Sanirim dustugumde cennete gittim ve su an bulutlarin ustunde uyuyorum. Baska hicbir sey bu kadar rahat ve- mmmm bu kokuu karamel gibi ama vanilya gibi de evet kesinlikle cennetteyim.
Olmedigimi anlamam icin gozlerimi acmam yeterli olmamisti. Karsimda bembeyaz tenli zarif vucutlu koskocaman yesil gozleri olan bi kiz vardi. Ustundeki elbiseyle dogmus oldugunu dusundum cunku krem rengi kupurlu elbisesi ona tam oturmustu. Upuzun kahverengi saclarina dogru elimi uzattigimda yumusacik olduklarini hissettim. Sanirim bu bi melekti. Hadi ama kanatlari nerde?
Melek suratli kiz beni izleyip gulumserken iceriye baska bi kiz girdi. O da beyaz tenli kizil sacliydi ama saclari ates gibi kizildi. Melek oldugunu soyleyemem hatta korkutucu gibiydi. O cadaloz sesiyle "oooo uyandi mi gerzek" dediginde adeta cennetten asagi dustum ve dunyaya dondum. Bu gercekti. Her yerimdeki aci da bunun kanitiydi. Kizil cadi yaklasip agridan kimildatamadigim omzumu itekleyerek "geberseydin de kurtulsaydik" dedi. Aciyla bagirdim. Melek yuzlu kiz kizil cadiyi itip "selin napiyorsun duyarsa seni oldurur" dedi. Kizil cadinin adi selinmis demek. Selin yuzunu burusturup "denemedigi sey sanki pinar kapa ceneni" dedi.
Selin odadan ciktiginda pinar elimi tutup iyi misin diye sordu. Kafami hayir anlaminfa iki yana sallarken bana ne oldugunu hatirlamaya basladim. Icimden siktir cekerken bi yandan da hatirlamiyor gibi yapsam yerler mi lan diye dusundum. Peki ayi nerde? Bu kiz kim aq?
Pinar ayaga kalkti bekle biraz deyip disari cikti. Ayaga kalkip kacmanin bi yolunu bulmaliydim ama ayaga kalkana kadar 50 kemigim kirilmis gibi aci cektim. Nefes alamiyordum. Ilk is camdan disari baktim. Yaz olmasina ragmen ruzgar esiyordu. Biraz daha cevreye baktigimda oranin ayiyi bastigim dag evi oldugunu anladim. Camdan kacmamin imkani yoktu. Kaplumbaga hiziyla kapiya ilerlerken ayak seslerini duydum. Yine icten ice siktir cekerken en mantikli cozumu aramaya basladim. Odanin kapisini acik birakip yatagin altina saklandim. Kactigimi dusunurlerse beni ararlarken gidebilirdim. Ayi asik oldugum adam da olsa anladigim kadariyla garip bi hayvandi ve beyinsiz arkadaslariyla tatil koyundeki cocugu parcalamisti. Belki de tek basina parcalamisti. Cok fazla sey biliyordum. Canimi yakmaya kiyamazdi ama sacma sapan seylere donusup kiskancliktan cinayet isleyen ne oldugu belirsiz bi yaratiga da guvenemezdim. Canimi sokakta mi buldum ben be?
Pinar ve ayi odaya geldiler. Ayi nerde bu diye sordu. Pinar az once burdaydi nereye gitmis olabilir bu halde diye dusunurken ayi ona asagi bakmasini soyledi. Pinar asagi indiginde mosmor olmus kolumda ayinin elini hissettim. Beni yerden kaldirdiginda korkudan altima yapacak haldeydim. Cidden kac gecedir uyuyorsam cok cisim vardi. Korku da cabasi tabii.
Mosmor olmus kollarimdan hafifce tutarak benden korkmana gerek yok dedi. He soyleyince oluyordu in misin cin misin belli degil amk sacma sapan bi sey oldun tuylerin cikti siktir ordan diye dusunurken titriyordum. Cenemden tutup gozlerime bakarak benden korkma sana asla zarar vermem dedigindeyse az onceki yurek yemis dusuncelerim ucup gitti. Bana asla zarar vermezdi tabii. Ama ondan korkmamam imkansizdi. Yine de korkum gecmisti. O guzel gozleriyle beni yine kakalamisti.
Yavasca yataga oturtup saclarimi sevmeye basladi. "Iyi misin?"
"IYIYIM TABII. Seytani bi varlikla dagin basimda yatakta oturuyorum ya harikayim."
Allahim sesli soyledim! Ben yurek yemedim ama o belki de yurekle beslenen bir canli neler soyluyorum ben?
Neyse ki harika guluslerinden birini yapip salak sevgilim diyerek sarildi. Evet ya tam zamani zaten sevmenin. Nerdeyse tum kemiklerim kirilmis sen bana ayi gucunle sariliyorsun ayi iste. Sen nesin diye Hakan Akkaya edasiyla soru sordugumda yuzundeki gulumseme silindi onun yerine huzun coktu resmen. Nasil anlatacagini ne anlatacagini bilmiyordu. Bunu gormek icin yuzune bakmak yeterdi. "Anlamamis olamazsin?"
"Anladiklarimi bilsen uzulursun."
"Bak ufaklik korkulacak bir sey yok. Biz kurtadamiz ve bunu bilmen yeterli."
TANRIM BU NASIL BIR KAYITSIZLIK. Herif sanki kabiz oldugunu soyluyor bana canim sen tuylu bi yaratiga donusuyorsun benim kucuk beynimin bunu hee oldu o zaman diyip gecistirmesini nasil beklersin? Bu kadar onemsizmis gibi davranmasi beni cok sinirlendirmisti ama laf edecek gotum yoktu.
-Tatil koyundekileri sen mi yedin?
-Parcalari durduguna gore yemedim?
-Allah razi olsun tanidigim en zarif katilsin.
-Ufaklik ne kadar kiskanc oldugumu biliyorsun sinirlenince kendimi durdurabiliyorum aslinda ama sana dokunmasi senle konusmasi dayanamadim oldurdum yine olsa yine oldururum!
-Canim sen adami oldurmemissin bildigin boynundan bi dal almissin canice oldurmussun sadece dovseydin olmaz miydi senden hic beklemezdim bunu
-Guzellik ben sana hepsini detaylica acikliycam ama simdilik iyilesmene bak sen yemegini de ye guzelce istersen ben yedireyim?
Ulan ise bak. Sen daha yeni 2 tane oglani boynunu yiyerek oldurdun. Bi dunya adamla kurda donustun. Simdi geldin bana bin yidiriyim mi diyorsun. Dengesizligin bu kadari!
-Yok ben kendim yerim.
-Tugce de burda ama ona daga tirmanirken dustu dedim. Evdekilerin de akrabam oldugunu soyledim. Caktirma olur mu?
Ayiyi basimla onayladiktan sonra odadan cikti. En fazla 5 dakika sonra Tugce geldi. Yuzunden endisesini gorebiliyordum.
-Bitanem benim iyi misin? Kizim delirdin mi sen uslu duramaz misin ya agzini parcaliyorsun ya kicini kiriyorsun ustelik yengemleri de 3 gundur oyaliyorum send-
-Neeeee ben 3 gundur mal gibi uyuyor muyum burda?
-Evet kafani fena vurmussun.
O sirada elinde tepsiyle iceriye Pinar girdi. Kucagima tepsiyi birakip kendin yiyemezsen yardim edeyim dedi ama kabul etmedim. Yatalak degiliz ya!
Yemekte ayinin parmagi oldugu belliydi. Tepside bi tane papatya,kasarli domates corbasi, kuru fasulye pilav ve kakaolu puding vardi ve hic ekmek yoktu. Bu kadar sevdigim yemegin denk gelmesi imkansizdi. Resmen benim de midemde bi kurt vardi. Kolumun acisini umursamadan hizla yedim.
Tugce de bizimle kalacakti ve cok merakli oldugu icin (evet genetik) olaylari benim gibi cozeceginden emindim. Ama artik daha dikkatli olacaklari da kesindi.
Tugce odadan ciktiginda yemekten sonra ictigim ilaclarin etkisiyle uyumustum. Uyandigimda her yer karanlikti. Ayni odada olmadigimi anlamam saniyeler surmustu -at kosturulacak kadar genis bi yataktaydim etrafinda tuller vardi ve kafamin altindaki yumusak gogsun tek sahibi ayi olabilirdi. Elimle yuzunu yoklayip o oldugundan emin oldum. Sonra curretine kizdim. Daha yeni ogrenmisim aptal saptal bi yaratik oldugunu belki bana dokunmani istemeyecegim sen yatagina getirmissin. Dusuncesiz herif.
Gunlerce uyudugum icin uyku tutmuyordu ustelik meraktan cildiriyordum ve ayiyi bu saatte uyandirmak son gunlerde yasadigim soklarin yaninda hafif bi ceza kalirdi. Parmagimla durtuklemeye basladim. Soylene soylene uyandi ve ilk 10 dakika neden uyandirdi kim uyandirdi sapsalliklariyla gecti. Kendine geldiginde aaa melegim uyanmis seni yatagima getirdim bak dedi. Ben anlamamistim zaten.
Bos bos yuzune baktiktan sonra anlatacak cok seyin var bence simdi basla dedim.
-Fistigim sen seversin Vampir Gunluklerini Originalsi falan onun gibi bi seyler iste yorma kafani yat uyu.
-Bu bana yetti mi sence? Nasil kurtadam oldunuz dolunayda mi donusuyorsunuz yemek olarak ne yiyorsunuz siz cehenneme mi gitceksiniz oburleri akraban mi yoksa sadece tanidigin kurtlar mi simd-
-Bi nefes al kizim. Ben sana detaylica anlatiyim o zaman suscak misin bana guvencek misin?
Bu sorusuna sadece goz devirdim. Ben insanlara guvenmiyorum elin yaratigina mi guvencem amk?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufaklığın Kurtadamla Imtihanı
Werewolf3. bolumden sonra elinizden birakamadan okuyacaginiza soz verebilirim! Bir alfayla guzel bir kizin hikayesi.