- Seko,neki lik mi je poslao zahtev na instagramu. - reče Ana koja je sedela na klupi između Helene i Lorene.
- Da vidim,kako se zove? - upita Helena.
- Petar Dukić,nikad čula za takvog. I ovo je neki stariji,neću ja to prihvati. Ili? - upita Ana.
- Petar... Pa da,to je Lukin Peki. Pitao je za tebe. Prihvati ga. - reče Helena.
- Stvarno? E onda hoću. - odgovori Ana.
Ana je prihvatila Petrov zahtev i oni su razmenili par poruka.
Došao je dan kad Helena i Luka treba da se vencaju. Bio je 20. avgust. Helena se probudila rano,zatim se probudila i Ana.
- Seko,jesi li sigurna u ovo? - pitala je Ana.
- Nemam bolje rešenje,vidiš da ovo ne jenjava. Ne znam kako ali sam sigurna da će mama to rešiti.
Helena je pozvala Luku.
- Dobro jutro,šta radiš? - upita Helena.
- Dobro jutro malena. Evo pijem kafu pa uzimam stvari,idem kod kuma,spremamo se i polazimo. - odgovori Luka.
- Tako rano? - uzvrati Helena.
- Nije rano. Treba da stignemo na vreme. - rekao je Luka.
- Dobro,hajde vidimo se kasnije. - reče Helena.
- Hajde Anči ustaj da idemo kod Lo. - rekla je Helena.
- Kako ćemo to izvesti? - upita Ana.
- Reći ćemo da je nešto hitno i da moramo da idemo. - rekla je Helena.
- Seko,lagaćemo. - rekla je Ana.
- Dobro,ti onda nemoj sa mnom i nećeš upoznati Petra. - reče Helena.
- Nee,idemo. - rekla je Ana.
Obukle su se najobičnije da ne bi bile upadljive. Sve potrebne stvari su bile kod Lorene.
- Došao je dan da plave oči
vidim ja,da u njima plivam
izgubim se u njihovim
dubinama.
Kao mornar koji je
pola sveta prepolovio
i konačno je
brod usidrio. - bila je poruka koju je Ana dobila od Petra.- Seko,ja nikad nešto ovako lepo nisam dobila. On je to napisao za mene a znamo se pet dana. Mislim ne znamo se nego se dopisujemo. A danas ćemo se upoznati. Mislim razumeš šta hoću da kažem? - zbunila se Ana.
- Razumem sve,samo Anči,pazi. On nije Dušan ili neki klinac kojeg ti poznaješ. Hajde,ako ne pozuriš zakasnićemo na moje venčanje. - rekla je Helena.
- Čije venčanje? - upita Marija koja je tog trena ušla kod devojaka u sobu.
YOU ARE READING
Bogatstvo nije novac (Završena)
RomanceOna je iz malog mesta,iz skromne porodice. Zaljubljena je u medicinu. Želja joj je da bude doktor. On je iz bogate porodice,sin doktora. Međutim,to nikad nije isticao. Meta je devojaka zbog svog bogatstva. Kako će jedan susret ispred medicinskog f...