TAEHYUNG
JH: Taehyung možemo li razgovarati?
Ja: O čemu?
Meni je sve jasno.JH: Ne kukaj?
Nego dolazi ovamo.Uhvatio me za vrat i odvukao u drugi hodnik.
JH: Daj se saberi.
Zašto joj vjeruješ?Ja: Ne znam više kome da vjerujem.
On se naljutio na mene zbog laži, a to što on meni nije rekao da ima zaručnicu. To nema veze.Pao sam na J-Hopovo rame i počeo plakati.
JH: Kao prvo ne cmizdri.
Kao drugo Jungkook se nikad nebi na tebe naljutio zbog laži. Mislio je da ga varaš.
Kao treće ne vjeruj joj ni riječi.Ja: Nisam ga varao.
Ali zašto da joj ne vjerujem?JH: Sigurno ti je ispričala priču kako su skupa od djetinjstva itd.
Ja: Da, je.
JH: E pa vidiš nije baš sve tako idealno kao što je ona rekla.
Uvijek su bili prijatelji ali kad su postali stariji roditelji su ih sve više pritiskali da budu skupa.
Nakon nekog vremena njih dvoje su se dogovorili da će pred roditeljima GLUMITI da su skupa.
Nakon nekoliko tjedana Leni se stvarno zaljubila u Jungkook-a i više uopće nije glumila.
Kookie je i tad voljeo samo i jedino dečke.
Ali ona se s tim nikada nije mogla pomiriti.
Prije nego je odlazila ona i njihove obitelji bez Jungkook-obog dopuštenja isplanirali su zaruke.
A nakon toga Kookie je svojim roditeljima priznao da je Gay, uzeo svoj dio firme i odselio se.
Nije bio s nikim do tebe.Ja: Znači ona je sve to izmislila u svojoj glavi.
JH: Da.
On voli tebe. Zaručio je tebe.Ja: Rekao je da me mrzi.
JH: To je rekao u afektu.
Nije znao sve što se dogodilo.
Voli te i voljet će te zauvjek.Ja: Ne znam u što da vjerujem.
JH: Ne moraš vjerovati niti meni, niti njoj, niti Jungkook-u.
Vjeruj samo svom srcu.Ja: Imaš pravo.
JH: I što ti srce kaže?
Ja: Volim ga i borit ću se za njega.