KOYU AŞK

393 47 3
                                    

İsmim Yağmur ve 17 yaşındayım. Bursada oturuyorum. Ve liseye gidiyorum. Bugün ilk gün. Merhaba lise 3. Merhaba nakil yaptırdığım yeni okul. Merhaba yeni arkadaşlar.Vede merhaba yeni bir hayat. Ha bide yakışıklı çocuklar-dikkatimi çekenler-. Servisle geliyorum. Zengin bir ailenin çocuğu olup kolejime bir ciple bırakılmayı isterdim tabiki. Ama arabamız yok ve normal bir liseye servisle geliyorum.

Seviste birkaç kişiyle tanıştım. Biraz kötü bir okul oldugu sonucuna vardım kendi çapımda. Ama serviste tanıştığım 3-4 kişiyle okulu yargılayamazdım değil mi ?

Okula girdikten sonra müdürün yanına çıkıp sınıfımı ve numaramı öğrendim. Müdürümüzde her müdür gibi kızgın ve buruşuk suratlı, kısa bir adamdı. Çokta fazla yakın olmayacağımdan samimi olmaya veya tanışmaya gerek yok diye düşündüm. 2. kat sınıfımın olduğu katmış. 2. kata inip 11-C yi aradım. Zaten yanında olduğumu fark ettim. Aman tanrım bu okulda çok fazla yakışıklı çocuk var.!

Sonunda sınıfa girmeyi akıl etmiştim. Ve yeni olduğum için misafirperver kızlar hemen yanıma gelip benimle tanıştılar. Hepsi çok şirin ve güzellerdi. Bende fena sayılmazdım tabii. O apayrı bir konu. Sınıfa şöyle bir göz gezdirdiğim zaman, o yakışıklı çocuklardan arınmış bir sınıfa geldiğimi anladım. Şansım yoktu ki zaten benim. Kızların gösterdiği sıraya oturdum. Yanımda ileriki zamanlarda da yakın bir arkadaşlık kurabileceğimi düşündüğüm Şeyma oturuyordu. Onunla muhabbet etmeye başladık. Neden geldiğimi, hangi okuldan geldiğimi sordu. Imm meraklı biri.

Sonra nihayet zil çaldı. Bu ne biçim zil sesi böyle ?!?! Sınıfa başkalarıda zil sesiyle beraber geliyordu. Bu sınıfa bile gelen yakışıklı çocuk vardı. Lay-lay-lom. Çok mutlu oldum şimdi. Neyse. İlk ders ve rehberlik öğretmeni derse girdi. Bir ben birde adı Ali olan bir çocuk yeni gelmişiz. İlk Ali kendini tanıttı ve.. Sıra bendemi? Ah evet. İlk okul 1. sınıfız biz zaten. Ayağa kalktım.

- Adım Yağmur Kızıl. .... okulundan geldim.

Öğretmen hoca hanım lafımı kesip

- Ne için okulunu değiştirdin? dedi.

Bende

- O okulda sorunlar yaşıyordum, arkadaşlarımla anlaşamıyordum ve daha fazla orda kalmak istemedim. dedim.

Öğretmen hoca hanım tam ağzını açmış bir şey daha söylicekti ki kapı tıklatıldı.

- Girebilir miyim ?

-Ah tabi Asrın'cım.

Vee.. O da ne öyle Asrın mı??

KOYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin