~Dávaj dole sukňu Grangerová~{7}

209 7 1
                                    

,, Ja ho fakt zabijem !" vzdychla si Hermiona .
,, Je to jeho prvý deň a mešká!"
,, Je to len 30 minút , to je u Draca ešte málo." snažil som sa zachrániť Draca od istej smrti menom Hermiona .
,,Ale Theodore mne je jedno kto to je už tu mal byť ."
Sťažovala sa ďalej .
Asi vás zaujíma čo tu robím , no mal som voľno , takže som si zašiel na kávu .
,, Ten arogantný debi-" začala Hermiona hovoriť Hermiona , ale hneď prestala pretože do kancelárie vstúpil spomínaný blonďak
,, Ó hovoríte o mne ? " zaškeri sa a položí si sako na vešiak ( nie nehodí pretože no Draco )
Sadnul si za svoj stôl ,ktorý je hneď vedľa Hermionho .
,, Ty si čo o sebe myslíš !? "
Začala hystericky kráčať po kancelárii Hermiona .
Draco sa len uškrnal s nohami vyloženými na stole z tmavého dreva.
,, Je to tvoj prvý deň! A ty meškáš , nakračaš si sem ako Merlin a A!" Dokončila Hermiona a Draco úškrn nezmiznul.
,, Dobre Grangerová , môžme vyhodiť Theodora z kancelárie a ukážež mi tu agresivitu v inej forme ." Uškrnul sa oh vlastne nie on sa neprestal uškrnat od kedy prišiel no naspäť do deju .

Táto veta ma dostala , viem že sa postrkuju . Ale žeby z detského postrkovania začalo no sexualne napätie ? NIE
Draco by jej zlomil srdce
Hermiona nie je taká
Fuj
Žiadne také

Premýšľal Theo a ignoroval krik v pozadí .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,, Takže mám plán !" ujala sa slová čokoladka Blaise .
,, Použijeme na neho Imperius aby sa vyspal s ňou , Bez ochrany !" pokračoval.
,, A ďalej ?" Pýtala sa dychtivo Linda sediaca vedľa mňa .
,, Vyspia sa spolu , a keďže bez ochrany , Hermiona bude čakať Draca juniora ." Zatlieskal si Blaise.
,, Vieš , dráhy , myslím si že keby použiješ Imperius , tak ideš rovno za Luciusom." povedala som a Blaise urazene našpulil pery .
,,Tak nájdeme iný nápad !"
povedala stále príliš energetická Linda .
,, Ale stále nechápem , prečo ich chcete dať tak veľmi do kopy , plus Grangerová je zadaná ." Na konci vety som dodala znechutený výraz .
Od vtedy čo je s tým debilom sa n vzťah pokazil a no ...
,, Ale Parkinsnová veď by boli spolu úžasný ." odvetila Linda zasnene .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

,, Takže teraz má počúvaj ." Nadýchla som sa a postavila pred jeho stôl
,, Ešte raz budeš meškať , nechám ťa tu cez víkend !"
,,Wow , už sa bojím ." Arogantne sa zasmial a postavil sa ( Teraz mám na mysli Draca nie jeho kamarát Draco yr.)
Stali sme oproti sebe , medzi nami bol stôl .
,, Drahá Grangerová , budem si meškať kedy sa mi zachce , a viem že moja pozornosť je veľmi zaujímavá ale chudák Theodore odišiel lebo si si ho nevšimla . " Dokončil Malfoy .
Nahnevane som zafučala a odcupkala som ku svojmu stolu .
Stále sa šklebil a ja som si sadla za stôl , kde som sa ''schovala" za veľkú kopu papierov .
,,Ale Grangerová čo si urazená ." rozprával po pri tom ako kračal ku môjmu stolu .
,, Rob si svoju prácu." odvetila som a on sa na mňa pozrel .
,, Sadaj na stôl . " povedal a pozeral sa mi do očí .
,,Prosím?"
,, Povedal si nech si robím svoju prácu , takže ." povedal a dal si ruku ku opasku , ktorý si začal dávať dole .
Pozerala som na neho ako Snape na šampón. ,, Dávaj dole sukňu Grangerová ."
Vytrhla som mu ten opasok z nohavíc ,, Wow ideš na to rýchlo čo to Auu!" Vravel Malfoy medzi tým ako som ho začala tým opaskom mlátiť .
,, To sa ne-" chcel dokončiť ale dvere do kancelárie sa otvorili , Z nich sa objavila Theodorova hlava a následne celý on , predsa len by bolo zvláštne keby po ministerstve chodila len hlava Theodora Notta.
,, Ja som si len zabudol sako ." Odvetil a zobral si sako , tak ako rýchlo prišiel , tak rýchlo aj odišiel .
Naša poza sa nezmenila , stále som mala v ruke Malfoyov opasok a on si bránil tvár .
Opasok som po ňom hodila a on sa ublížené odtiahol robiť si prácu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dnes kratšia kapitola , ale aspoň po dlhej dobe vyšla .
Pokúsim sa viac vydávať
Ďakujem za podporu!

Experiment 122Where stories live. Discover now