Beomgyu POV
"Ayam! Ayam!!!" Jerit anakku yang baru pandai cakap. Umur baru 3 tahun.
"Ya Tuhan , ayah , bukan ayam nak oi" tegurku sambil mendukungnya.
"Ayah! Mainan orang rosak!" Jerit anakku yang umur 5 tahun.
Apa? Mana datang anak aku 2 orang? Walaupun aku baru 22 tahun?
Heh , aku kahwin dengan janda anak 2.
Tapi bini aku muda lagi... umur 23 , tua setahun dari aku... Laki lama dia tinggalkan dia lepas diorang telanjur sampai 2 anak waktu umur 17.Hmm... Tapi-
"Baba~"
Ya... Aku ada anak ketiga , anak dari darah daging aku🙈
Muka sebijik muka aku , hekhek
"Ye! Ye! Sorang2! Tahula ayah ni hotstuff~" aku flip hair sambil dukung baby aku dengan anak aku yang umur 3 tahun tu.
"Ayah... Mainan gyu rosak , yahhh!" Kata anak sulung aku si Choi Mingyu.
"Ayam! Ayam! Ibu! Na ibu!" Si Choi Mingi , anak kedua , tepuk2 muka aku tanda protes.
"Baba~ Baba~~~" anak ketiga aku , Choi Minhyun masih pelat2 panggil aku.
Semua anak laki , kau bayangkan riuhnya tu.
"Ibu kat jamban , sayang. Ha mana mainan kau , sini ayah baiki" kataku. Taknak ada yang dapat attention kurang. Nak semua sayang sama rata.
"Apa bising2 ni awak?" Tanya bini aku.
"Budak2 ni , berebut saya" kataku.
"Ceh , apa nak direbutnya awak tu , kan baby?" Ejek isteriku sambil dukung si Mingi yang dari tadi na ibu na ibu
Ding dong!
"Awak ada orang datang tu , awak tengokla" pinta biniku.
Aku pun bukak pintu dan terkejut dengan gerangan yang berada di depan pintu.
"Jinjin!!! " aku peluk adik aku yang lama dah aku tak jumpa. Betullah kata eomma , kalau kitorang berpisah , rinduuuu sngat2.
"Oppa~ Apa khabar?" Tanyanya lembut. "Baik je , oh hai Jungkook~" aku senyum kat Jungkook yang turut berada di situ.
"Hai hyung , lama tak jumpa , hehe" segannya.
"Ha meih masuk~" pelawaku.
"AUNTY JINJIN!!!" anak aku 2 orang tu laju je berpaut kat kaki Haejin. Rindulah tu kat makcik diorang.
Yang baby tu blur je😂
°°°°°°°°°°°°°°°°
"Jemput minum~" isteri aku menghidangkan air untuk Haejin dan Jungkook.
YOU ARE READING
Jeon Jebon Mulut Sampah - JJK FF (COMPLETED)
Fanfiction"Eeeee!!! Orang cili mulut tu baru tau!" "Halah , minah setepek kau nih , dahla pendek muka macam kentang" "JEON JEBOOOOOOONNN!!!" -Completed FF-