~Zamilovaný Voldemort ~{3}

215 13 1
                                    


Celá noc prebehla vtipne ,všetci sa bavili a myslím si že aj Malfoy .

,, Prečo nie ?" Spýtal sa smutné Blaise ,, Keby sa dáme všetci na blond budeme dvojčatá!" Pokračoval.
,,Blaise bez urážky ale si černoch vážne by si chcel byť blonďak?" Smiala sa mu Linda.
,, Ty si rasista a náhodou keby som blond vynikli by mi oči." Povedal a pri tom ukázal na jeho čierne oči .
,,Blaise tuto Draco a blond sú ako stvorený pre seba áno , ale ty no..." Vravela Daphne , ktorá nie je už dlho blondína vlastne je no má hnedý melír.
Blaise skoro plakal
,,Blaise podľa mňa si takto viac sexy ." Snažila sa zachrániť situáciu jeho milovaná .
,, Keď to hovoríš ty Pansulienka."
Usmial sa Blaise vytiahol Pansy za ruku a zmizli v dámskych záchodoch to čo sa dialo tam nás nezaujíma takže sa vrátime k našej skupinke.

,, To po sebe furt skáču ?" Pýta sa Draco .
Všetci prikývli a Draco sa zasmial ,, niektoré veci sa nezmenia ." Dodal Draco .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,,Preboha to je už toľko hodín ? " Vykríkla Daphne keď sa pozerala na svoje hodinky.
,, Dve ráno , ja už pôjdem určite si to čoskoro zopakujeme." Povedala Daph a už odchádzala ladne von.
,,My už tiež pôjdeme Harry ma trochu podpité." Ozvala sa Ginny ,, Čože nie ja nepijem kde som to skončil jaj ťa teória vážne si myslím že bol do mňa Voldemort zamilovaný veď -" začal rozprávať Harry .
,,Dosť ! Ron poď nam pomôcť ." A tak Harry , Ginny a Ron odišli tiež .
Pri stole ostali sedieť iba štyria ľudia , Theodore , Linda a Draco s Hermionu.

,, Ach Pottrik sa ožral to svet nevidí ." Uškrnal sa Draco a Hermiona ho zabila pohľadom .

,, Aj ty máš kúsok v alkoholu v krvi ."
Odpovedala som .
,, No ani ty nie si čistá Grangerová." Odvetil Malfoy a otočil k nej hlavu my tu Draca s Hermionou necháme a zájdeme ku baru kde sa nachádza Linda a Theo .

,, Stále neverím že sa dokážu normálne baviť a nikoho nezabije alebo navzájom sa nezabit ." Pozerala Linda zvláštne na Draca a Hermionu .

,, No niekedy je nenávisť iná forma lásky ." Povedala taktiež Linda a Theovi zabehol tonic .
,, Oni dvaja ? " čudoval sa Theo ,, to by som si skôr vedel predstaviť Blaise a Harryho ." Povedal a Linda sa na neho pozrela s obočím tak vysoko že The mal chvíľu pocit že sa zmiešalo s vlasmi.

,, Vsadim sa o 50 galeónov že sa raz vezmú ." Povedala Linda a Theo sa začal dusiť.
,,Nevezmú ." Povedal a obaja stočili pohľad na Hermionu ktorá beží za Dracom von z reštaurácie .

My sa za nimi vydáme neskôr ešte chvíľu pobudneme s Theodorom a Lindou.

,, Dneska ti to pristane ." Povedal Theo a tentoraz to bola Linda kto sa začal dusiť alkoholickým nápojom .

,, V poriadku ?" Pýtal sa vystrašený Theo keď konečne prestala kašľať .

,,Áno ja len vieš majú mi ísť opraviť koberec a musím ísť !" Povedala Linda a chcela bežať von len sa potkla a jej malý nos sa stretnul s podlahou .
To gantleman Theo bol pri nej a pomáhal jej vstať .
,, Opravár koberca ehm musí počkať máš rozbitý nos ."
Udiveného Thea necháme pomôcť Linde my sa vidáme  za Dracom a Miou.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

,, Čakaj Malfoy ! Už už nevládzem." Vravím z posledných síl a pozerám na Malfoya pre do mnou .
,, Aby si ma zabila? Nikdy!" Povedal ale zastavil hodný kus odo mňa .

,, Tak prepáč máme vážny rozhovor kde si všimnem že si sa zmenil , nezáleží ti na krvi a zrazu sa spýtaš kedy som mala na posledný sex lebo vyzerám sucho . Aby som ťa nezabila!"

,, Tak čo je to len otázka ." Začal sa približovať lebo sme na ulici a kričime na seba ako idioti .

,, Aby si vedel mám priateľa takže o takýchto veciach sa baviť nejem . " Odsekla som rázne.

,,Tak ten tvoj priateľ asi v posteli nie je Merlin čo ?"  Povedal Malfoy.

,,To teba nemusí zaujímať a aby bolo jasné ešte jedno slovo tohto typu a budeš si môcť kopať hrob. " Povedala som zo vstičením prstom .

,, Ozaj čo ty máš priateľku ?"  Spýtala som sa keď sme si sadali lebo predsa nebudeme stať keď sú tu vonku lavičky .

,, Teba do toho nič ale aby som odpovedal na otázku nie , je tu veľa záujemcov ale ukončil som vzťah s Astroriou len pred pár mesiacmi ."
Povedal Draco a zadíval sa na hviezdy . Som zadaná ale do pekla vyzeral úžasné , Svit mesiaca mu osviecoval bielu tvár , vlasy mu rozfukoval vietor a-.

,, A kto je ten tvoj kasanova ?"
Spýtal sa po chvíli a našťastie prerušil moje myšlienky.

,, Maximus , je od nás starší a robí lekára v mudlovskej časti Londýna. "

,, Hm a prečo nie je dnes s nami?"
Spýtal sa Draco ktorému sa zmenil výraz tváre .

,, Má veľmi veľa práce no a buďme úprimní Ginny ho nenávidí to isté Blaise , Pansy ,The a Harry .
Linda tá ho neznesie .
Daphne ho ignoruje a jediný Ron ho má celkom rád ." Povedala som a náhľad vzdychla .

,,Hmm ." zamrmlal Malfoy a oprel si hlavu o opierku lavičky .
Ja som jeho gesto napodobnila a tak sme pozerali na hviezdy k pol tretej ráno .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak Draco s Hermiona pozerali na hviezdy a za stromom sa na nich šklebil Blaise .
Blaise a Pansy za stromom , ktorý pred pár minútami opustili záchody pozerali na Griffindorčanku s slytherimčana .
Blaise sa usmieval od ucha k uchu a vravel niečo o Dramione svadbe.
Pansy zarazil pohľad na Draca a Hermionu ale hneď prekvapenie zmizlo a aj ona sa začala nenápadne usmievať .

Experiment 122Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin