Da luăm puțină pauză de la personaje și o să prezint top 10 semizeii mei preferați. Din PJO și HoO că doar atât am citit( din păcate sau din fericire depinde nu o să-i pun pe Frank și Hazel că am citit doar vreo 200 de pagini din Fiul lui Neptun. Cred că după ce o să termin Fiul lui Neptun o să fac alt top și după fiecare carte din această serie.
Hai să începem cu topul: Locul 10: Bianca di Angelo. Da o să vă întrebați de ce e așa de jos sau de ce e în topul ăsta pentru uni. Păi aș fi pus-o pe Bianca mai sus dacă ar fi apărut în mai multe cărți( vie, nu fantomă) îmi place personajul, dar alți merită locurile următoare.
Locul 9: Piper McLean. Am stat ceva să mă gândesc și da Piper ia locul 9. Un personaj interesant, dar nu o suport pe Afrodita deci nu o pot pune mai sus.
Locul 8: Nico di Angelo. Să nu-mi săriți în cap cu asta, dar Nico ia locul 8. Pur și simplu mi s-a părut un personaj destul de enervant. Un singur motiv: l-a trădat pe Percy de câteva ori, chiar dacă a avut o poveste tristă și nu știu ce. Lăsând asta Nico e pe locul 8
Locul 7: Frații Stoll: Da i-am pus pe frații Stoll peste Nico. Mi se par super amuzanți și chiar dacă pentru unii nu sunt nici în top 20 eu îi pun pe locul 7
Locul 6: Charles Beckendorf: Fiul lui Hefaistos, Charles Beckendor ia locul 6 pentru că s-a sacrificat pentru Percy și sincer să fim câți dintre noi ar face ce a făcut Beckendorf.
Locul 5: Thalia Grace: Fiica puternicului Zeus, ia locul 5 pentru că este Thalia și din fericire pentru psihicul meu și al lui Percy a fost ea aleasă Vânătoreasă.
Locul 4: Jason Grace. Fratele Thaliei, și fiul lui Jupiter pe care nu prea îl suport , dar pentru fani îl pun pe locul 4.
Locul 3: Leo Valdez. Încă un fiu de-al lui Hefaistos. Cu o poveste extrem de tare, umor ala Percy Jackson. Personajul perfect, dar nu destul de bun încât să ia locul 1
Locul 2: Annabeth Chase. Am stat să mă gândesc vreo 10 minute și mi-am pus sora pe locul 2. Fiica Athenei ce-a mai deșteaptă din Tabăra Semizeilor și nu numai. Aș sta câteva ore să vorbesc despre ea, dar stau de ceva timp să scriu la carte așa că mă opresc aici
Locul 1:(Tobele vă rog) ... Percy Jackson: Fiul lui Poseidon este preferatul meu. Fără doar și poate ar fi în top trei pe orice top al meu. Iubitul lui Annabeth. Cel care l-a înfruntat pe Cronos. Un personaj fără de care lumea ar fi fost cucerită acum 11 ani.
Cam ăsta a fost și cel mai lung capitol 529. Acest top este părerea mea Puteți să vă faceți propriul vostru top și să-l scrieți în comentarii. Nu știu dacă o să mai postez azi. Poate un pic mai târziu că am temă la mate, dar promit că mâine o să pun o grămadă de capitole. Și până data viitoare aveșii grijă de voi să nu fiți mâncați de monștri;)
App: follow pe insta la fanpage_percyjackson1
CITEȘTI
Totul despre Percy Jackson
De TodoIn cartea asta va spun cam tot ce îmi vine in cap despre Percy Jackson și prietenii lui.💪💪💪:))) #26 friends #5 Percy #1 demigods Multumesc mult