-Bir şey istemiyorum sadece sen ...Dedi ve sustu. Gözlerimin içine baktı. Ilk defa o egolu gözleri görmedim . Bu gözler masumdu. Bana baktı ve koluma çarparak gitti. Aferin Aras yine düşüncelerimin içine sıçtın . Sadece ben neyim? Başımın acısı düşüncelerimle kavga ediyordu .
Olduğum yerde sersem gibi biraz durdum ve arkamı dönerek ağır ağır yürümeye başladım. Dışarıya çıktığımda Aras kenarda yaslanmış duruyordu. Yanına gidip sinirle " Cümlenin devamını getir " diye bağırdım . Gözlerimin içine baktığında vücudum buz kesilmişti. Tekrar hiç birşey demeden kazandıkları kupanın yanına gitti.Eve yürümeye karar verdim . Rüzgar vücuduma sanki bir kurşunmuş gibi acıtıyordu . Artık dayanamıyorum . Çantamdan kulaklığını çıkardım ve telefonumu eline aldım. Saat 3 dü . Anlamsız şekilde telefona baktım ve tam çantama koyacakken aklıma geldi ben müzik dinlemek için çıkarmıştım. Tüm aklımın içine sıçtın Aras .
Eve geldiğim ayaklarım artık yoktu :D Biraz dinlenmek için evin arka bahçesine doğru yürüdüm. Havuzun kenarındaki sandalyeye oturdum . Düşünmeye başladım. Ben düşünceler içinde boğulurken bir el omzuma dokundu. Arkamı döndüğümde Aras ile karşılaşınca şok oldum. Yanıma gelip "Tamam biraz kendimi beğenmiş olabilirim , hatta çok egoistim ama öküz değilim. Özür dilerim . İsteyerek topu kafana atmadım ." dedi. Ben ölmek üzereyim galiba hatta öldüm. Ben " Özürün kabul edilmedi."dedim. Bana bakıp yanıma oturdu . "Tamam özür dilemek için seni yarın sinamaya götüreyim." dedi. "İstemez "dedim . Aras komble bana dönerek " Aslında gelmek istiyosun çünkü kimse beni rededemez ama naz yapmak istiyosun"dedi. Al işte yine geldi egoist Aras . Ben " Sen arabana nasıl sığıyorsun ? "diye sordum . Bana tek kaşını kaldırarak baktı ve "Ne alaka "dedi.Ben de " Egon arabaya sığmaz diye düşünüyorum " dedi. Biraz gülümsedi . Allah'ım çok tatlı gülümsüyor.Sustuk . Acaba kabul etsem mi sinema teklifini ? Kabul ediyim ya bir daha böyle şans gelmez. Ben "Tamam yarın gidelim " dedim . Gülümsedi . Ayağa kalktı tam gidecekken onu havuza ittim. Ona piç smile yapıp "Benim intikamım kötü olur bu daha başlangıcı dedim." dedim.Arkamı dönerek salak salak güldüm ve yürümeye başladım . Allah'ım ben yarın onunla gitmek sinemaya . Eve giderek kendimi yatağa attım.Bir pizza ısmarlayıp hayal kurmaya başladım. Olamaz ya ben bu çocuktan hoşlanıyorum galiba .
Birden telefonuma mesaj geldi .
-Saat 1 de anatoliuma gidicez .
Kesinlikle Aras'tı bu.Ben salak salak gülerken Aras odasına girdi. Islak köpek gibi saçını salladı . Birden kahkaha atmaya başladım . Bana sen insan mısın bakışı attı . Üstünü çıkardı . Of o baklava ne öyle Tamam ya sustum . Bu sapığın perdesini kapayacağı yok en iyisi ben kapatıyım deyip ayağa kaktım . Ayağa kalkmanla kapının çalması bir oldu . İlk olarak perdeyi kapattım . Sonra aşağıya indim . Pizza gelmişti. Pizzayı alıp parayı ödedim. Mutfağa geçip yemeye başladım . Tüm pizzayı 5 dakika da bitirdim . Ayı ben ;P
Odama çıkıp yatağa yattım . Hayal kururken gözlerim kapandı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım .Canlarım umarım beğeniyorsunuzdur. Bol vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin .Biraz kısa oldu özür dilerim . Sizleri seviyorum .Öpüldünüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Tesadüf
ChickLitTanışmamız da sadece tesadüfen ibaretti ... Hiç beklenmedik bir anda tesadüf eseri bir karşılaşma . Tüm hayatı etkiler mi ?