31. deo

825 49 0
                                    

Marija,Helena i Ana  su stigle kući. Andrija je spavao u dnevnoj sobi. Helena i Ana su izule cipele i brzo prošle u svoju sobu. Andrija se probudio.

- Gde si ti bila tako sređena? - upita kad je video Mariju.

- Bila sam u šetnji sa Biljom. - rekla je Marija i mrzela je što mora da laže.

- Sad ćeš tako lepa sa mnom u krevet. - rekao je on prilazeći Mariji.

- Andrija ti si pijan. Skloni se od mene. - rekla je Marija pokušavajući da ga udalji od sebe.

- Neka sam pijan,to ne menja činjenicu da si moja žena. - reče Andrija hvatajući je za nadlakticu. Marija je pokušala da ga izbegne i tako je pala na komodu u dnevnoj sobi. Kad su čule jak zvuk,Helena i Ana su odmah dotrčale.

- Mama jesi li dobro? - upita Helena pomažući Mariji da ustane.

- Ništa strašno,malo sam se ogrebala. - rekla je Marija.

- Da li te je on gurnuo? - pitala je Ana.

- Ej tii,malaa pazi kako pričaš! Nisam ja za tebe 'on'. Ja sam tvoj otac. Prema meni ćeš se odnositi sa poštovanjem.Jesi li me razumela?-   vikao je Andrija na Anu.

-Hajde svi da se smirimo,molim  vas. Ovako ništa ne postižemo. Ne znam da li si primetio ali ti si se mnogo promenio. Kako si došao sa terena mi ne možemo da te prepoznamo. - rekla je Helena.

- Ja samo hoću da vama bude bolje. Ceo život živimo prosečnim,običnim životom. Sad imamo priliku da živimo mnogo bolji život. Poslušajte me,idemo u Nemačku. - rekao je Andrija.

- Ne možemo,mislim ja ne mogu. Mama i Ana ne žele,ovde im je dobro. - reče Helena.

- Aman dete,ne budi luda. Možeš se školovati u Nemačkoj. Znaš li ti šta si ako završiš medicinu tamo? Kolike ti to puteve otvara? Šta te veže ovde? Imaš li papir da te nešto veže? - pitao je Andrija.

- Ako baš pitaš,imam. Sad ću ti ga pokazati. - reče Helena i ode u sobu.

- Šta priča ona? - pitao je Andrija. Marija i Ana su se pravile da ne znaju šta priča.

- Evo izvoli. - reče Helena pružajući mu izvod iz matične knjige venčanih.

- Šta je ovo? Ne razumem. Objasni mi. Čije je ovo ? - pitao je Andrija.

- To je moje. Eto papira koji me veže. - rekla je Helena mirno.

- Helena,ne lupetaj,ovo je izvod sa venčanja. Lepo te pitam čije je ovo? - ponovo je pitao Andrija.

- Ne razumem zašto me uporno to pitaš. Možeš sam da pročitaš. - rekla je Helena.

Andrija je uzeo da pročita. Video je da je izvod Helenin. Jako se na ljutio.

-Vas tri ste ženske izdajice. Ne želim vas u svom životu. To da mi uradite! Nisam mislio da možete biti tako podle,da 21. godinu živim sa takvom ženom. Za srce si me ujela Helena. Hoću da odmah odeš odavde i da te više ne vidim! Ako si udata,šta ćeš ovde? Gde ti je muž? Hajde,odlazi,ti više nisi naša! - vikao je Andrija.

- Ne možeš ti mom detetu reći da ide. - viknula  je Marija.

- Mogu i tebe da izbacim i ovu malu ali neću jer si mi žena a ona je maloletna. Ova se udala i nema šta da traži ovde! - vikao je Andrija. 

- Ovo se neće ovako završiti. Nisam više mala Helena koju svako može da ućutka. Mama,biću dobro. - rekla je Helena i izašla iz kuće.

Bogatstvo nije novac (Završena)Where stories live. Discover now