BAD GİRL MÜ OLDUM NE

212 36 5
                                    

Sabah uyandığımda içimde çok kötü bir his vardı. Heycan, korku gibi. Yatağımdan çıkıp okula gitmek istemedim. Ama mecburen devamsızlık olmasın diye gidecektim. Telefonumun sesiyle telefonu aramaya başladım. Bir numara uuu gizemli. Telefonu açtığımda Şeyma:

- Yavrum sen okula neyle geliyorsun ? dedin

Numaramı hangi ara vermiştim acaba.

- Servisle. Birazdan çıkıcam.

- Tamam canım o zaman okulda görüşürüz.

Daha ikinci günden bu ne yakınlıktı böyle. Ama çok cana yakın bir arkadaş. Baya hoşuma gider böyleleri. Yataktan kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Ve düzleştiriciyi taktım. Odama gidip okul kıyafetlerini ve bi kazağı üstüme geçirdim. Sonra gidip saçlarımı yaptım. Ve kısa bir kahvaltı. Hemen çıktım evden.

   ***

Yaklaşık 10 dakikadır servis bekliyorum. Ve sonunda nihayet geldi. Servise binip köşeme çekildim. İşte bu çok rahatlattı. Uzun bir yolculuktan sonra geldik.

Sınıfa çıkıp dünki yerime oturdum. Ve Şeyma'nın gelmesini bekledim. Oda hemencecik geldi zaten. Ah şimdide Asrın. Çok yakışıklıydı. Yanıma oturdu. Yine sigara kokuyordu. Sigara içenleri sevmezdim ama Asrın bu kuralımı değiştiriyordu. Hayır aşık olmadım. Olamamda. Olmicam zaten. O kadarda değil.

   ***

Yine sıkıcı dersler zamanı. Ve Asrın. Bir kişi gelmemişti Şeyma'yla birlikte oturdum. Asrın sınıfa geldiğinde başka yerde oturdugumu gördü ve yanıma geldi.

- Sigara kokusu rahatsız mı etti?  diye sordu.

- Yok hayır. Ama yer boşmuş. Şeyma'yla oturmak istedim. Hem sende normalde tek oturuyormuşsun zaten.

- Peki Yağmur nasıl istersen. Bana uyar. Ama sen kaybettin. dedi
Ve birde piç gülüşü.

Ben kendimi tutamazdım. Baştan ses çıkarmasam tepeme çıkardı. Ve ben artık öyle olsun istemiyordum.

- Neyi kaybediyomuşum ben ? diye ayağa kalkıp bağırdım.

- Bak kızım bana atar yapma kime karşı geldiğine dikkat et! dedi bağırarak.

Sınıftaki herkes bizi izliyordu. Yoksa bad girl olarakmı tanısalar beni ? Fena fikir değil aslında.
Şimdi başlıyoduk işte.

- Asrın! Sen kendini okulun ağası falan mı sanıyosun ? Ben istediğim kişiye istediğim gibi davranırım. Senin bi ayrıcalığın yok! Sen herkesin başı değilsin nasıl davranıcağımı sana sormam!

Sınıftan 'eyvah' 'al işte' gibi sesler geldi. Bence yaptığımda hiç yanlış birşey yoktu. Haklıydım değilmi ?

Asrın bağırarak bir küfür etti. Ve sonra hızlıca sınıftan çıktı. Kapıyıda sertçe çarpmasını unutmiyim. Asrın çıktıktan sonra 'grubu' dedikleri kişilerde arkasından koşarak gitti. Bende herkese bağırdım:

- Bakmayı kesin !

Gereksizce bakıyolardı çünkü. Şeyma'nın yanına oturduktan sonra:

- Yanlış bişey olduğunu düşünmüyorsun demi Şeyma ? dedim.

- Çok yanlış yaptın Yağmur. Senin için korkuyorum.

Bu kadar korkuyormuydu herkes Asrın'dan ?

KOYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin