Už to tak bude päť rokov ako skončila vojna a ako sa darí zlatému triu ?
Dozviete sa v dnešnom vydaní Denného veštca.,,A je to tu zas ako každý rok o nás musia písať." Povedala otravene Hermiona a odložila časopis .
,, Veď si to zaslúžite Mia zachránili ste nás ." Povedal MaxOu vy Maxa nepoznáte ?
Tak aby som vám ho predstavila !Maximus Moore môj dráhy priateľ .
Sme spolu už dva roky .
Tmavo hnedé vlasy a svetlo hnedé oči síce som si pred tým myslela že sa mi páčia viac svetlé vlasy ale čert to ber.
Max pracuje ako lekár(ja som sa stala asistentka ministra) v jednej muklovskej časti Londýna .
Spoznali sme sa keď som išla z kníhkupectva neďaleko a zrazila sa s ním znie to romantický ? No nebolo potkol sa a zlomil si ruku.
No kde sme to boli?
Max má 25 a jeho matka Elizabeth je čistokrvná a jeho otec Joshua je polovičný takže Max tiež.
Pýtate sa čo sa stalo s Ronom ?
Nič dohodli sme sa že ten bozk bol iba výsledok veľa adrenalínu a že sa máme radi ako súrodenci .
No spať do reality .,,Mia? Musím ísť už do práce ."
Dal mi pusu na líce a začal si obliekať kabát .
,, Ja ako asistentka ministra mágie mám menej práce ako ty dokonca som si spravila dovolenku kvôli tebe ." Povzdychla som si .,, Viem ale lekárstvo nepočka takže vidíme sa večer ." A už som počula len zavretie dvery.
Už som sa chcela zamýšľať čo budem dnes robiť ale ako na zavolanie prišla Ginny letaxom.
,, Ahoj !" Vstala som a hneď sme sa objali .
,, Tak si mi chýbala ." Povedala Ginny a sadla si vedľa mňa .
,, Aj ty mne preboha veď vrav aká bola svadobná dovolenka?" Spýtala som sa s nadšením v hlase.
,,Ah úžasné , navštívili sme veľa pamiatok a nás hotel bol hneď pri mory ach proste dokonale ," vravela zasnená Ginny ,,no a čo Maximus už ťa požiadal ?" Spýtala sa s nechuťou v hlase .
,, Nie a prestaň to hovoriť s takou nechuťou v hlase viem že ho nemáš rada ale neviem prečo ." Povedala som trochu zlomené .
,, Proste mi na ňom niečo nesedí , no keď už som tu a tak dlho sme sa nevideli poďme do mesta!" Natešene začala Ginny.
,,Ale veď môžme ostať tu a -." Chcela som pokračovať no prerušila ma,
,,Nie Mia pod do mesta dlho sme sa nevideli a zabavime sa možno niekoho zbališ." Mrkla na mňa
,,Ginny som zadaná ."
Prekrutila očami ,, no takže pôjdeme niekde do klubu obleč sa idem aj ja , za 15 minút som tu." Povedala a už jej nebolo.No do pekla ak si dám túto modrú košeľu zabije ma ak si dám tieto šaty budem ako ľahká ďeva.
Alebo hm dobre dám si tieto čierne síce sú veľmi úzke a sú nad kolená sú jediné vhodné .
No čo s vlasmi .Kefa sa zlomila , tužidlo nedržalo ale kúzlo vyšlo vlasy si nechám "pohodené " na ramenách obujem trošku vyššie topánky tak tiež čiernej farby a môže sa ísť .
Ako na zavolanie prišla Ginny v modrých šatách na ramienkach a vlasy mala zviazané v cope.
,,Moja pod ešte make Up." Povedala
,,Nie veď budem ako štet- ľahká ďeva ." Rýchlo som sa opravila .
,,Veď si sexy dám ti ešte červený rúž a môžeš sa vydávať." Povedala a už mi na ústa patlala rúž .,, Už hotovo môžme ísť . " Usmiala sa Ginny .
Chytila som sa jej ruky a premiestnila nás pred klub.
,,Je to najlepší klub v Londýne chodia sem hlavne čarodejnici ." Vravela pri vstupe dnu .
Žilo to tam pri tom ako som vchádzala som zbadala skupinku opitých ľudí , páry tancujúce nie veľmi slušné tance a tak ďalej.
,,No poď už ." Povedala Ginny a začala ma ťahať do neznáma .
Vlastne nie skončili sme pri bare už som si chcela objednať no Ginny vykríkla ,, dvojitú ohnivú whisky!"
,,Nechcela som dnes piť ." Mumlem pri tom ako mi Ginny strká pohár do ruky .
DU LIEST GERADE
Experiment 122
FanfictionHermiona Grangerová si žila šťastný život no zrazu sa všetko zmení tak isto ako Draco Malfoy začne nenávidieť svoj život a bude ho chcieť zmeniť . Čarodejnici , ktorý o tom nemali vedieť sa to dozvedia a ponúknu obom aby sa stali súčasťou experiment...