Ehehehe artık kitap bitti. Bu bolümü doya doya okuyun çünkü ben doya doya yazacağım. Kızmayın belki özel bölüm gelir. Ama artık final olma zamanı gelmişti.
"Önümde engeller vardı. Buna rağmen başardım." B.BATMAZ
_________________________________________
Korkuyordum. Hissettiğim inanılmaz duygu vücudumu titretme yetiyordu da artıyordu. Hafızam bana oyun oynuyor kesik ve silik görüntüler gözümün önünden geçiyordu. Karşımda hiç de iyi olmayan bir gülümseme ile bana bakan ve gözleri alev alev yanan her kimse hiç de iyi şeyler olmayacaktı.
Geriye doğru adımladım. Öyle ki o bundan zevk almış gibi gülmüştü. Bir adımda yanimda biterken elini saçlarıma uzattı. Bu kadar korkmam neyi değiştirecekti bilmiyorum ama elini ittirerektekrar geriye adımladım. Bana sinsice bakarken çok fazla olduklarını ve etrafımızı sardıklarını gördüm. Bileğimi tutup kendine çeken elin sahibi Ejderden başkası değildi. Beni arkasına almış kızgın gözlerle karşımızdaki kişilere bakıyordu.
"Sonunda hesaplaşma vakti geldi ha ? Şimdi sizi kim nasıl koruyacak ?"
Kafam o kadar allak bullaktı ki doğru düzgün düşünemiyordum bile. Etrafımızı sarmış kırmızı saydam ince bir tabaka vardı.
"Siz de kimsiniz? Büyücü soyguncu falan mısınız yoksa? " Güneş onların kim olduğunu çözmeye çalışıyordu. Bense onların kim olduğunu çoktan anlamış ve kalbimin gümbürtüyle atmasına engel olamamıştım.
"Dikkat et buradan sizin leşleriniz çıkmasın." Arthurun sinirle sarf ettiği sözler ortalığı daha da kızıştırmıştı. Bir adım atıp beni kolumdan çekti ve ittirdi. Yere büyük bir hızla düşerken canım yanıyordu. Dizlerim uyuşmuş ve kollarım açıyordu. Başıma gelen kız ise hiç de iyi olmayan bir şekilde sırıtıyordu.
" Şimdi elime düştün prenses. Ne o çok mu canın yandı ? Ay kıyamam." Hastalıklı bir şekilde kahkaha atarken onu es geçip diğerlerine baktım. Ejder ve Arthur yumruk yumruğa karşısındakileri haklamaya çalışıyordu. Ama çok fazlaydılar . Çenemde hissettiğim baskıyla yüzüm buruştu. Bakışları şimdi nefret ile dolmuştu
"Seni gebertecegim. Ölüm için yalvaracaksın. " karnıma yediğim tekmeyle iki büklüm olurken nefeslerim kesiliyordu. Ne yapacagimi şaşırmıştım. Ama son anda tekmesinden kurtularak havalanan ayağını tutup çekmiştim ve dengesini sağlayamayarak hızla yere düşmüştü. Kalkmasına izin vermden üzerine oturdum ve arkasından ellerini birleştirdim. Daha önce hiç kavga etmemistim ve ne yapmam gerektiğini bilmiyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DÜNYA ARASINDA - EJDERİN YUVASI-
ChickLitEbru ; 23 yaşında , güzel alımlı ve bunun farkında olan bir kızdır. Bir sabah uyandığında odasında üç kapı görür. Biri banyoya açılır, biri salona çıkar. Peki, ya diğeri. Ebru merakla yataktan kalkarak üçüncü kapıyı açar. İçeride çok güzel bir oda b...