Bănuiesc că ați auzit de el dacă tot treceți pe aici și-mi citiți cartea. Percy Jackson... ce ai putea zice nou despre el. Este născut pe 18 august 1993 deci după calculele mele are 26 de ani, dar fandom-ul Rick Riordan zice că are 17 ani. Nu știu, se întâmplă ceva în Eroii Olimpului? Fără spoilere în comentarii vă rog. Revenind, mama lui este Sally Jackson și tatăl lui este... Poseidon sau Neptun. Eu rămân la prima variantă. A apărut în: Hoțul Fulgerului, Marea Monștrilor, Blestemul Titanului, Bătălia din Labirint, Ultimul Olimpian, Eroul Pierdut( menționat, într-un fel), Fiul lui Neptun, The Marks of Athena, The House of Hades, Blood of Olympus, de fapt cred că mai bine căutați voi să vedeți câte sunt. Prieteni: Grover, Tyson, Thalia, Clarisse( nu prea), Jason, Leo, Hazel, Frank, Piper, Nico di Angelo, Chiron, etc. . Uni se întreabă unde este Annabeth. Păi Annabeth e mai mult de prietena ei. Annabeth e iubita lui precum majoritatea știți.
Dacă vă întrebați cum se face că am reapărut așa de repede. Păi... scriu de pe calculator și nu am ce să mă joc așa că scriu la carte, și o să mai scriu ceva. Acum outro-ul( sau cum se scrie) meu enervat: până data viitoare aveți grijă de voi să nu fiți mâncați de monștri;)
CITEȘTI
Totul despre Percy Jackson
RandomIn cartea asta va spun cam tot ce îmi vine in cap despre Percy Jackson și prietenii lui.💪💪💪:))) #26 friends #5 Percy #1 demigods Multumesc mult