Taehyung
Svirala je seksi muzika.
Ja sam se stalno trudio oko Jungkook-a ali on nije reagirao.
Sjedao sam mu u krilo pa sam se trljao o njegove bokove ali on je i dalje bio hladan.
Napravio sam mu ljubavni ugriz ali on je samo hladno gledao u moje polugolo tjelo.Jedan od njegovih prijatelja uhvatio me za ruku i povukao k sebi.
To je probudilo nekakvu energiju u Jungkook-u.
Naglo i čvrsto me vratio nazad u svoje krilo.
Jimin me zabrinuto pogledao.
Mislio je da su me povrijedili.
Prevrnuo sam očima što mu je bio znak da je sve uredu.U sebi sam toliko vikao na Jungkook-a.
ČOVJEČE AKO ME ŽELIŠ POKAŽI NEKU EMOCOJU NE MOGU ČITATI MISLI.Naravno ništa nisam rekao.
Nastavio sam sa točkom.Kad je sve završilo Jimin i ja otišli smo se presvući dok ostali zaposlenici pripremaju prostorije za relaksaciju.
Pričao sam mu o svom razočaranju.
Jimin: Opa Taehyung, hoće li ti ovo biti prva nezadovoljna mušterija.
Taehyung: Ništa još nije gotovo.
Idem razvaliti ovog malca.
Ako treba jebat ću ga do smrti.Otišao sam do njega i šapnuo mu
Ja: Dođi samnom.
Uzeo sam ga za ruku i odveo u svoju sobu.
Na sredini sobe bio je stol za masažu.Prigušena svijetla lijepa dekoracija vino obećavali su ono najbolje.
Ja: Ovdje ti je ogrtač, slobodno se skini ili možda želiš da ti pomognem?
Govoreći to grizao sam usnu i lagano rukom prelazio po njegovim mišićavim prsima.
Raskopćao je košulju pa zatim i hlače.
Ja: Za ovu vrstu masaže neće ti trebati donji veš.
Kleknuo sam na pod i zubima sam mu gaćice povukao dolje.
Kad sam vidio što te gaćice skrivaju ostao sam šokiran.
Isti trenutak sam požalio što tog njegovog ogromnog pitona neću osjetiti u sebi.
Da je on bar malo iskusniji kladim se da bi obojica više uživali.
Ali dobro polegao sam ga na krevet.
Ležao je na prsima.
Zakoračio sam preko njega i počeo ga lagano masirati erotičnim eteričnim uljem.
Nagnuo sam se na njega i šapnuo mu.Ja: Ne brini maleni neće te jako boljeti. Slobodno vići koliko god hoćeš.
Kad sam završio rečenicu on se okrenuo, podigao me i bacio na krevet.
JK: Vidjet ćemo tko će ovdje vrištati.
Rastegnuo mi je košulju i počeo me ljubiti i gristi.
Možda nije tako neiskusan.
Bio je vrlo agresivan već dugo me nitko nije tako grizao.Njegov piton jedva mi je cijeli ulazio u usta, a tek kad je ušao u mene to je stvarno bilo neopisivo.
Ja sam stvarno počeo vrištati.
Vukao me za kosu grizao me.
Malo mi je falilo da skroz ne poludim od užitka.Tko bi rekao da se on može pretvoriti u ovo.
Kad je svršio oblizao je moje mokro tjelo i legao pored mene.JK: Izgledaš zadivljeno.
Uzeo sam ogrtač i izašao iz sobe.
Stvarno sam uživao ali bilo kakav kontakt sa mušterijom nakon seksa mi je zabranjen.
To je mjera opreza kako se slučajno ne bismo zaljubili u naše mušterije.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugrizi mee! | ff | BL |
RomantizmMože li prava ljubav Fuck boy-s pretvoriti u odanog dećka.?