Benden size kuvvetli bi tavsiye. Uzun mesafe iliskisi yasamayin. Ben furkanla 2 sene ciktim 1 senesinde baska bi sehirdeydi ve 1 kez bile gorusmedik. 2. Senesinde burayi kazandi geldi. Ama olmuyor. O bi sene her gun konustugun kabadayi cocuk kedi gibi bi sey cikiyor. Ya bu cocuk geldi ama ben bundan nefret ettim. Bunu anlamam da bi iki bulusma surdu. Insan bu kadar mi kendinden bahseder? Sans eseri bi icat yapsa onunla evlenirmis bu dalkavuk. Ogrenci tanima formundaki basarilariniz kismina takdir aldim yazacak cinsten biriymis megersem. Bi de siir falan yaziyor bana ama bi iki tane degil siir kitabi yazmis adam. Sipsevdi kaplarini biriktirmis. Bu iliski devam etse dugunde gelinligi cocuga kaptirirdim vallahi. Sinav senem bi de cocugu cekemiyorum ama ocak gelmis ben ayrilamamisim delircem. Neyse o ocak ayinda kurtuldum bu beladan.
Ayinin da uzak mesafeli bi iliskisi olmustu. Ne boksa iste adi tumblra fotograflarini koymus. Mesafelerin amina koyduk gibi bi sey yazmis altina da. Simdi ben senin amina koycam o olcak canisi naptin la sanki bana kilometreleri siktiler beraber otobanlari cift seritli yollari siktiler hayir kizin yuzu de gorunmuyor ama nasil yapismis benimkine. "Ne buldu ki o kizda? Kesin cok cooldur." Benden cirkindi belki ama ben pacozun tekiydim napsindi ayi beni?
Sonra bunlar ayrildi sanirim. Biz de ayrilmistik o sirada furkanla. Agzini ariyorum noldu falan diye. (Bu sefer mesafeler onlarin amina koymus eheheh) kiskancti anlayissizdi gibi bi seyler dedi. Ben de tum kiz icgudumle "ben oyle kizlari anlamiyorum ya bence karsilikli guven olmasi gerekiyor guvenmiyorsa zaten bosver sen o kizi" hayir banane yani. Iliski doktoruyum sanki. Gotum.
Yaz ayindayiz. Sapim. Ben sinav stresimi atmisim kenara sonuclari bekliyorum. Connected actim. Basima ne geldiyse su siteden geldi zaten. Bi tane anonim geliyor seni seviyorum falan diyor ama ya tasak geciyor birisi ya da sansini deniyor ya olursa diye. Ben oyle sandim yani. Cocukla her gun konusuyoruz beni cok iyi tanidigina ikna oldum ama kendinden oyle nefret ediyor ki ben cocugun canli temizlik kovasi oldugunu sandim. Hicbir ipucu da vermiyor hakkinda ama konustukca diyorum ki ayni ben ya ruh esim bu cocuk sonra diyorum petrova kendine gel allah bilir kim. Oyle alistim ki onunla konusmaya numarasini versin her dakika konusalim istiyorum bana iyi geliyor beni iyilestiriyor cunku. Baktim ben bu insanciga cidden deger veriyorum kim oldugunu anlamanin tek bi yolu var dedim ve beynimde kalan son zeka kirintisini da bu plana harcadim.
Beni cok iyi taniyordu. Herkes sahinin en yakin arkadaslarimdan biri oldugunu bilir. Bildigine emindim. Sen hem yakinimsin hem de kim oldugunu soylersen cok kizarim diye bi konusmaya basladim yoksa sen sahin misin dedim en son. Sonra inanmiyorum sana nasil yaparsin diye tribimi attim ve connectedi kapattim. Sahin olmadigini dusunuyordum. Her kimse bunu duzeltmek icin kendi olarak mesaj atacakti.
Baktim ayidan mesaj gelmis. Tabii ben ayi oylesine atmistir dedim. Ama megersem anonim ayiymis. Attigi mesaj soyle bir seydi; 2 senedir seni seviyorum. Sanirim. Hoslaniyor da olabilirim oyle olup bitmiyorum yani. Bitiyorumdur belki de bilmiyorum. Cok ozur dilerim biliyorum igrenc bi insanim.... tam ayrintilarini hatirlamiyorum. Ama oyle sasirdim ki verdigim cevap eminim sacma sapandir. Cook sasirdim oha falan demisimdir kesin. Neyse sonra yine konusmaya devam ettik. Biraz dusununce anladigim suydu. Beni yanina yakistiramiyor. Bu yuzden hic acilmayi denemedi. Aslinda oyle degildi.
Onu tanisaniz ne kadar kalpsiz oldugunu bilirsiniz. Onun bi kiza degil asik olmak bi kizi 2 sene boyunca sevmek, bi kizdan hoslanmasi mucize. Kimseyi begenmiyor bi kere. Kadinlara ihtiyacinin olmadigini dusunuyor. Insanlara kopek gibi davraniyor. Birine asik olacak kadar ozverili degildir ki o. Hem hadi oldu. Neden ben? Ciddi anlamda malim. (Laz olmamla alakasi yok lazlar zeki insanlardir) oyle ilgi cekici bi guzelligim yok. Fizik desen zaten yok boyum resmen zorla 160. Tamam erkeklerle muhabbetim iyidir ama onlar beni genelde kendilerinden olarak gorurler. Kariya goturulcek kivamda bi kizim ben, boyle bi ayinin kalbine girecek bi kiz degilim! Hem bana neden 2 sene soylemememisti?
BU COCUK NEDEN BU KADAR YABANİ ALLAHIM N E D E N????
Ondan hoslanmam 4 gun ondan daha once de etkilendigimi soylemem 2 3 saat aldi hatirladigim kadariyla. Ama o normal bi cocuk degildi. Her halinden anliyordum. Tanidikca daha cok anladim. O bambaska bi erkek. Ben onu hakedecek kadar guzel ne yaptim ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufaklığın Kurtadamla Imtihanı
Werewolf3. bolumden sonra elinizden birakamadan okuyacaginiza soz verebilirim! Bir alfayla guzel bir kizin hikayesi.