Taehyung
Ja sam Tae. I imam najbolji posao na svijetu.
Radim kao striper za muškarce.
Radim u jednom vrlo uspješnom gay baru čiji sam i suvlasnik.
No posao nebi bio toliko zanimljiv da sam samo striper. Ponekad, zapravo vrlo često dajem dodatne usluge našim mušterijama.Sve naše mušterije su bogati muškarci.
Svi me oni jako vole.
Imam seksi tijelo i mogu im ispuniti baš svaku fantaziju.Od običnog sex-a do vezivanja i mučenja.
Možda je malo bolesno ali na neki način uživam u svemu tome.Na početku to je bila samo stvar zarade.
Bio sam srednjoškolac. U srednjoj također sam bio sex bomba ali to sam vješto sakrivao svojim štreberskim izgledom.
Jedno veče moj senior me pozvao u ovaj bar.
Nisam znao o čemu se radi.
Sve to unutra malo mi se gadilo.
Sve dok me senior nije povukao u stražnje prostorije i tražio sex samnom.
Bio sam još djete ali sam već tad uživo u njegovim čvrstim rukama. Rukama koje su me udarale po dupetu.
To veće je sve promijenilo. Nakon što je svršio po mom krhkom tijelu obukao se i ostavio dosta veliku svotu novaca pored mene.
Do tad sam mislio da me on stvarno voli ali kad mi je dao novac shvatio sam da sam mu poslužio kao jebena igračka.Kad sam izlazio iz te prostorije zaustavio me voditelj i ponudio mi posao stripera uz mali bonus u poslu.
I naravno ponudio mi je ogromnu plaću.
Prihvatio sam bez razmišljanja.Tad sam bio neiskusan i u većini slučaja igrao sam nježniju ulogu.
To znači da bio dno.
No sad sam iskusan i u većini slučajeva ja sam vrh.
Dečki me vole primati u svoje tijelo.U ovom poslu nema emocija nikad se nisam zaljubio u nekog od svojih klijenta.
Ali sam zato dobio najboljeg prijatelja Jimin-a.Jimin
Za sebe mislim da sam najjebenji dečko na svijetu.
Ovaj posao stvarno je najbolji.
Ne trebam puno raditi, a za to dobivam ogromne svote novca.
Da sad prestanem raditi imao bih dosta novca da lijepo živim cijeli život a imam tek 25.Ovaj posao je krenuo tako što me moj dugogodišnji dečko ostavio zbog neko zrelog muškarca. Bio sam toliko u depresiji da sam jedno veče došao ovdje i malo se zabavio.
Završio sam u sobi s Taehyung-om.
On je tada već bio prava zvijer u krevetu. Nikad me nitko tako nije zadovoljio. Sjećam se da nakon toga nisam mogao hodati od bolova.Nakon toga sve sam češće dolazio tamo i uvjek samo s Taehyung-om.
Ubrzo smo postali prijatelji a nakon nekog vremena i kolege.
Sad imamo toliko posla da više ni ne stignemo spavati skupa.
YOU ARE READING
Ugrizi mee! | ff | BL |
RomanceMože li prava ljubav Fuck boy-s pretvoriti u odanog dećka.?