9. deo

1.2K 62 7
                                    

Helena je u priči sa Anom zaboravila da odgovori Luki.

- Baš je lepo što si počeo da radiš. Inače,lepo ti stoji uniforma. - napisala je  Helena.

- Šta mi se to dešava? Ne bi trebalo tako da delim komplimente nepoznatom momku. - razmišljala je Helena o svom postupku.

Pogledala je u telefon,nije bilo poruke. Ni sama nije znala zašto ali je očekivala da on odmah odgovori. Svesno je bila jaka ali nesvesno se itekako vezivala za njega.

- Dobar dan teta Mari. - začuo se Lorenin glas.

- Ćao Loki. Helena je u sobi,tu je i Ana. Došla si na vreme,pravim palačinke. - rekla je Marija koja Lorenu od malena zove Loki.

- Ćao devojke. Sta radite? - reče Lorena ulazeći u sobu i pozdravljajući se sa Helenom i Anom.

- Pa ima svašta. Nisam ni stigla da ti javim. - reče Helena.

- Svašta,svašta. - ponovi Ana smeškajući se.

- Položila sam prijemni. 4. sam na listi. - glasno kliknu Helena.

- Ooo,pa to je predivnoo. Tako mi je  drago. - reče Lorena grleći Helenu.

Ana je rekla da ide sa drugaricom napolje jer je smatrala da Helena ima puno priče. Heleni je zazvonio telefon.

- Čestitam ti drugarice moja. Mada ja nisam ni sumnjao u tebe. Samo mi je malo krivo da to saznam na Facebooku. Mogla si bar poruku poslati. - to je bio Stefan.

- Kao prvo hvala. Kao drugo nikome nisam ništa javljala jer sam i ja saznala pre možda pola sata. Ja nisam ništa stavljala,to se sigurno Ana hvalila. Evo tu mi je Lo i njoj sam tek sad rekla. - odgovorila je Helena malo iznervirano.

- Dobro. Kad ćemo ići napolje? - upita Stefan.

- Eee,ne znam. Pitaću Lo pa ću ti javiti. - odgovori Helena.

- Ovaj,mislio sam da idemo samo nas dvoje. - nesigurno je rekao Stefan.

- Čućemo se. Tu mi je Lo. Nije lepo da ja pričam a ona da sedi i čeka. - izgovorila je Helena rečenicu kako bi izbegla odgovor.

Helena je ispričala Loreni sve što se desilo sa Lukom. Lorena je bila uzbuđena zbog toga.

Heleni je došla poruka.

- Znam da sam rekao da te neću smarati tokom raspusta ali moram da te pitam nešto. Kad budeš dolazila na upis,da li možemo da se vidimo makar na 10 minuta? - poruka je bila od Luke.

Helena je bila zatečena ovom porukom. Pokazala je Loreni.

- Hel moja,ovaj dečko je zaljubljen u tebe. - reče Lorena.

- Pa ne znam da li je baš zaljubljen ali vidim da mu se sviđam. I jako je uporan. - odgovori Helena.

- Naravno da je zaljubljen. Nisi mi pokazala njegovu sliku. - reče Lorena.

- Aha,pa zaboravila sam. - reče Helena i potrazi baš onu Lukinu sliku koju joj je poslao tog dana.

Lorena je gledala jedno 10 sekundi ne trepnuvši,a onda je progovorila.

- Helena,ne puštaj ovo. - kratko je izgovorila Lorena.

Bogatstvo nije novac (Završena)Where stories live. Discover now