24 | "Bay Lee de gitmiş!"

58 8 6
                                    

Chaeyoung, "Offf yine bir bela ve yine ben içindeyim." dedi sinirle. Jennie dışarı çıktı ve etrafa baktı. Kimse yoktu. Lousie ve Jack gitmişti. Robin sinirle "Bu iki aptal neyin peşinde?!" diye bağırdı. Jisoo, "Sakin ol Robin." dedikten birkaç saniye sonra şok içinde: "Bay Lee de gitmiş!" dedi. Robin gözdağı verirken "Farkındayım." dedi. Jennie dışarı çıktı ve etrafa bakındı. Chaeyoung da onun peşinden geldi ve şok oldu. Jennie oflaya puflaya Jisoo ve Robin'e gelmeleri için işaret yaptı.

Jisoo ve Robin geldiklerinde ise Chaeyoung ağlamaya başlamıştı bile. Neden mi? Yerde gördüğü iğrenç şey yüzünden. Bay Lee'nin cesedi... Jisoo bıkkınlıkla "Louise ve Jack yine yapacağını yaptı." dediğinde Robin "Hak etmişti." dedi. Chaeyoung cesede bakmayarak Jennie'ye sarıldı. Daha sonra bir arabanın onlara doğru geldiğini fark ettiler. Bu Louise ve Jack'ti! Jisoo, Robin, Chae ve Jen arabaya hemen arabaya bindiler. Robin'in keyfi yerine gelmişti: "Bizi bırakıp gittiğinizi sandık." dedi ve güldü. Louise gülümseyerek "İşte buradayız." dedi ve arabayı suçluların kaldığı sığınağa sürmeye başladı.

Sığınağa geldiklerinde Jen ve Jisoo arabadan indi. Tam Chae de inecekken Robin, Chae'nin kolundan tuttu ve "Seni evine bırakacağız." dedi sertçe. Jennie, Chaeyoung'a gülümsedi ve "Onlara güvenebilirsin." dedikten hemen sonra arabanın kapısını kapatıp Jisoo ile sığınağa girdiler. Chaeyoung şok içinde bir Jennie'ye bir de kapanan kapıya baktıktan sonra Louise arabayı sürdü.

Jennie ve Jisoo kol kola sığınaktakilere selam verdiler. Jisoo gülümseyerek Jennie'ye döndü ve "Chaeyoung da gittiğine göre birlikte yapabileceğimiz harika bir plan var aklımda." dediğinde Jennie güldükten sonra konuştu:

"Anlat bakalım."

______________________________________

Kitap bitiyooor! Hem üzgün hem mutluyum. Bir sonraki bölüm final ;) 

We Paint White Roses Red | Jennie, Rosé, JisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin