç kere dans ederken gördü bizi. Ve bizi kadınlar günü için yapılacak performans listesine eklemiş bile."

Gece"Ciddi misin. peki ne dans edeceğiz acabaa?!"

Sude" Üç kişiyiz ne dans edeceğiz cidden 'Orange Caramel' falan mı?

Selin"Hoca erkek falan da bulun dedi bende daha size gelmeden Kerem ile konuştum ilk başta 'üff püf' yaptı ama sonra birini daha bul deyince 'Emre'ye bir sorarım' dedi."

kızlar Selin'i onaylayıp onlarda kim dans eder diye düşünmeye başladılar ,çok geçmeden Sude ve Gece'nin sınıfından Can yanlarından geçti, üç kız birbirine sırıtıp 'oldu bu iş ' dercesine bakıştılar.

Gece"CAN!"

diye bağırdı bir anda herkes birkaç saniyeliğine Gece'ye dönse de sonra tekrar işlerine döndüler,Can ise kızların yanına gitti ve "efendim, ne bağırıyorsunuz!" dedi.

Kızlar Can'a durumu anlatıp biraz yalvarmanın sonucunda zorla kabul etti. Selin ona Emre ve Kerem'in da katıldığını söyledi.Kızlar dans etmeyi bilmeyen üç erkeğe dans etmeyi öğretecekti .

Ders zili çalmıştı Selin sınıfına apar topar gitmiş, Kerem ile konuşmuştu Emre de katılmıştı gruba.

Dans grubu öğle arası okulun arka tarafına geçip ne dans edeceklerini konuşmaya başlamışıtı.

Selin" bir kişi daha olsa BTS'in dansları yapabilirdik aslında."demişti.

Erkekler ilk başta bir şekilde baksalar da dans edeceklerdi nasıl olsa,kızlar erkeklerin gösterdiği bu tepkiye cırlaması da erkekleri susturmuştu. Selin 'Nigar hoca ile konuşup gruba Tuğçe'yi de mi eklesek?'demişti.Can dışında herkes Tuğçe'yi tanıdığı için onay göstermişti. Can sonrasında grup arkadaşlarından öğrenmişti Tuğçe'nin kim olduğunu .

Kızlar Nigar hocanın kabulü ile çıkışta hep birlikte bir kafeye gitmiş Tuğçe'ninde gelmesi ile neyi dans edeceğine karar verilmişti'21 century girl' şarkısında dans edeceklerdi. Erkeklere dans videosunu izlettikten sonra erkekler biraz mırın kırın yapsa da kızların 'çok zor değil,öğrenirsiniz' gibi laflarına inanmış ve kabul etmişlerdi . Kafeden çıktıktan sonra emre 'nerede dans edeceğiz peki?' diye sormasıyla kızlar İzmek'te bir pratik odası olduğunu söylemişlerdi.

Birlikte İzmek kurslarının olduğu binaya girmiş ve pratik odasının hangi günler ve saatler boş olduğunu öğrenmişlerdi.İlk pratikleri için cuma günü saat 5'de burada dans etmeye başlayacaklardı.

Mooonlight EffectHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin