15

14.9K 858 424
                                    

Nasıl yani... bana söylediği her şey yalandan ibaret miydi? B-Ben... ben ondan hoşlandığımı...

NE SAÇMALIYORUM LAN BEN?! O BENİM ÖĞRENCİM BENDE ONUN ÖĞRETMENİYİM O KADAR!

Yanında gezen kızı görmemle şok olmuştum, kolunu kızın omzuna atmış beraber yürüyorlardı. Birden göz göze geldik, gözlerini sonuna kadar açtı ve kızı itip yanıma koşmaya başladı. Neden bunu yapıyordu?

Hızla içeri geri girdim ve kaçtım. Pardon, kaçamamıştım... Jungkook çoktan yanıma gelmiş kolunu omzuma atmıştı.

"Çek elini üzerimden, arkadaşın mıyım ben senin?!" diye azarladım. Kıkırdayarak "Arkadaşım değilsiniz zaten hocam," söyledi ve kulağıma yaklaşıp fısıldayarak devam etti.

"Sevgilimsiniz..."

Duyduğum şeyle gözlerimi sonuna kadar açtım ve onu ittirip sınıfa koştum. Tanrım bu çocuk neden böyle davranıyor?!

*****

Sınıfta ikidebir bana kaş göz hareketleri yapıyordu... manyak mıdır nedir yahu! Ben ona gösterirdim ama, hemen değil. Biraz bekleyeyim, devam ederse eğer... görecek gününü. Her neyse...

Bir şey anlatırken birden elini kaldırıp soru hakkı istedi ve bende verdim.

"Bay Park, fizik normal hayatımızda ne işimize yarayacak?"

Sen beni si- İşte orada işe yarayacak sikik çocuk seni.

"Normal hayatımızda belki işimize yaramaz çoğu şey, sizin için. Fakat burada yapmak zorundasınız-" "İşte neden yapmak zorundayız acaba?"

Ne oluyordu lan buna? Niye bu kadar soru gelmişti aklına? Amacı beni delirtmek miydi? Sinirle iç çektim çaktırmamaya çalışarak fakat herkesin farketmesiyle bütün sınıf kıkırdamıştı. Sinirle onlara baktım susmalarını söyler gibi.

Onlarda sustuğunda Jungkook'a döndüm ve "Bilmem? Bunu MEB'e sor" dedim.

(MEB'in ingilizcesi ya da korecesi ne oluyo nereden bileyim lan dalga geçmeyin sikerim)

O da gülüp "Peki" dedi ve kendi kendine yanındaki arkadaşlarıyla dalga geçercesine güldü. Acayip sinirlensemde bir şey demeyip önüme döndüm, onun anasını ağlatacaktım.

Ama sonra...

Teacher - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin