9

16.4K 1K 285
                                    

"Sen kendini bir şey zannetmeye başladın yine bakıyorum?" "Yine? Ben hep böyleyim" diyip göz kırptı şerefsiz. "Seninle derste görüşeceğiz Jeon Jungkook"

"Ne o? Yine mi diz çöktüreceksin?" diyip güldü. "Yemezle-" "Seni istersen dama çıkarıp çıplak bir şekilde özür dilettirebilirim" Bana gözlerini irice açarak baktı. "Ha?" "Aynen" dedim ve sınıfa girdim. O ise şok olmuş bir şekilde arkamda kalmıştı.

*****

"Şu fizik hocasına bakar mısın ya? Gerçekten tam dersine girmiş, tam bir 'fizik' hocası yani anladın mı hahaha!"

"Çocuklar konuşmayalım lütfen"

Herkes bana bakıp bakıp aralarında konuşuyorlardı. Jungkook ise dışarıyı izliyor-

...?

"JUNGKOOK?!"

Birden yerinden zıpladı ve ayağa kalkıp sinirle bağırdı. "NE OLDU?!" "NEDEN DERSİNİ DİNLEMİYORSUN?!" "SANA MI SORACAĞIM?!" "TABİKİ!"

"Hocam bağırmasanız olur-"

"KES SESİNİ TAEHYUN!"

Masum olan öğrenciye bile bağırttırmıştı beni piç! "Ahh... Özür dilerim Tae-" "Önemli değil hocam" dedi gülümseyerek. Şu beşli çok tatlı çocuklardı gerçekten. Her neyse, Jeon adlı şahısa gününü gösterme vakti geldi.

"Jungkook benimle geliyorsun" "Yine mi!" dedi bıkkınlıkla. Ben ise tam bağıracakken birden yanıma gelmeye başlamasıyla durdum ve dama doğru gittim.

"Bir dakika, biz..." "Aynen, sana yaparım demiştim" diyip göz kırptım bende aynı şekilde. "NE?!" "Sevdiğin bir kız var mı Jungkook? Ah pardon, yavşadığın ya da?"

"NE ALAKA ŞİM-" Ağzını parmağımla okşayarak kapattım, aynı bana dün yaptığı gibi. Kimse yokken bir sorun olmazdı bence? "Sshh, Jeon Jungkook. Sessiz ol ve denileni yap"

"Bİ BOK YAPMIYORUM APTAL MIYIM LAN BEN?!" "O zaman yürü disipline!" "TAMAM! REZİL OLMAKTAN İYİDİR! AYRILIRIM LAN BENDE OKULDAN!" "İyi... benide kaybedersin zaten" Birden durup düşündü, "Ne? Seni kaybetmek mi?" Kahkaha attı karnını tutarak.

"Hadi görüşürüz" Birden durdu ve yine düşündü, "Jimin yalvarırım bir daha yapmayacağım, ne olur affet!" "Aynen aynen" "Yemin ediyorum söz veriyorum söz söz söz!" Bende biraz düşünür gibi yaptım ve...

Kabul ettim.

"Peki, ama bu kesinlikle son şans"

"SÖZ!" diye bağırdı ve sınıfa geri kaçtı, ahh Jeon Jungkook, ne garip birisisin sen!

Teacher - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin