~Zvláštny Max 1/2~{4}

204 10 6
                                    

Ešte než sa presunieme ďalej povieme si čo sa stalo .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,,Tak hotovo ." Povedal Theodore keď dokončil Linde lektvar na ten nos .
,,Máš to tu pekné."povedala brunetka a ďalej sa obzerala .
,, Veď už si tu bola , " zasmial sa Theo a podal jej lektvar , ktorý ona s radosťou primula ,, tento lektvar ti ten nos nezahojí ale hneď začne pôsobiť asi len o dva dni ." Povedal Theodore a usmial sa na hufflepuffčanku. Jeho úsmev ju očaril že začala hovoriť blbosti .
,,Heh stále lepšie že nejaký nos mám napríklad taký voldy by mi zavidel ale závisť je zla vieš ale on chudák nemal nos a-"
,,Linda si v poriadku ?" Zastavil ju Theodore , samozrejme že Linda je dosť uletena ale hovoriť najväčšiemu černo knažnikovi Voldy.

,, Áno ja len vieš ten opravár kobercov no on volal že ide opraviť." Povedala a dala nohy na ramená .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tak Draco a Hermiona sedeli opretý na lavičke a pozerali na hviezdy .
Nepovedali ani slovo , obaja sa utapali vo svojich myšlienkach.
Hermionu trápila myšlienka ktorej sa nedokázala zbaviť , Max s ňou netrávi čas, nerozpráva sa s ňou možno ju už nemiluje .

Draco mal zase plnú hlavu Astrorii vlastne vôbec nevedel prečo s ňou bol nemiloval ju , nemiloval nikdy nikoho.

A tak dvaja čarodejníci sedeli vedľa seba v tichosti  príjemnej tichosti a pozerali na hviezdy.

Zatiaľ čo oni držali ústa zavreté Blaise za stromom ich od doby čo Draca a Hermionu spolu videl nezavrel.
,, Takže ak budú zasnúbený už o dva mesiace môžeme mať deti naraz!" Usmieval sa Blaise a Pansy sa bála o jeho psychiku .

,, Blaise  ideme domov  , už ani slovo o svadbách , deťoch a podobných veciach ." Povedala čiernovláska rázne a Blaisovi úsmev sklesol ale budúcu pani Zabiniovú poslúchol .

My už sa konečne posunieme ďalej

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nedeľa

,,Max?" Spýtala som sa môjho priateľa sediaceho vedľa mňa.
,,Hm?"
,,Poďme na večeru , dlho sme nikdy neboli ." Poviem jednoducho a čakám na jeho odpoveď.
,,Dobre ." Povie a zamieri si do šatníka .
Ach toto ma tak vytáča , on ma poslednú dobu vytáča nerozpráva  veľmi nie je absolutne vtipný , nezaujíma sa o mňa . Náš vzťah nie je vzrušujúci , on mi príde hrozne otravný .
No milujem ho a verím že sa to napraví. Dúfam

Moje kroky tiež vedú do šatníka kde schmatnem lodičky  a šaty tmavo modrej farby , hneď ich ale vrátim na späť .
Hm tak ak na mňa nemá chuť normálne oblečiem sa tak aby ju dostal .
Prehrabala som snáď celú skriňu a konečne našla správne šaty .
Čierne šaty do polky stehien na ramienka a s výstrihom v tvare V.
Zoberiem lodičky a hneď sa do nich navlečiem .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nikdy som sa nepovažovala za nejakú sexy ženu ale viem že krivky mám pekne .
No v týchto šatách sa cítim síce nekofortne ale vyzerám dobre , dosť dobre.

,,Max už som hotová ." Povedala som vychádzajúc von zo šatníka .
Max sa na mňa len pozrel a čakal kedy prídem k nemu . Teda čakala som lepšiu reakciu .

Chytím sa jeho ramena a premiestnime sa do reštaurácie ktorá je aj bar (hlavne ten bar ) a patrí Blaisovi a Pansy. Dosť dobre na nej zarobia .
Vyberieme si môj obľúbený stôl pri okne a čakáme na čašníka .

,, Max je ti niečo ?" Opýtam sa lebo sa to ticho nedá vydržať .
,,Hmm nie ." Povie a ďalej si sleduje topánky.
,, Neklam mi vidím že už dlhšiu dobu si iný ." Zamračene sa na neho pozriem a príde k nám čašník .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

,,Dobre , tak niečo sa deje máš
pravdu." Začal po asi pol hodine rozdávať Max .
,, Tak vrav ." Už ma nebavilo čakať

Ej ej toto je dosť krátke ale rozdelené na dve časti !
Ďalšia časť víde buď ešte cez víkend ak stihnem alebo už len v utorok .
Ďakujem za všetky hlasy a komentáre !
Hlavne holywwater

Experiment 122Where stories live. Discover now