Herkese merhaba🖐🖐ben geldim.biliyorum uzun bir zaman geçti ama yaz geldi ve artık çalışmalıyız. Neyse sizi çok özledim.tabiki yazmayida. Sizi çok seviyorum. Buyrun okuyun.
Ay daha parlak ,yıldızlar daha güzeldi._B.Batmaz
_________________________________________
YAZARDANUnutulması gerekiyordu belkide.Onlar için ne kadar acı olsa da gerçek aşk buydu.degismezdi.Arthur ve amora artık bir insandı. Hafızaları silinmeyen iki kişi.Onlar için de her şey çok zordu.Amora sevdiğinin nerede olduğunu bilmiyor onu arıyordu.Arthur ise her gün sevdiğini görüyor ama elinden bir şey gelmiyordu.Güneşi her gördüğünde kalbi ne kadar hızlı atarsa atsın kendine engel olmaya çalışıyordu.Ejder mi? Onun hafızası çoktan silinmiş aşkla yumuşayan kalbi tekrar taşlamıştı.kimseye yüz vemiyor yanındakilere bile bakmıyordu. Ebrunun sırtına binen yük ağır gelmişti.bunun sonucunda kızıl peri onun da hafızasını silmişti.Peki nasıl olmuştu da ikisinden birine zarar gelmemişti.
Bunun cevabı neydi?
Ebru hamileydi.Bebekleri anne babası için kendini feda etmişti.kizil periden anne babasını kurtarmasını istemişti.Ebrunun bedeninden silinmeyen tek şey bedenindeki mavi kelebek dövmesiydi.Her şey zamanında olmalıydı.Ve zaman yaklaşmıştı.kelebek yavaş yavaş silinmeye başlamış ve dünyayı değiştirmek için geri sayım başlamıştı.Ebru ne kadar acı çekerse çeksin sonunda mutlu olmalıydı.
Peki mercan yüzük nereye gitmişti? Bunun cevabını kimse bilmiyordu. Ama Ebru o yüzüğü ne zaman bulur ve doğru parmağına takarsa işte o zaman her şey olması gerektiği gibi yaşanacaktı.Tüm acıları yok olacak ve istedikleri hayata kavuşacaklardı
EBRUDAN
Kolum hunharca durtuklenmeye başladığında sıçrayarak uyandım.yeni uyandığım için saçlarım dağılmış ve uyku mahmuru gözlerim şişmişti. Etrafıma bakindigimda beni durtukleyenin Günes olduğunu gördüm.Agzimi açacağım sırada başka bir ses yükseldi.''Sınıfta ders işlenir diye biliyorum.sınıf odanız sıralarınız yatak değil.'' Hocanın sesini duyduğumda yutkunarak yalandan gülümsedim.universite son sınıftık ve bunu yapmam yanlıştı.
"Özür dilerim hocam tekrar olmaz"
"Zaten olmaması gerek" beni iğneleydin kim olduguna bakmak icin arkami döndüğümde kollarını sandalyeye atmış ve sıraya yayılmış olan yeni çocuğu gördüm.Çocuk demek için fazla büyüktüler belki de ama durum buydu.Bu ignelemeleri biz lise veya ortaokulda yapardık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DÜNYA ARASINDA - EJDERİN YUVASI-
ChickLitEbru ; 23 yaşında , güzel alımlı ve bunun farkında olan bir kızdır. Bir sabah uyandığında odasında üç kapı görür. Biri banyoya açılır, biri salona çıkar. Peki, ya diğeri. Ebru merakla yataktan kalkarak üçüncü kapıyı açar. İçeride çok güzel bir oda b...