Pas lajmit te tmerrshem per babin e saj Ana vrapoi e trembur neper qytet per ne mbreteri.Erla po e ndiqte nga pas :
- Ana nuk mundesh te vraposh ne ate menyre duke u vene re nga te gjithe.Duhet te mendojme se si do te hyjme ne mbreteri pa u vene re.
- Erla babai im ka pesuar krize e un gjendem ketu.Me fal por kurrsesi nuk mund te jem e qete ne kete gjendje.
-Te kuptoj qetesohu,, le te kalojme nga lumi anash me nje varke per ne hyrjen e pasme.
Te dyja vajzat shkuan tek lumi e hipen ne varke te trembura se mos dikush do ti dallonte.Ne lume gjendeshin gjarperinj uji te cilet tmerruan vajzat.Ato nuk ishin mesuar me kesisoj rreziqesh. Ndiheshin te pambrojtura . Nxituan me varke derisa arriten ne pjesen e pasme te pallatit mbreteror. Aty gjendej nje tunel i cili te dergonte ne katin e 1 te mbreterise . Nxituan neper tunel duke degjuar zera te shumte.Ne momentin qe arriten te hynin nxituan per ne dhomen e Anes te trembura.Nderruan rrobat e nxituan per te shkuar tek babai i Anes. Ne korridor gjendje mamaja e Anes Donika e cila nuk kishte lene vend pa e kerkuar.
- Ana nga ste kam kerkuar? Ku ishe valle? E ke marre vesh cfare i ndodhi babit ? Kam nevoje per ty tani.Babai ka dicka per te te thene...
-Mami me fal por ishim ne oborrin e pasme.Le te shkojme tek babi te lutem,ndihem shume keq.
Nene e bije shkuan tek babai i cili gjendej shtrire e mjaft i semure.Ana iu hodh ne qafe me sy te lotuar.
-Ana princesha ime e bukur , nuk te kane hije lotet,ti tani je rritur,je bere nje zonjushe.Megjithese per mua do jesh gjithmone e vogla ime.Do te te dua gjithmone.Une jam semure e ndoshta nuk do kem fatin te shoh diten tende me te lumtur.
-Baba ti do te jesh gjithmone personi qe dua me shume, te gjitha ditet e mia jane te lumtura me ty. Nuk dua asgje tjeter nga jeta pervecse te te shoh mire e jam e sigurt qe ti do te behesh akoma me mire e te me bertasesh perseri si ne kohet e vjetra kur luanim e un fitoja me hile.
-Bija ime e dashur.Jetes sime po i vjen fundi .Dua te te tregoj nje sekret te cilin e kam mbajtur per vite me rradhe . Nje sekret te cilin ne nuk e zbuluam kurre por e mbajtem brenda me nje dhimbje te pashterueshme.
-Babai ti nuk mund te ikesh e te me lesh vetem . Nuk mundesh.Do qendrosh gjitmone me mua...Cili eshte ky sekret te cilin vete personi nuk e zbuloi kurre? A ekzistojne sekrete te tilla?
YOU ARE READING
Jete si perralle
Короткий рассказEndrra me e bukur per cdo vajze eshte te jete princeshe ! Por si eshte te jesh princeshe vertet? Ana , princesha e vetme e familjes e gjen veten mes dy zjarresh ku rrezikon te humbase prestigjin e famlijes ose dashurine e jetes...