17

16.5K 884 269
                                    

2 yıl sonra...

"Sehun, eve gidelim artık" Sehun bana dönüp "Tabiki sevgilim" dedi ve ayaklandı. İkimizde ayaklanıp eve doğru yürümeye başlamıştık. Onu seviyordum diyemezdim, gerçekten sevmiyordum. Birisini seviyordum ama kimi bilmiyordum, Jungkook'u mu? Hayır hayır hayır, ne alakası var! O benim öğrencimdi, onunla hani yakın bir ilişki bile yaşamamıştık.

Nasıl aklım onda kalabilirdi peki?

Anlamıyordum, gerçekten anlamıyordum ama bu iki yıl boyunca onu hiçbir zaman aklımdan çıkaramamıştım. Bu yüzdende artık bir sevgiliye ihtiyacım olduğunu düşünerekten Sehun adında birisini bulmuştum.

Yakışıklıydı, uzundu. Aslında birisinin arayabileceği her özelliğe sahipti. Güzel eğlendiriyordu bazen beni fakat... hala içimde bir şeylerin eksik olduğunu kesinlikle hissedebiliyordum...

Yoldan geçiyorduk yürüyerek, karşımda bir çocuk durdu. Yani aslında benden uzundu fakat bir 'adam' olmadığını görebiliyordum. Yetişkin demek istedim yani...

Kapşonu vardı, hiçbir şeyini göremiyordum fakat birdenbire karşımda duruvermişti. Sehun elimden tutup beni çekmişti, ilerlerken arkadan ona baktım. Birden dizlerinin üzerine çökmüştü, ne oluyordu?

Yanına gitmeye çalışmıştım fakat Sehun izin vermeden beni sürüklemeye devam etmişti, bende bir şey demeden devam etmiştim.

*****

Sehun evden gitmişti, sıkılmıştım ve canım markete gitmek çekmişti. Dışarı çıktım ve markete gidip bir şeyler alıp evime geri dönmeye başladım. Yağmur yağmaya başlamıştı, pek önümü göremiyordum. Her neyse evine yaklaşmıştım zaten, fakat birden kolumdan tutulup bir duvara yapıştırılmamla şoke olmuştum.

Ne oluyordu?

Birden karşımdaki çocuk kapşonunu çıkarmış-

"JUNGKOOK?!"

"Evet benim Jimin"

Tanrım! Onu bu kadar zamandan sonra cidden böyle mi görecektim?! Halbuki benim ne hayallerim vardı-

Birden ağlamaya başlamış göğsüme sokulmuştu, hıçkırarak ağlıyordu.

"J-Jungkook?" diyip elimi saçlarında gezdirerek okşadım. "J-Jimin! hıck S-Seni hıck ç-çok ö-özle hıck dim!" Ellerimle yüzünü tutup önüme çektim, "Bende seni çok özledim Jungkook. Tanrım gerçekten seni özledim!"

Teacher - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin