9. Bölüm: Ne oldu sana?

11 4 16
                                    

Her zaman olduğu gibi alarm sesiyle gözlerimi araladım. Hemen dolabımı açtım. Üzerime kırmızı sweatimi ve kot pantolonumu geçirdim.

Çantamı ve telefonumu alıp odadan ayrıldım. Aşağı kata indim. Ayakkabılarımı giyip evden ayrıldım.

Mina'nın evinin önüne gelip kapıya tıkladım. Kapıyı babası açtı.

"Alya geliyor Mina biraz geç uyanmışta."
"Peki."

5 dakika sonra Mina dışarı çıktı. Yürümeye başladık. Mina'nın saçları biraz azalmış gibiydi. Hemen soru sordum.

"Saçını mı kestin?"
"Hayır."
"Ama saçın kısalmış."
"Yeni bir saç kremi kulanmaya başladım. Ondan olmuştur."

"Hmm. Anladım."

Sokakta ilerlerken Rüzgâr ve Ece ile karşılaştık. Rüzgâr ve Ece aynı anda selam verdi. Bizde onlara verdik.

Rüzgâr: Selam
Ece:Selam
Mina: Selam
Alya:Selam

Birlikte yürümeye başladık.

Rüzgâr: Dün kurduğun grup neydi ya?

Alya: MARE

Ece: Alışmam zaman alacak.

Mina: Bence gayet güzel.

Rüzgâr: Mina ile Alya siz ikiz felan mısınız?

Alya: Sanırım.

Mina yüzüme bakarak gülümsedi.

Ece: İlk ders ne tahmin edin?

Rüzgâr: Bence matematik hiç sevmem.

Ece: Sen hangi dersi seviyorsun ki?

Rüzgâr: Ha ha ha çok komik.

Alya: Evet çok komik.

Rüzgâr sinirle başına vurdu. Daha sonra kendimizi okulun önünde bulduk. Hemen yukarı çıkıp sınıfa girdik. Gıcık Sude kaç gündür konuşmuyordu. Hemen konuşmaya başladı.

"Hıh çetede geldi."

Rüzgâr cevap verdi.

"Ne oldu korktun mu?"

"Rüzgarcım sana karışan yok karıştıklarım o yanındaki kızlar."

Tam konuşucaktım ki Rüzgâr sözümü kesti.

"Benim de karıştıklarım da bu kızlar değil sensin. Şimdi çeneni kapa!"

Sude hem sinirli hem de şaşkın bir şekilde yerine oturdu.

Bizde gülerek sıramıza oturduk. Daha sonra hoca geldi.

( 2 ders sonunda)

Hep birlikte şimdi bahçedeydik.

Rüzgâr: O sonuncu soru neydi çözmek için beynimi iflas ettirdim ama yine çözemeyince Mina'dan baktım

Hepimiz küçük bir kahkaha attık.

Mina ise çok suratsız duruyordu.

Alya: Mina iyi misin?

Mina: Kendimi biraz kötü hissediyorum. Başım çok ağrıyor. Ben bir lavobaya gidip geliyorum.

Mina yürüyemez bir şekilde ilerlerken yerinde durdu. Ve tam yere düşüyordu ki Rüzgâr Mina'yı yakaladı. Telaşla ayağa kalktık. Mina bayılmıştı. Rüzgâr Mina'yı kucakladı ve ilerledi. Ve konuştu.

"Revire gidelim. Gelin!"

Hep birlikte revire doğru ilerlemeye başladık. Çok korkuyordum yani Mina'ya bir şey olduysa...

KanserHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin