Percy și Annabeth= Percabeth
Se cunosc de atâta timp. Prima dată când sau văzut aveau 12 ani și se urau unul pe altul din cauza rivalității dintre Poseidon și Athena. Au plecat în prima lor misiune spre Lumea Subpământeană în căutarea fulgerului. "De data asta Poseidon și Athena împreună" i-a spus Annabeth lui Percy înainte de bătălia cu Ares. După un an au călătorit pe Marea Monștrilor. În aceea iarnă Percy ar fi plecat singur după Annabeth. A ținut cerul în spate pentru ea și au ambii o șuviță albă de la greutatea cerului. Annabeth a primit o misiune și Percy a acceptat să o însoțească fără să ezite și în timpul misiunii când Annabeth a crezut că nu o să-l mai vadă vreodată așa că l-a sărutat. Percy a rămas în viață și în următorul an a venit sărutul lui Rachel, dar s-a despărțit de Percy( din fericire). "Nu primesc un sărut pentru noroc? Nu este ca o tradiție?" Asta a întrebat Percy. Să nu mai pun că o iluzie cu Annabeth l-a scos din Styx. Și de ziua lui Percy a început relația cu Annabeth cu " cel mai bun sărut sub apă din istorie". Din păcate ei au început vacanța de iarnă mai repede și într-o dimineață Percy lipsea. Așa Annabeth i-a cunoscut pe Leo, Jason și Piper. Și după 8 luni Annabeth a ajuns în Camp Jupiter. Așa s-au întâlnit Cei Șapte. Riordan normal că nu i-a lăsat în pace și normal că i-a arucat în Tartar din fericire au ieșit de acolo și au trăit bine de atunci. Cel mai frumos cuplu din istorie. Au avut încredere unul în altul și au luptat spate în spate. Se zice că dragostea învinge tot și asta chiar s-a întâmplat. Iubesc Percabeth.
Și până data viitoare aveți grijă să nu fiți mâncați de monștrii;) App follow pe insta la fanpage_percyjackson1 și any_photo5.
CITEȘTI
Totul despre Percy Jackson
DiversosIn cartea asta va spun cam tot ce îmi vine in cap despre Percy Jackson și prietenii lui.💪💪💪:))) #26 friends #5 Percy #1 demigods Multumesc mult