TAEHYUNG
I tako smo mi popili već par pića.
Slavko malo su do nas dolazili ostali momci ali mi smo ih samo ignorirali.Jimin: Znaš što mi je smiješno?
Ja: Što?
Jimin: Većina ljudi koji su sad ovdje spavali su s nama dvojicom.
A sad kad su ovdje sa svojim partnerima od nas okreću glavu.
Jak lijepo.Ja: A da se bavimo nekim drugim poslom ljudi ne bi okretali glave.
Jimin: Ali svejedno znam da će mi se za koji dan ili tjedan vratiti u krevet i uživati kao nikad.
Ja: Hah istina.
Jimin: Slušaj što mi se danas desilo.
Znači ja na poslu čekam klijenta i dođe ti on.
Čak izgleda i vrlo dobro.
Idemo mi u sobu.
Počnemo se ljubiti i sve to. I u pola sex-a on se sjeti da ima ženu i dijete.
Makne me sa sebe plati i ode.Ja: meni se to dogodilo već više puta.
Jimin: Ma sve bi to bilo super da nije..............
O moj Bože.Ja: Što ti je?
Jimin: Tae nije li ono Namjoon tamo?
Ja: Da je to je on.
Idemo prije nego me vidi.Jimin: Nevjerovatan si ali dobro idemo.
Jedva sam čekao izaći otamo.
Ne želim da me on vidi.
Ponovo razgovarati s njim jako bi boljelo.Jimin: Ajde pozvati ću taxy.
Bilo je već oko sedam ujutro.
JUNGKOOK
Sunčeve zrake prelaze mi preko lica.
Budim se i rukom po krevetu tražim Taehyung-a.Kad ga nisam napipao brzo sam ustao i shvatio da on nije u krevetu.
Dobro možda nam samo radi doručak.
Obukao sam ogrtač i spustio se u kuhinju, ali tamo nije bilo nikoga.Ja: Dobro pa gdje je on?
Kako sam to viknuo.
Čuo sam kako netko otključava ulazna vrata.To je bio Tae u polu pijanom stanju.
Ja: Dobro Tae pa gdje si ti.
Uplašio sam se za tebe.Tae: Noćas nisam mogao spavati.
Pa sam u dva otišao u Bar kod Jimin-a.Ja: Spavao si s Jimin-om?
Kako si mogao?Tae: Ne ne krivo si shvatio.
Ajde dođi ovdje i slušaj me.Uzeo me za ruku i sjeli smo u dnevni boravak.
Ja u fotelju a on meni u krilo.
Okrenut prema meni ispričao mi je što se sve desilo.Tae: I tako nakon par pića otišli smo kući.
Ništa se nije dogodilo Između nas.Ja: Dobro.
Oprosti što sam sumljam u tebe.Tae: Sve uredu.
Ja: Što si ono rekao da ste popili par piće.
Ti meni mirišeš kao da ste popili par flaša pića.
Ljubavi volim te ali smrdiš na kilometar.Tae: Ja tebe stvarno volim namj.... (Namjoon)
Ja: Što si promrljao.
Tae: Ha što? kada?
Ja: Ajde nosim te u sobu na tuširanje i spavanje.
Pomogao sam mu da se otušira i smjestio ga u krevet.
Kad je zaspao otišao sam sebi napraviti doručak a njemu koliko mi se čini večeru.
Oko sedam navečer bi se valjda već mogao probuditi.E sad dok Kookie kuha a Tae spava da vam autor objasni tko je Namjoon u ovoj knjizi.
Namjoon je Taehyung-ov bivši dečko.
Znači lagao je kad je rekao da nije voljeo nikoga poslje onog seniora Jin-a.Za Taehyung-a veza s NJ bila je najbolja stvar na svijetu.
Upoznali su se na Taehyung-ovom poslu.
Odnosno NJ je bio njegova mušterija.
To je bilo čak i prije Jimin-a.Njih dvojica u vezi su bili godinu i 9 mjeseci.
Bili su stvarno previše zaljubljeni jedno u drugo.
Naravno u to vrijeme Taehyung nije radio svoj posao.
NJ se u potpunosti brinuo za njega.
U krevetu je također bio savršeni manijak.
E sada zašto je ta ljubav pukla.
Iako je bio vrlo bogat NJ je stalno htio još više. Tako je jednom prihvatio ponudu da radi u Europi.
Koju je odmah prihvatio ne razgovarajući s Taehyung-om.
Zajedno su otputovali u London.
Nako nekih 2 tjedna Tae je htjeo ići kući, ali NJ mu je onda rekao da oni od sad žive ovdje.Tae se previše naljutio zato što ga je ovaj odveo u drugu zemlju na drugi kontinent, a da mu je rekao da idu samo na odmor.
Nisu prekinuli ali Tae se vratio u svoj grad.
Nakon nekih dva mjeseca kontakt je pukao. Nisu se više zvali nisu se dopisivali niti išta slično.
Tae je ubrzo nastavio sa svojim poslom i obećao sam sebi da se više nikad ne smije zaljubiti.
I tad je došao Jimin koji je Taehyung-u bio najveća podrška zato je odmah i prepoznao Namjoon-a.
DU LIEST GERADE
Ugrizi mee! | ff | BL |
RomantikMože li prava ljubav Fuck boy-s pretvoriti u odanog dećka.?