~Áno chňapeme~{8}

184 10 1
                                    

,,Takže Draco teraz robí Grangerovú?"
Spýtala sa ma Astroria a zabehlo mi.
,, Pre Merlina Astroria rozprávaj slušne , kurva !" zakričala som pretože do mojej stoličky niekto narazil .
Astroria sa zasmiala .
,, Dobre sestrička , tak slušne teraz spolu spia ?" Spýtala sa čiernovláska zo sladkým úsmevom.
,, Takto , nespia spolu ale myslím že no -" nenechala má dokončiť vetu .
,, Dobre nič k tom parchantovi mi nevrav ," nadýchla sa Astroria a pokračovala v rozprávaní ,, tak ako sa má Theodore ?" Spýtala sa a ja som nachvíľu zamrzla , vážne len nachvíľu teda asi 5 minút , už keď Astroria zavolala čašníka a žiadala o fén som sa prebrala. Áno pozná fén , predsa len je to celkom dobrá vec keď máte prútik zlomený alebo zmiznutý .

,, Neviem no ." Odsekla som a ližičkou sa začala "mrdať" v dezerte.
,,Daphne pozri sa na mňa ."
Povedala moja mladšia sestra .
,, Viem že ho máš rada a myslím že aj on teba ."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

,, Takže aby sme si to ujasnili ."
Začala rozprávať tmavovláska.
,,Zajtra musíme spraviť oslavu Blaisovi , a keďže on rád veľké oslavy , musíme sa snažiť ."
Pochodovala Pansy po ich bare  , a vymenovala časti plánu na Blaisove narodeniny.
,,Takže chapeme ?"
Spýtala sa a Blaise vyskočil z poza pultu.
,, Áno chňapeme."
Usmial sa ospravedlňujúco.
,,Ty ! Ja tu plánujem oslavu a ty počúvaš !" Zvýšila hlas , zle naladená Pansy .
Linda sa zasmiala , Theodora sa nad jej výrazom usmial a ďalej pozoroval Lindu a hlavne jej kvetovane šaty.
Hermiona sa usmiala nad Theodorom a buchla  Malfoyovu ruku ktorá sa ako nič objavila na jej stehne.
Ublížený Draco si pohladkal ruku .
Ron nad tým gestom spozornel .
Blaise sa bránil pred Pansy ,a to už sme vymenovali celú partiu .
,,Prepáč láska ale ale volá má mamina ! " Zakričal rozbehol sa z baru a Pansy išla ako jeho chvostik za ním.
,, No nič , čo ideme robiť ?" Spýtal sa Harry ktorého autorka zabudla spomenúť .
,, Môžeme zájsť kupovať darčeky ." Odvetila pani Potterová na ktorú sme tiež zabudli .
,,To je úžasný nápad , viem že Blaise by rád mudlovske vecičky."
povedal Theodore , ktorý sa pozrel iným smerom z pretože už mu skoro po chudinke Linde padli oči .
Linda sa konečne uvoľnila .
Už sa Draco chystal niečo povedať no do baru vbehnul Blaise a Pansy za ním pokojne kráčala s výrazom v ktorom sa značila smrť .

,, Dobrý nápad." Usmiala sa Hermiona  keď už Pansy  s Blaisom neboli v dohľade .
Draco si odfrknul ale nič nepovedal

A tak sa vybrali čarodejníci do mudlovskej časti Londýna .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

,, Ronald , hovorím to posledný krát , Blaise nechce kuracie stehienka." povedala som nie s veľmi kľudným hlasom Ronovi , pretože už má vytáčal .
Kto by chcel na narodeniny kuracie mäso?
,,A čo knihu ?" pýtal sa Theodore , stojaci pri jednom menšom regále .
,, Theodore nemyslím si že každý rád číta a hlavne nie Zabini." Zasmiala sa Ginny a ja s Theom sme si odfrkli.

,, Už viem !" zakričala Ginny .
Všetci spozorneli .

,, Kúpime im dieťa !" povedala natešene a ja som si s Theom vymenila pohľad .

,, Takže ma niekto iný , normálny nápad?" Spýtal sa Malfoy , zazerajúci na Ginny.

,, Čo tak psa alebo mačku ?" Zaradovala som sa , predsa len Blaise chcel zviera .
Krokodíla ale to je jedno .
Mačka je tomu celkom podobná .

,, Grangerová , vážne si myslíš že Blaise by chcel psa alebo mačku ?" Vravel Malfoy .
,,A prečo nie , ja si myslím že je to dobrý nápad ." Ozvala sa Linda.

,, Nie , Blaise by chcel niečo extra." Zamyslel sa nahlas Theo .








~~~~~~~~~~~~~~~

Budem vydávať kapitoly po menej na nejaký čas .
A budú kratšie .

Experiment 122Where stories live. Discover now