الفصل السابع عشر

4.5K 148 19
                                    

ماركوس بهوس: اهلا بيكى فى مملكتك الجديده يا حبى ،أتاخرت عليكى
أش بتفاجئ: ماركوس انت اللى خاطفنى ليه انا معملتلكش حاجه ولا جيت جمبك
ماركوس بغضب: هو ده غلطك هو ده انك مقربتيش منى محولتيش حتى تحبينى .

أش بغضب : احبك ايه يا حيوان انت ، انت مين اساسا انا اعرفك

يمسكها ماركوس من طرحتها ويقلها : لسانك ده هقصه ويمسكها من خدودها برقه وهوس : انا اعرفك يا حبى انا اللى بعشقك انتى اللى من اول مره شفتك فيها عشقتك
ويمسكها ويشدها وراء ويخرج من الاوضه اللى كانت محبوسه فيها ويدخلها اوضه تانيه ضلمه وقفل الباب ويقلها : شوفى بعينك شوفى انا بحبك ازاى ويفتح النور فتتفاجئ أش من صورها اللاى ماليه الاوضه ثور هى متعرفش انها متصوره بيها اساسا وتلاقى السرير عليه مفرش بصورتها بحجم السرير حتى السقف عليه صورتها .

ويلفها ماركوس ليه ويقلها : عمرك ما هتلاقى واحد يحبك ويعشقك ادى حبينى حبينى زى ما انا بحبك ويقرب منها ويقبلها فى جميع انحاء وشها وتحاول أش تبعده عنها وتقوله انت اكيد مجنون ابعد عنى اوعى اوعى وتجرى منه وتفتح الباب وتجرى فى القصر ويجرى وراها ويقولها بهوس: عمرك ما هتعرفى تهربى منى يا قلبى ،وتستخبى أش منه وتعيط وتكتم بوقها بايديها وتقول ( انتو فين لحد دلوقتى معرفتوش مكانى ، انا لازم اعتمد على نفسى وتمسح دموعها وتقول انا دايما واقعه مع المتخلفين ،لازم اتصرف) .

ماركوس: اطلعى يا حبيبتى اطلعى يا قلبى متخافيش
آش: وانا مبخفش يا مارك ،أدينى اهوه

ويلتفت ليها ماركوس ويبتسملها ويشوفها وهى ماسكه تفاحه وبتقطعها بسكينه وهى اعده ومربعه على السفره .

أش : بقى كده يا بيبى متأكلنيش من ساعة ما جيت توء توء توء مكنتش اعرف انك بخيل اوى كده .

ماركوس بابتسامة مجنونه: أشى حالا كل الاكل اللى هنا هيكون عندك ، تعرفى يا آشى انا مبحبكيش من فراغ روحك الحلوه هى اول حاجه شدتنى ليكى .

آش : وايه كمان يا عمرررررى هيهيهيهيهي
ماركوس يضحك بصخب ويقول : يااااا بحبك اوى يا آش ويخطف قبله من خدها ويسبها ويمشى .
أش بعد ما مشي تمسح خدها وتقول جاك القرف اعااااا ايه القرف ده ماشى يا ابن الكلاب انت والله لندمك يا ابن كوم المعيز انت 😈😈😈

أدهم : ها يا معتز هتخلص امتى
معتز : والله يا أدهم باشا انا بحاول على قد ما اقدر بس اللى كسر الاب كسره وكسر معه الهرد بس صاحب الاب ده ذكى عامل سوفت تانى ليه على فلاشه صغيره جوه الاب هحملها بسرعه دلوقتى

( طبعا يا جماعه ده اى هتش فى اى بتنجان انا مبفهمش فى التكنولوچيا اصلا)

انت فاكرنى خايفه منك وتحاول تضربه بالسكينه لكن يكون هو اسرع منها وياخد السكينه منها ويزقها على السرير ويقولها : شكلك فاكره عشان اتعملت معاكى كويس انى هصبر عليكى كتير ويفك قميصه وتحاول أش تهرب فيمسكها ويحاول يقطع هدمها فتضربه أش لكن يكتفها ويشد طرحتها ويقول بهوي : شعرك جميل اوى وطويل زى ما اتخيلت ويبوسها فى رقبتها وفى وشها وعلى شفايفها فتعض أش شفتيه بقوه لدرجة انعا جابت دم وتصرخ وتحاول تبعده لكن مهما وصلت قوة أش مش هتوصل لزعيم مافيا فتدعى أش بصراخ يا ررررررب 😵😵.

عند العيله معتز يقول هو ده مكانها يا باشا فبجرى أدهم وزين وليو للعربيات ويخرجوه للمكان اللى موجوده فيه أش .

والجد يدعى انهم يلاقوها قبل ما حد يعمل فيها حاجه وتبص شروق لهدى المتوتره 🙅🙅

ويوصل الشباب للمكان الموجوده فيه آش ويخشوه ويشهروه اسلحتهم فى وضع الاستعداد ويخشوه ويدوروه فى القصر عليها ميلقوهاش لكن يسمعوه صوت فى اوضه معينه فيخشوها وينصدموه من اللى شافوه ...........😨😨













جبروتها حيث تعيش القصص. اكتشف الآن