Bu maceralardan sonra eve donmek uzucuydu tabii ama o da benle geliyordu. En guzel yani bu.
Eve dondugumde bolca kedime sarildim annemle babam beni cok ozlemisti. Yine de ayidan kopamiyordum. Tabii ki cok dogal.
Sabah uyandigimda mutluyum. Evet uykudan kalkmak kotu ama uyumak beni ondan ayiriyor. Uyanir uyanmaz onunla konusuyorum. Ayiyla sinemaya gitmek bile dunyanin en zevkli seyi. Bana sarilmasi beni opmesi koklamasi yasadigim en guzel tecrube.
Ikimiz de digerimiz olmadan yasayamiyorduk bir sonraki dolunay da yaklasiyordu. Uzak bi yere gitmesi gerektigini biliyordum beni de goturmeliydi. Hem cok fazla kiz tehdit var hem coguyla cikmis hem de onu ozlerim. Topladim cantami (tamam valiz bir hafta icin bile buyuk bi valiz hazirliyorum) takildim pesine. Tabii ki itiraz etti. Gelme saatlerce evde yalniz kalacaksin hem de gece hem de dolunayda dedi ama umrumda degildi. Bu sefer farkli bi eve gittik.
Once daglarin arasindan sonra da agaclarin arasindan gittik bu yol bitmeyen bi ormana cikcak galiba ay kamp mi yapcaz bocek olur uyuyamam ben hem ayi sesi falan gelir diye icimden korkarken sacmaladigimi fark ettim. Ya yanimda cok guclu bi adam var ben popusumu bocek mi isirir yanima ayi mi gelir diye dusunuyorum.
Neyse ki dusundugum gibi olmadi cunku o bitmeyen orman bitti ve otel gibi bi yere cikti. Sanki harika bi golu bu dag manzarasini dunyafaki diger insanlardan saklamislar. Boludaki Abanti herkesin bilmesi ama burayi ilk kez gormem inanilmazdi. Kumeslerin icinde bin turlu hayvan vardi ilerde tek katli evler vardi tabii ki burasi bi otel ama nedense kimse fark etmemis. Ilerde iki katli kucuk bi ahsap bina ilerisinde de bir gol var. Golun ilerisini goruyordum burasi tam onlara goreydi. Golun kenarindan yuruyup daglara agaclarin arasina gidip kaybolabilirlerdi.
Her neyse biz beraber kaldik tabii ki. Acikcasi yemekler de harikaydi Bolu yemegi oldugu icin sanirim. Ormanlarda bol bol kaybolduk artik hava karardiginda gitmeleri gerekiyordu. O sirada gozume bi kiz takildi. Pinar da oldukca guzeldi ama bu kizda baska bi guzellik vardi. Nerden baksan 170 ama zapzayif. Surtuk. Beyaz tenli yesil gozluydu omzuna kadar duz kahverengi saclari vardi. Cikik elmacik kemikleri onu cirkinlestirmeyi basaramamisti aksine saatlerce bakilabilecek guzellikteydi. Onlar donene kadar oturup kufur edebilirdim. Ayi aptal olmali o kiz varken 2 sene istikrarla beni sevmek sacma be.
Ayiyla sarilip vedalastik sabaha donecekti ama ben askere gidiyor gibi opmustum. Odaya donerken arkamdan bi kiz geliyordu. Takip etmesinden rahatsiz oldum ama onu ayinin yolladigini hissediyordum. Madem takip edeceksin yanimdan yuru diye bagirdim ona dogru. O da yanima kostu. Bu sarisin cilli sirin bi kizdi. Kizil cadi Selinin ablasiymis ama sirinligi ondan cok farkliydi. Biraz gol kenarinda muhabbet ettik. Kiz kurt degilmis ama Selin aptal oldugu icin ona dadilik yapmaya onunla gelmis. Kizin sicak oldugunu hissedince bugunki kizi sordum. Asil merak ettigim ayinin eski sevgilisi olup olmadigiydi.
Aaaa onlar cok yakin arkadaslar zaten onlarin birlikte olmasi dogaya aykiri deyip guldu. Ben de yalandan guldum ama icten ice kizdan hoslanmamistim. Helinmis adi.
Hic mi bir sey olmadi aralarinda diye sordum cunku ikna olmamistim. Selinin kardesi Beril anlatmaya basladi:
-Bak alfa Erdinc ama tek guclu o degil. Helin de guclu. Erdinc kadar degil ama cok guclu. Doga bu kadar guclu 2 varligin birlikteligini istemez. Cunku cocuklari cok guclu olabilir ve bu da dengeyi bozar. Bu yuzden alfalar ya normal insanlarla ya da gucsuz kurtlarla evlenir. Zaten her zaman arkadas oldular hep birbirlerine yardim ettiler ama asla dusundugun gibi olmadi.
Olmasini isteyip istemediklerini dusunmek istemiyordum bu beni delirtiyordu. Donduklerinde ayiyi cok fazla soru bekliyordu.
Bosluktan doga meselesini dusundum de ilk kez basit bi kiz olduguma sevindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufaklığın Kurtadamla Imtihanı
Werewolf3. bolumden sonra elinizden birakamadan okuyacaginiza soz verebilirim! Bir alfayla guzel bir kizin hikayesi.