سلامممم .. من امدم با یه عالمه ذوق*-* اگه بدونین چقدر این فیکمو دوست دارمممممم😍😍
خب بندانیددد و اگاه باشید هرچی سر لنگوعج حرص میخورید سر این سافت میشید😂 نه اینکه کلا هیجان پر ولی خب مثل اون حرص نمیخورید😁🤟🏻
فقط باید بگم کل دونسته هاتون از امگاورس و بندازین تو جوب(دیدی چه علاقه ای به جوب دارم؟😂) و اطلاعات جدید بگیرین
اول دسته ها:
الفا:
تو این فیک الفا ها دو دسته هستن ... الفا های حقیقی ... سلطنتی ... و ساب الفاها که منقرض شدن
الفاهای حقیقی:
این ملت سلطه جوی درجه یکن و اکثرا صدای الفایی قشنگی ندارن ...البته بعضیاشون خیلی عالین مثله جیمین(عه لو دادم؟)... طیف رنگ چشمشون ابی اسمونی و زردهه... به هیچ وجه یه دام امگا رو با یه الفا حقیقی یه جا ندازین دردسر داره-_____- گرگشون خاکستریه... باردار نمیشن...
کرومزومشون:الفاXالفاXبتا
الفای سلطنتی:
این دسته همون دسته همه چی تمومن ... از همونایی که نصفشون ایدلن و خر پولللل . اخلاق خوبی دارن و بسیار نجیبن ... سلطه جویی کمتری دارن و صدای ارامش بخش ... طیف رنگ چشمشون ابی خاکستریه...بسیار کمیابند...گرگشون سیاهه... باردار نمیشن ....
کرومزومشون: الفاxالفاxالفا
ساب الفا:
این دسته منقرض شدن با این حال میشه دید تک و توکی ولی بشدتتتتتتتتتتت نایابن ... یعنی مگه هر 1000 سال یکی به دنیا بیاد ...اونا میتونن سلطه جویی الفاها و لطافت اومگا داشته باشن (کروموزن امگا دارن) خیلی خوش روان و شدیدن صدای خوبی دارن ... اگر سلطنتی ها رو بتونین بهترن رپر در نظر بگیرین ساب ها بهترین ووکال و دارن ... طیف رنگ چشمشون ابی بنفشه... میگن گرگشون طوسیه کم رنگه ولی کسی دقیق نمیدونه... باردار میشن.
کرومزومشون:الفاXامگاXالفا
امگاها:
این دسته سه دسته دارن مثل الفا ها ... دام امگا .. امگا سلطنتی ... امگا حقیقی... این دسته و بتاها گرگهاشون رنگای مختلف داره
دام امگاها:
این ملت خیلی باحالن ... در حد یه الفا حقیقی با اعتماد به نفس دارن و صدای الفا ها روشون کار نمیکنه~.~ کم یابند شدید ... اخلاق خوبی دارن اگه پا رو دمشون نذارین ... رنگ چشمشون طیف خاکستری سبزه(لجنی)...
امگاXالفاXامگا
امگا سلطنتی :
ملکه عصر جدید حساب میشن و برعکس الفاهای سلطنتی زیادن ... مکارن و ابزرکاه اما مث سگ از الفاها میترسن ... مغرورن... طیف رنگ چشمشون سبز پسته ای....
YOU ARE READING
MY SPACIAL MATE(متوقف شده)
Fantasyتو دنیایی که آلفا های حقیقی اشباع و ساب آلفا ها منقرض شدن ... تهیونگ ساب آلفاییه که توی خانواده اصیل زاده امگا به دنیا آمده و مدام بخاطر آلفا بودنش سرزنش میشه . همه چی تغییر میکنه وقتی بزرگ خاندان سلطنتی, جئون بزرگ برای خواستگاری ولیعهد به خونه اونه...