Prológus

535 35 5
                                    

-Nem vagyok őrült! Engem csak bele kevertek!- kiáltom torkom szakadtából.- Valaki! Nem vagyok őrült! Nem tettem semmit!- hiába. Senki sem hall.

-Nem megmondtam, hogy kuss van?- jött le egy ismerős alak a lépcsőn. Válaszul bosszús szemekkel néztem rá.- Kérdeztem valamit!- hangja egyre csak emelkedett. Azt hiszem kezdek megijedni.- Válaszolj már!

-És, ha nem?

-Ne akard azt megtudni kicsim!- arcom állkapcsomnál fogva szorította. Hihetetlenül fájt, de tűrtem. Nem, adom fel ilyen könnyen.

-Engedj el vagy leharapom a kezed!

-Hidd el hamarabb mondasz búcsút a csinos kis pofidnak!- zsebéből egy kést vett elő. Mikor azt mondtam félek, az fel se ért ehhez. Jöjjön be valaki. Könyörgöm Istenem! Könyörgöm!- Most pedig vagy azt csinálod, amit én akarok vagy- mondatát azzal fejezte be, hogy az előbb említett tárgyat nyakamon végig húzta. Egyenlőre nem sérültem meg. Azt azért nem mondom, hogy nem fájt.

-Mit akarsz?- sziszegem fogaim közt.

-Mi ez a hozzáállás? Megy ez lelkesebben is.- mosolygott. Számat beszédre nyitottam, ám megszólalni nem tudtam. Egy ajtónyílás zavart meg. Ő lépett be rajta. Tekintete dühös volt. Sőt! Ha szemével ölni lehetett volna már nem lennék...várjunk...nem is rám nézett.

-Knight! Ki a fenének képzeled magad? Nem hiszem, hogy engedélyt adtam arra, hogy letold ide a hájas segged!

-B-bocsánat...

-Nincs bocsánat! Takarodj! És örülj, hogy ennyivel elengedlek!- dagadék 'barátom', iramos léptekkel el hagyta, a helyiséget.

-Nézd! El kell innen mennünk!- szólt hozzám mikor kettesben maradtunk. Idegesen körbe néztem, hogy meggyőződjek, tényleg nekem címezte mondandóját.- Jól gondolod. Hozzád pofázok.- mondta unottan.- Később érted jövök! Este eltűnünk ebből a szarfészekből!

-Várj!- szóltam utána mielőtt kiment volna.- Miért én?- kérdeztem csillogó szemekkel.

-Elég, ha én tudom.- hajolt közelebb, majd egy puszit nyomott homlokomra. Ezt mire véljem? Nem járunk, sőt semmi sincs köztünk. Maximum néhány méter fal. Egy újabb ajtócsapódásra lettem figyelmes. Kiment. Itt hagyott a gondolataimmal együtt.

Jump.✖c.h.Where stories live. Discover now