Nerden buldum?

270 6 0
                                    

Lisenin bazi sacma ama fark etmeden de olsa ayak uydurdugumuz kurallari vardir. Bunlardan biri de "ust siniflar yeni gelenleri suzup birini secer" kimse ben yapmadim demesin her yil 9lara bakip bu benimki su seninki sakasi yaptiginizi biliyorum.10. Sinifa gectigimde benim de artik bu rituele uymam gerekiyordu. Aslinda sevgilim de vardi ama icgudusel mi ne bu 9lari bi iki gun gozlemledik. Herkes yorum yapmaya basladi "Su var ya aslinda saci uzunken acayip yakisikliymis" (Uzadi. Yine de bi sikime benzemedi.) "Su cocuk aslinda acayip kasliymis ama okul kiyafetinden goremiyormusuz" (Tabii ki de bu cocugun yaydigi bi dedikoduydu)

Kizlar boyle sehir efsanelerine kanip salaklikta sinir tanimazken ben de birini begenmistim. Aslinda hicbir zaman renkli goz takintim olmadi, mavi gozlu erkeklerden nefret bile ederim, ama begendigim nadir yesil gozlu erkeklerden biri de oydu. Bahsettigim kurtadam o ama ben ona hikaye boyunca ayi diyecegim. Kisiligi bu cunku. Neyse kumral yesil gozlu bi cocuk hii bu iyiymis aslinda ya dedim gectim. Bu icgudusel rituelin sebebi aslinda yapabilecegimiz ilk ve son olmasi. Simdi kiz oldugumuz icin anca bizden bi yas kucukleri secebiliyoruz. Seneye gelecekler bize cok kucuk. Subyanci olmadigimiz icin, sevgililer gununde itfaiye arabasi al kanka sakalarini duymamak icin bizim icin kapanis buydu. Ha ben birini sectim ama oyle bayildigimdan degil yani sordular en yakisiklisi bu dedim o kadar. Her neyse zaten kizin biri kapti cocugu ben de o cocuk o salak kiza nasi bakti be diye dusundum. Salak kiz diyorum ama arkadasimdi yani onceki sene bayagi takilmistik beraber. Ki iliskileri boyunca bana yeaaaa iste ayi da soyle ayi da boyle dedi. Dusunsene sen cocuga goz koy okulun kezban kralicesi cocugu kapsin sen de kizin yazdigi 5 sayfalik ask destanlarini oku. Aslinda okuma. Okumadim. Bok yesinlerdi zaten.

Sonucta ben sevgilimden ayrildim bu ikisi de ayrildi bi de kizin ayrilik acisini dinledim. Surekli kalp hastasi oldugunu soyleme yalaniyla beraber. Iste bu yuzden kezban. Ben olecegimi ogrensem oyle herkese soylemezdim ki. Sadece vedalasirdim. Zaten kizin olecegi de yoktu o kadar saglamdi ki ayiyi bile bu bahaneyle aylarca birakmadi. Sumsuk. Neyse ben 11 oldum bizim ayi 10a gecti kezban baska okula gitti ben yeni sevgili yaptim hayir malesef sevdigimi de dusunuyorum hatta hayatimin aski bu havasindayim hayir bu kadar mal olmam sans eseri olamaz mutlaka genetik olmali. Cocuk tanisabilecegim en kari kilikli cocuktu. Gorgusuzun onde gideniydi. Ama sanki erkekmis gibi her seyimi kisitliyordu. Baska sehirdeydi bi de. Neyse 11. Sinifim boyle mal bi cocukla cikiyorum. Bi gun bi baktim ayi connected acmis. Bilmeyen varsa, bir hesap aciyorsunuz linki paylasiyorsunuz facebook twitter gibi yerlerde. Insanlar anonim olarak sizinle konusuyor. Ben de baktim ayinin linki aa aah dedim bi tanisayim bari. O kadar sahiplenmisligim var kezban sevgilisini cekmisligim var. Tanistik konustuk biraz sonra kim oldugumu soyledim zaten ayni servisteydik bi de tumblr kullaniyormus iste numarasini istedim (o sabah yurek yemistim) sonra da konusmaya basladik. AMA BI INSAN BU KADAR MI AYI OLUR?

Bir gun tanri acaba bi insan vucuduna ne kadar ayi ruhlu birini koyabilirim demis, 9. Denemesinde en iyi sonuca ulasmis, bu cocuk da dunyaya oyle gelmis. Hayir denedin neden aramiza saldin. Egoistlik olarak gormeyin ama 3 4 gun mesajlastigim her erkek bana yavsar. Ama ayi degil yavsamak iltifat dahi etmiyor. Ha bu yuzden ayi demiyorum. Ruhsuz ve kaba oldugu icin diyorum.

Neyse biz bununla her gun mesajlasiyoruz. Bi gun dedim ki parmak guresi yapalim ben yenerim falan dedi ama ben hic yenilmedim parmak guresinde. (Hepsinde yendim demiyorum sadece hic yenilmedim) serviste yanima geldi tabii servise binmeden once bi ton parfum siktim evet sevgilim vardi ama o benle ilgilensin istiyorum belki birazcik yavsasa bitecekti ilgim ama o seyi hissedemedim. Aylarca mesajlastik ama asla yavsamadi. Hatta oyle konusuyordu ki her cumlesi benim icin gercekten daha fazla konuscak misin?la esdegerdi. Hic oyle demedi ama oyle hissediyordum. Benden rahatsiz oluyor gibiydi. Okulda goruyordu ama gormuyor gibi yapiyordu. Ya bu ne ukalalik?

O kadar konusmussun insan nezaketen de olsa merhaba naber der. Hem bana hic ilgi gostermiyordu hem de sanki ucurumdan denizi seyretsem kosup tekme atacakmis gibi davraniyordu. Ya sen kim kopek? Tamam guzelim diye bir sey demiyorum yavsama onu da anladik ama bi selami da mi cok gordun?

Baktim cocuk beni olumune friendzoneladi ben de buna sevgilimi anlattikca anlatiyorum ama sanki ciktigim kici kirik kari kilikli furkan degil de brad pitt. Surekli ikisini kiyasliyorum falan. Hayir bundan once cocuga kac kere gozlerin cok guzel yakisiklisin falan dedim ama hic sikleyip de sen de cok guzelsin demedi. O yuzden furkani dinlemeyi hatta onunla kiyaslanmayi haketti.

Ben bu cocukla surekli mesajlasiyorum 4e kadar konusuyorum ama sevgilim duysa iliskimiz aninda biter. Bi de iltifat ediyorum ki oooooo aldatma bile sayilir. Ben furkan her kimle konusuyorsun dediginde sadece sen :))) demisim senin icin sen bana "ben kizil sacli beyaz tenli kizlardan hoslaniyorum ya bi de anlayisli falan olcak turkiyede yoktur onlardan" diyorsun. Naaah bulursun. Sana petrova bile yok. Yalniz yaslanirsin insallah. Hatta o kadar yalniz kalirsin ki yaslandiginda yalnizliktan fareler o burnunu yer. Ukala pic. Sirf tumblrda birazcik popisin diye bana kopek gibi davranma hakkin yok ki. Boyum got kadar olabilir birazcik balik etli olabilirim ama duygularim var sonucta!! Biraz daha furkan dinle belki aklin basina gelir.


Ufaklığın Kurtadamla ImtihanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin