Son Gün / 2.Bölüm

1.3K 48 18
                                    

Telefonumu çıkarıp Demi Lovato ve Olly Murs Up'ı açtım. Bugün Üsküdardaki son günümdü ,evdeki herşey kolilerin içine koyduk . Ben kulaklıkla son ses müzik dinlerken , birden mesaj geldi . Ayça dan mesaj gelmişti . Ayça benim ruh öküzümdür. Hemen mesajını okudum . "Eylül bugün dışarı çıkalım mı ?" Aslında dışarı çıkmak iyi olacaktı . Nasıl olsa son günüm hemen Ayça'ya mesaj attım."Tamam tatlım hemen sizin evin önüne geliyorum " diye mesaj attım . Hemen hazırlanmaya başladım . Üstüme kısa t-shirt giydim ve altıma kısa siyah bir şort geçirdim . Saçlarımı doğal olarak saldım ve eyeliner çekip dışarı çıktım . Ayça' nın evine doğru yürüdüm . Ayça daha hazırlanmamıştı . Şebek ya hem bana diyor hem de kendi geç kalıyor . Hemen Ayça'nın odasına çıktım . Ayça saçını yapıyordu . O da hemen hazırlandı ve otobüs durağına gittik . Ben yine her zaman ki gibi mal mal espiriler yapıyordum . Ben gülerken otobüs gelmişti bile ve hemen bindik . Olup olmadık yerde gelen gülme krizlerim çok meşhurdur. Ben yine gülmeye devam ediyordum. AVM ye geldik , ilk olarak sinemaya gidecektik . En üst kata çıkıp , Hadi İnşaallah filmine bilet aldık . Film bitince haykırarak dışarı çıktım . Ayça beni arkadan dürttü ve "Eylül sus bi ya , rezil ettin bizi " dedi . Of ya gerçekten çok malım . Baya alışveriş yaptık . Sonra ben eve döndüm . Tabi Ayça hanım sevgilisiyle gezsin . Aslında benim de sevgilim var ve her akşam onunla yatıyorum ve isimde yastık :D Yine iç sesimin ağzına kürekle vurmak zorunda kaldım. Zaten hep iç sesimin yüzünden mal gibi durumuna düşüyorum . Ben eve girerken annemin sesi ile irkildim "Eylül çantalarını al gel kolileri kamyona yüklediler " dedi . Ne yani bu gece mi hani yarındı . Hemen odama çıktın son kez baktıktan sonra 10 tane bavulumu alıp sürüklemeye başladım. Gerçekten çok fazla giysim varmış . Evden ağlayarak dışarı çıktım ve babam evin kapısını kitledi . Hıçkırarak ağlıyordum. Bavullarını kamyona koyup arabamıza bindim . Araba hareket ettiğinde arka camdan dışarı baktım ve elveda diyerek kendimi kulaklığın ellerine bıraktım .

Yorumlarınız için teşekkürler , multimedia da Ayça var.

Sadece TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin