~Grangerová mrká krajšie ~{5}

203 10 0
                                    

Och Merlin , nestíham .
Nahnevaná som si obula lodičky a skontrolovala som či mám všetko, keď som zistila že mám všetko čo potrebujem aj nepotrebujem a premiestnila sa pred ministerstvo .
Rýchlo som vbehla dnu a moje kroky išli do celkom prázdneho výťahu .
Celkom .
Vo výťahu bol Malfoy ,ako inak oblečený v čiernom smokingu .
Dosť ma to prekvapilo .
,, Čo tu robíš ?" Spýtala som sa hneď čo som si vybrala poschodie .
,, Dobre ráno Grangerová aj tebe , no nudím sa takže si idem nájsť robotu." Povedal jednoducho a výťah zastavil .
,,Tak veľa šťastia." Povedala som a mierila si to do svojej kancelárie .
Hneď som si veci hodila na stôl .
Zničené som si sadla za stôl a pozrela na kopu papierov na stole.
Ako na zavolanie do kancelárie prišla moja asistentka Seline .
Zeleno oká blondínka štíhlej postavy ,
polovičnej krvi .
Mám Seline celkom rada no na môj vkus sa oblieka príliš vyzývavo a príde mi no ako štetka. Ale je dobrá asistentka.
,, Prosím jednu kávu vieš aku mám rada , tieto papiere daj Kingsleymu a ďakujem ." Povedala som a pokračovala v práci .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ozvalo sa zaťukanie ktoré ma prebralo .
,, Ďalej ." Uh boli ma hlava .
Do mojej kancelárie vstúpil Max .
,, Ahoj čo tu robíš zlato ?" Bola som dosť prekvapená . Nikdy za mnou nechodí .
,, Ale len som ti prišiel povedať že odchádzam na 1 deň pracovne mimo Londýn." Aha ..
,, Ou jasné ." Povedala som a už ho nebolo.
Ďalšie klopanie . Ach kto čo chce .
,, Otvorené!" Povedala som a do vnútra prišla Seline .
,, Minister ťa volá do jeho kancelárie ." Povedala a ja ako by som sa prebrala . Čo som urobila ? Chce ma vyhodiť ?!
Hneď som sa postavila zo stoličky .
Pomalým krokom som prešla časť ministerstva a stála pred jeho kanceláriou.
Nádych výdych , zaklopala som.
,, Ďalej ." Ozvalo sa a pomaly som otvorila dvere .
Kingsley sa na mňa usmial a ukázal nech si idem sadnúť .
Preboha čo tu robíš Malfoy?
Sadla som si do druhého kreslá a čakala čo povie .
,, Viem že máš teraz veľa práce a pán Malfoy hľadá prácu , takže bude niečo ako môj druhý asistent ." Povedal a ja som sa na neho pozrela pohľadom robíš si zo mňa Blaisa?
Nie srandu , Blaisa .
Používame to asi už 4 roky .
,, Budeš mu šéfovať a ukazovať ako sa čo robí." Pre Merlina pomôžte mi prečo si predstavujem ako si ma hodí na stôl a začn- ,, Takže od zajtra pracujete spolu , to je všetko ."
Dopovedal Kingsley , len som prikývla a s Malfoyom sme opustili kanceláriu .
,, Tak šéfka ideš mi ukázať našu kanceláriu?" Spýtal sa ma Malfoy "zvodne" . Chce sa hrať ? Dobre hra začína .
,,Iste pán Malfoy ." Mrkla som na neho a išla cez chodbu . On bol hneď za mnou .
,,Prestaň krútiť tým zadkom lebo tá znásilním hneď tu." Povedal podraždene a vzrušene?
Táto hra sa mi nepáči.
Došli sme pred veľké svetle dvere ktoré keď otvorím uvidím našu spoločnú kanceláriu .
Vošli sme dnu a hneď tu miesto jedného stola boli dve .

~~~~~~~~~ pohľad Draca ~~~~~~~~~~~
Na môj vkus to bola príliš svetlá kancelária ale aspoň moja polka bola do zelena.
Sadnul som si ma šedé kreslo , oproti bola skriňa .
,, Takže tu je mini chladnička na nápoje , tu máme zložky a v tejto skrini ktorá má 8 políc sa nachádza," nadýchla sa Grangerová ,, v prvej polici máme najdôležitejšie dokumenty ktoré treba vypracovať do mesiaca , v druhej polici sú kancelárske potreby a čisté pergameny , v tretej polici máme menej dôležité dokumenty ktoré sú podpísané a čakáme len na odoslanie , vo štvrtej polici máme obálky a rôzne dokumenty v piatej polici nie je nič tu si môžeš zabrať . Ostatné police sú spoločné teda až na šiestu tá je moja .
V siedmej polici sú ďalšie dokumenty a v ôsmej bordel." Povedala a konečne sa nadýchla .
Len som prikývol a v tom mi došlo .
Hmm čo to tak využiť .
,, A čo presne je v tej ôsmej polici?" Spýtal som a ako som čakal sklonila sa . Niečo vravela no ja som vnímal jedine jej vyhrnutu modrú sukňu .
Mhhhh.
,,Malfoy !" Zakričala .
Usmial som sa ako anjelik .
Do kancelárie v tu chvíľu vošla blondínka .
Na môj vkus malé prsia a o oblečení nehovorím .
,, Moja mamina má problémy a pýtala sa či zajtra nemôžem prísť , môžem mať zajtra voľno ?" Spýtala sa blondínka Grangerovej.
Hej Grangerová má krajšie prsia .
Pre Merlina na čo myslím .
,, Iste ." Povedala Grangerka a blondínka sa otočila k východu .
Ešte pred tým na mňa mrkla a ja som sa znechutene pozrel jej smerom .
Hneď som sa otočil k Grangerovej , ťa mrka krajšie.


Tak som dala časť von ešte dnes .
To znamená že v pondelok nebude ale až v utorok pretože mám veľa školy .
Ďakujem za podporu .
Všetky chyby v príbehu budem opravovať keď pribeh skončí.

Experiment 122Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon