Aici vom vedea câteva zile de naștere ale personajelor din cărțile PJO/HoO. Sper că o să fac pe câțiva dintre voi care sunteți născuți cu unele personaje. Hai să vedem. App: o să pun și câteva informații despre ei.
Perseus(Percy) Jackson: 18 August 1993( 26 de ani imediat 27, ultima oară în cărți 17 ani), părinți: Sally Jackson și Poseidon( zeul mării/ cutremurelor/ erupțiilor vulcanice), parteneră de viață: Annabeth Chase.
Annabeth Chase: 12 Iulie 1993( 26 de ani, aproape 27, ultima oară în cărți 17 ani), părinți: Frederick Chase și Athena( zeița înțelepciunii, strategiei de luptă), partener de viață: Percy Jackson( nu m-am putut abține să scriu asta)
Jason Grace: 1 iulie 1994( 25 de ani), părinți: Jupiter( zeul suprem în mitologia romană) și Beryl Grace, parteneră de viață: Piper McLean
Leonidas(Leo) Valdez: 7 iulie 1994(25 de ani), părinți: Esperanza Valdez și Hefaistos( zeul focului și meșteșugurilor), parteneră de viață: Calypso
Nico di Angelo: 28 ianuarie 1932( 88 de ani în mod normal, 14 ani pentru că Cazinoul Lotus), părinți: Maria di Angelo și Hades( zeul Lumii Subpământene), partener de viață: Will Solace
Thalia Grace: 22 decembrie 1987(32 ani, dar devenind Vânătoreasă a rămas la 15 ani), părinți: Beryl Grace și Zeus( zeul suprem)
Când vezi ce mult au îmbătrânit personajele tale preferate te doare puțin, dar cum spune melodia legendele nu mor niciodată. Sper că o să trăiesc momentul în care seria asta o să cunoască un succes mai mare decât Harry Potter, Cronicile din Narnia, Lord of the Rings sau Game of Thrones. Până data viitoare aveți grijă să nu fiți mâncați de monștri;) <3.
CITEȘTI
Totul despre Percy Jackson
RandomIn cartea asta va spun cam tot ce îmi vine in cap despre Percy Jackson și prietenii lui.💪💪💪:))) #26 friends #5 Percy #1 demigods Multumesc mult