Sinan: İki gün oldu, iyi misin?
Sinan: Sana çok mu baskı yaptım?
Sinan: Utandığın bir şeyler mi var?
Osman: Senin utandığın bir şeyler yok mu?
Sinan'nın kalp atışları hızlanırken banyoda yaptıkları geçti gözünün önünden. Şimdi konuşurken içindeki utanma duygusunu engelleyemiyordu da Osman bunu da biliyor olamazdı değil mi? Eh, o kadar değildi.
Sinan: Niye utanacakmışım?
Osman: Duşa girmişsin.
İçinden bir küfür savurdu. Hayır hatırlatmak zorunda mıydı?
Sinan: Neden bahsediyorsun duşa falan girmedim ben.
En iyisi duş konusunu bu şekilde kapatmak diye düşündü.
Osman: Yalan söylemeye devam et.
Osman: Bana değer verdiğini hissetmek istiyorum anladın mı?
Yani alınmış mıydı? Onu hayal ederek kendini tatmin etmek cinsel bir obje gibi hissetmesine mi sebep olmuştu acaba? Siktir ne saçmalıyordu? Bunu nasıl bilebilirdi ki? Ama biliyor gibi konuşuyordu.
Sinan: Sana değer vermeseydim seninle konuşmazdım
Osman: Zevk aldın mı bari?
Banyoma kesinlikle kamera yerleştirmiş olmalı diye geçirdi içinden. Ayrıca tabiki zevk almıştı.
Sinan: Banyoma kamera mı yerleştirdin ulan sapık?
Osman: Banyoda da yaptınız yani?
Osman: Bir de bana anlatıyorsun.
Osman: Beni hak etmiyorsun. Kalbimi kırmaktan zevk mi alıyorsun?
Sinan: Ne yapması lan? *Gönderilemedi*
Sinan: Kimden bahsediyorsun sen?*gönderilemedi*
Sinan: Siktir!*gönderilemedi*
Şimdi anlamıştı sıçıp batırdığını. Osman, ışıkla ondan bahsediyordu. Hemen Işık'ı buldu rehberinden ve arama tuşuna bastı.
"Alo."
"Dün ben duştayken birine kapıyı mı açtın? Sana kaybol demiştim!"
"Neden bağırıyorsun? Evet bir arkadaşın ben tam kapıdan çıkacağım sırada geldi. Ve ben de duşta olduğunu söyledim. Sonra üzülerek gitti. Yanlış bir şey mi yaptım?"
"Gurursuz musun kızım sen? Kapat telefonu!"
Telefonu kapattı hırsla. Sinirliydi. Belki de Osman'ı Işık yüzünden kaybetmişti. Kızın pek bir suçu yoktu belki de ama işte sinirini çıkarması gerekiyordu. Osman'ı geri kazanması, yanlış anlamaları düzeltmesi gerekiyordu. Etrafındaki insanları kaybetmeye devam edemezdi. Aklındaki planı uygulamanın zamanı gelmişti. Osmanı geri kazanma planı başlasın.
....
Eodjeodj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fındıkkıran (Sinman Texting)(+18)
Fanfictionosman: İntihar etmeye kalkma bir daha insan öyle bir evde yaşayıp intihar eder mi manyak? sinan: Numaramı kimden aldın? Manyak mısın ayrıca sana ne? Hem her şey denize 0 evde yaşamakla bitmiyor. osman: Elindeki şişeyi bırak!! Hayvan gibi içtin sen...