Sinav bitti biraz tatil yapalim diye annemler bizi Antalyaya bi tatil koyune yolladi kuzenimle. Kuzenim Tugce benimle yasit ve beraber buyuduk. Ayi uzaktaydi ama bi kac gun ozleyecektim artik. Ammaaa tabii ki de bahtsiz bedevi olarak resmen colde kutup ayisi sikti. Aranizdan kac kisi su kaydiraginda agzini parcaladi? BEN. Sudan korkmam hatta suyla sacma sapan seyler yapmayi severim. Evet allahin belami verdigi yer tam olarak burasi oluyor. Kaydiraktan deniz yatagiyla kaydigimiz kisim. Hem de kuzenimle arka arkaya oturup. Ama suya dalarken agzimi omzuna vurdum disim agzima gecti ve suya dustugumde inanilmaz bir aci hissettim. Sudan ciktigimdaysa her yer kandi. EVET 1 HAFTA TATILE GELDIM VE AGZIM KIRILDI. Daha da kotusu beni kan tutar. Avcumu kan dolu gorunce kendimden gecmistim resmen titriyordum ve konusamiyordum. Bu arada kuzenim beni bara goturmus korkuyla suratima bakiyordu. Barmen cocuk agzima buz koydu ama ben sadece bacagima damlayan kana bakabiliyordum. Doktora gittik "dikis atmayalim yazik olur tukurugunle gecer o sen agzini kullanma" dedi. Agzini kullanma nedir yahu? Tuh bu aksamki seks planlarim iptal diyesim geldi resmen. Hem bi de gotumle mi yemek yiycem ben? Amk doktoru. Ben sifali tukurugumle iyilesirim
Bu arada olayi ayiya da anlattim. Annemler de yoktu ve benim icin cok endiselenmisti. Aksama kadar odadan cikmadim zaten konusamiyordum bu yuzden kuzenimle ben brezilyaliymisim gibi davranmaya karar verdik. O anlamiyor falan diyip gecistiriyordu kuzenim milleti. Ben de sadece gulumsuyordum. Zira agzimi actigimda dev bi kopek baligi dudagimi parcaliyor gibi hissediyordum. Kopek baligiyla opusmek gibi ehehe neyse tamam sululasmiyorum aksam doktorun diger tavsiyesine uyup alkol tuketmeye basladim gercekten votka inanilmaz iyi geliyordu artik konusabiliyordum. Kuzenimle cay bahcesinde oturuyorduk ve ickilerimiz bitti. Birinin bara gidip almasi gerekiyordu ve tabiii ki ikimiz de yerimizden kalkmak istemedik. Tas kagit makas oynadik ve o kazandi. Ben de bara dogru yurumeye basladim tam calilarin arasindaki yoldan geciyordum ki biri beni belimden tutup cekti. Bi kac saniyeligine uctuguma eminim! Arkamdan oyle siki tutuyordu ki ayi oldugunu dusundum. Cunku bu onun tutmasi gibiydi cunku yasina gore fazla gucluydu ve naparsa yapsin tuttugunda canim aciyordu. Sadece o bu kadar gucluydu ama burada degildi o yuzden korkmaya baslamistim. Animator cocuk olabilirdi yavsamaktan akcigeri solmustu resmen ama onun sevgilim kadar guclu tutmasi imkansizdi. Yuzune baktigimda sok oldum cunku bu ayiydi. Tutmasindan anlamaliydim!
Once geldigine cok sevinip uzunca sarildim sonra da neden geldigini sordum. Kimse Ankaradan kalkip Antalyaya oylesine gelmez?? "Agzini merak ettim teksiniz bir de duramadim" dedi. Gayet iyi olduguma ikna ettikten sonra bizimle kalmasini tavsiye ettim. "Cok isterdim melegim ama Ankarada islerim var" dedi ben de cok israr edemedim. Icimden benden baska ne isi varsa salagin dedim elbette ama ona sadece peki hayatim dedim. Ayi gittikten sonra bara gittim kuzenimle o gece bayagi ictik. Sabahtan beri yuz vermedigim animator cocuk ve arkadaslari oturmamizi firsat bilmisti. Hemen yanimiza oturdular. Bir suru soru sordular ama yanitlayacak halim yoktu. Okul mevzusu acildiginda bu sene Hacettepeye baslayacagim dedim hepsi birden oooo yaptilar. Sapkali olan hem guzeliz hem zekiyiz vaaay gibi seyler dedi. Kuzenim de bosuna ugrasma zaten yarin sabah yuzunu bile hatirlamayacak dedi. Keske dedigi gibi olsaydi.
Yarim akilli kuzenim tuvalete giderek beni onlarla yalniz biraktiginda icimden yazdigim kufurler Antalyadan Ankaraya yol olur beni ayicigimin yanina gotururdu. Cocuklar gitmesini firsat bilip daha yavsaklasmaya basladilar ama genel olarak evet hayir hiim peki diyordum. Bi tanesi beni kaldirip seni uyutayim mi odaniz hangisi dediginde ben cocugun agzina sicmaya firsat bulamadan sabah cok yardim eden barmen abi cocuga bagirdi. Cocuk hemen beni birakip ellerini cekti. Ben de kalkip kuzenimi bulmaya karar verdim. Cocuk arkamdan gelmisti. Beni kenara cekip barmenden korktugumu sanma benden oyle hemen kurtulamazsin dedi. Sarhos olmasaydim cocugun cukunu koparip ibret olsun diye sahildeki bayraga asardim ya neyse ki kafam yerinde degildi. Sonra kuzenim gelip beni odaya goturdu.
Gece yarisi kusarak uyandim. Sarhoslugum gecmisti ama midem isyandaydi. Isyana kulak verip saat 4 gibi yurumeye ciktim. Gece oturdugumuz bardan gecip sahile dogru yurudugumde deniz kenarinda birinin yattigini gordum. Sarhostur sizmistir herhalde diye dusundum cunku kumlarin ustunde uyumak hic akillica degildi. Gidip uyandirmaliyim diye dusundum cunku malim. Hayir sanane. Birak kum icinde bogulsun adam. Sa na ne?! Adamin yanina yaklastigimda gozleri acikti kocamandi ve bi yere kilitlenmisti. Basta bana mi boyle bakiyor ne var lan yuzumde diye mallastim tabii ama sonra adamin kimildamadigini fark ettim. Adam olmustu! Az once uyku sersemligiyle buyuk bi detayi atlamistim. Birisi boynundan kocaman bir isirik almisti ve adam dehset icinde olmustu. Oyle korktum ki arkami donup kosmaya basladim ancak yere yukardan bir seyler damliyordu. Temmuzda antalyada yagmur mu? Kafami kaldirdigimda az onceki olu adamin yanina gomecektim kendimi. Otel amblemli bayragin ustune birisini takmislardi. bayragin takili oldugu sancak cok yuksek olmadigi icin suratini rahatca gorebiliyordum. Cok tanidik bi suratti ve onun da boynunda ayni dev isirik vardi. Bu dun geceki cocuktu! Dehset icindeki de animator cocuktu zaten. Uykum tamamen acilmisti kafamda senaryolar kurarken donup kalmistim sahilden dev bi kopek baligi gercekten gelip ikisini de opmus olabilir miydi?
Oyle olduysa filmlerdeki aptal kiz gibi orda dikilmemeliydim dun aksam bana yazan cocuklar bugun onumdeydi vahsice oldurulmus ve birakilmisti ben yapmis olabilir miyim diye dusundum ama imkani yoktu 43 kilo bir kizsin sen bunu yapmis olamazsin derken gozlerim sancakta asili olan cocuktaydi etrafindaki kanlari fark ettigimdeyse resmen beynim durmustu. Kan tuttu lanet olsun! Sonra kendimi yerde buldum. Kani gorunce bayilmistim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufaklığın Kurtadamla Imtihanı
Werewolf3. bolumden sonra elinizden birakamadan okuyacaginiza soz verebilirim! Bir alfayla guzel bir kizin hikayesi.