7.Bölüm

916 41 7
                                    

ARAS' TAN
Olamaz Batu Eylül'ü yan komuşumuz olduğunu öğrendi. Acaba rol yaptığımızı anlayacak mı ? Lütfen o çok farklı düşünsün.Ben kendi iç sesimle savaşırken , Batu " Yeni komuşunuzun Eylül olduğunu neden söylemedin ve bugün yeni kişilerinin taşındığını söylemiştin , hemen bir günde sevgili mi oldunuz. İnanamıyorum Aras sana . " dedi.
Ne diyecektim ben şimdi . Ben "Düşündüğün gibi değil ,of tamam açıklıyorum , ben dedim kıza sevgili rolü yapalım diye " dedim. Batu " Neden ?" diye sordu . Ben de "Zamanı gelince öğrenirsin " dedim . Batu anlamamış gözlerle bana bakıyordu . Ben hiç böyle bir şey yaşamamıştım . Hiç darda kalmamıştım ama nedenimi herkes aynı anda öğrenmeli.

EYLÜL
Acaba Batu ne düşündü . Gerizekalı Aras yüzünden ben de yalancı durumuna düşecektim . Göksu'nun dedikleri aklıma geldi. En uzun ilişkisi 1 hafta , kızları kullanıp atar derken sadece sevgili olurmuş başka bir şey yapmazmış. Beni de kullanıp atar mı ? Hayır ya tabikide beni kullanamaz . Ben Irem sürtüğü gibi değilim . Hem ben Aras'tan nefret ediyorum . Kendini beğenmiş , ego patmalaması yaşayan YAKIŞIKLI ÇOCUK . Bir yanım ondan nefret ediyosun diyor , öteki tarafım hayır etmiyorsun diyor . Kafamın içinde birinci dünya savaşı çıkmıştı. Nasıl bir günde bu kadar fazla duygularım değişiyor anlamıyorum . En iyisi Ayça'ya mesaj çekmek o bilir ne yapacağımı.
- Naber kanka ? Diye mesaj çektim.
30 saniye sonra
- İyiyim tatlım sen ? Diye mesaj attı.
- Canım seninle buluşmalıyız . Anlatacaklarım var .
Ayça
- Ben yarın paintball a gidicem .Sen de gel ?
Paintball mı aklım o kadar fazla dolu bunun ne demek olduğu aklıma gelmiyordu . Şimdi Ayça paintball ne diye mesaj çeksem . Cahilliyim yüzünden beni arkadaşlıktan ret ederdi. Ama çekmeliyim ne olduğunu unuttum . Yarın oyuna gidersek mal mal durmamalıyım.
- Paintball ??? Diye mesaj attım.
- Asdfghjk cahil , hani silahların içinde boya olan takımlarla oynanan oyun .
Of ya nasıl unuturum ben bunu .
- Biliyordum zaten :P diye mesaj çektim .
- cahillllll , diye mesaj çekti.
- Hadi tamam öptüm bb. Diye mesaj çektim.
- bb öpüldün . diye mesaj attı.
Hayal kurmaya başladım ve sonra birden kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah kalktığımda kendimi çok hiç dinç hissediyordum . Ben bugün ne yapacaktım ya ? Of kafam kazan gibi olmuş . Annem ile babam çoktan kalkmış . He şimdi hatırladım Ayça'yla paintballa gidicez .Hemen aşağıya indim . Bir tane nutellalı ekmek yedim. Saat 1 olmuş . Yukarı çıkıp üstüme kolu düşük bir t-shirt ve altıma dizleri açık tayt giydim . Sonra masamın başına oturup en beceremediğim iş olan eyelinerı sürdüm ve son olarak saçlarımı düzleştirdim . Bugün tarihi geçemeliydi . Ilk denemede eyeliner sürebildim :D Aşağıya inip , babamın yanına gitttim. Babama "Dünyanın en tatlı babası nasılmış bugün " dedim . Yalakalık vol 9864732788 . Babam " Ne istiyorsun Eylül ? " Dedi. Bu adam beni çok iyi tanımış. Ben "Beni Ayça'ya bıraksana " dedim , yavru köpek bakışı yaparak . Kimse bu bakışlara hayır diyemez.Babam " Tamam başımın belası " dedi. Ben de hemen odama çıktım. telefonumu aldım ve Aras bey daha yeni uyunmış galiba çünkü perdesini şimdi açtı. Bana o egoist gözlerle baktı ve sebebini bilmediğim bir piç smile yaptı . Bu taramalı tüfek evde üstüne gerçekten bir şey giymiyor bunu anlamış durumdayım . Telefonumu elime alıp yüzüne bile bakmadan dışarı çıktım. Babam dışarı da beni bekliyordu. Beklerken biriyle konuşuyordu. Kim di bu adam ? Babam konuşmasını bitirince arabaya bindik . Babama " Kim o adam ? " Diye sordum . Babam " Dün evine kahvaltıya gittiğiniz , oğluyla dışarı çıktığın kişi " dedi. OMG Yani Aras'ın babasıydı.
Yarım saat sonra Ayça 'nın evinin önündeydim . Babamı öpüp arabadan indim . Kapıyı çalmamla kapının açılması bir oldu . Ayça ya " Beni kapıda mı bekliyorsun " dedim . Bana piç smile yaparak " Hayır cahil dışarı çıkıyodum. Hadi Hadi lafa tutma hemen gidelim" dedi . "Ne bu acele " dedim . " Hadi ya sevgilimde gelecek daha doğrusu bizi bekliyor. " dedi. Ben de sadece gülerek Ayça'nın abisinin arabasına bindim . Ayça ehliyetini yeni almıştı . Onun için daha acemiydi. Paintballın yerine geldiğimizde hemen bilet alıp üstümüzü giyindik ve Ayça'nın sevgilisinin yanına doğru yürümeye başaladık.Huzursuzdum daha tanımıyorum çocuğa ya ben utanırım .Ayça anlamış olacak ki "Rahat ol senden çok bahsettim" dedi. Biraz yürüdükten uzaktan birini gösterdi "İşte o" dedi. Yanına gittik , olamaz Ayça'nın sevgilisi ... OMG


Elimden geldiğince hızlı yazmaya çalışıyorum . Umarım ki beğeniyorsunuzdur. Multimedia'da Batu var.

Sadece TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin